Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול במהלך נסיעה רגוע באחד הכבישים המפותלים של הצפון נדלקה הנורית, הרכב בבת אחת נכנס ל"safe mode" לפי ספר הרכב, איבד מהירות בשנייה ולא סחב עד כדי מצב של כמעט עצירה בקטע הכי מסוכן של הכביש המחבר בין כרמיאל למועצה אזורית משגב למי שמכיר. כיביתי את הרכב והנעתי שוב והמנורה הפסיקה לדלוק. נסעתי עם הרכב עוד בערך מאה קילומטרים והתופעה לא חזרה על עצמה. היום הרכב נבדק במוסך מורשה סקודה ושם נאמר כי יוזמן חלק מסוים על מנת לבדוק את פעולתו של הטורבו במצב של עומס ואם יתברר שאכן הבעיה היא בטורבו כמו שהם חושדים הוא יוחלף בחדש במסגרת האחריות. יש לציין כי אבי נסע עם הרכב הביתה ובמוסך הסבירו שאין מניעה מלנהוג בו במצב הזה. סביר שהטורבו המותקן ברכבי הוא מסדרת הIHI המוקדמת יותר אם אינני טועה שהוחלפה לאחר מכן בסדרה אחרת מיצרנית שונה. מחיפוש בפורום תקלה נוספת קרתה לבעל פולו TSI ולבסוף הוחלף הטורבו ומשיטוט בפורומים מחו"ל אכן אם נדלקת המנורה במנועי TSI ישנן שתי סיבות נפוצות. האחת היא בעיה ביוניט של דוושת הברקס ואורות הברקס והשניה היא הטורבו. האם למישהו נסיון עם החלפת טורבו במנועי TSI, מהן ההשלכות, מה יכול להיות אותו החלק לבדיקת הטורבו בעומס והאם כדאי להתעקש על החלפתו של הטורבו משום שהדלקות נורית זו היא כנראה סימן מקדים וראשוני להתפגרותו ההולכת וקרבה של מגדש הטורבו.

שכחתי לציין שהרכב עבר כ- 40,000 קילומטר בשנה. טופל בזמן במוסך המורשה והפגין אמינות מוחלטת עד עתה.

אשמח לשמוע דעתכם בנושא.

תודה רבה.

פורסם

בדגמים המוקדמים (עד 6/2011) יש טורבו של IHI, הסובל מבעיה בציר הווייסטגייט - הוא נוטה להתקע ובעצם מונע מהטורבו עצמו לתפקד כראוי, ויש להחליף את כל המכלול בחדש.

בדגמים המתקדמים (6/2011 ומעלה) ישנו טורבו מעודכן ושונה מעט של KKK, ולבינתיים אין מידע לגבי תופעה שכזאת.

 

בהחלט מבאס ומעצבן, אך תתנחם בעובדה כי ה-KKK אמור להיות עמיד יותר - ויש הטוענים (הבריטים) כי עימו המנוע מרגיש מעט חזק ונמרץ יותר.

בארצנו תופעת הטורבו היא המוכרת. במוסך לא מחבבים אותו (IHI) במיוחד - בלשון המעטה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תודה רבה על התשובה המפורטת, מקווה שהסיפור יסתיים לשביעות רצוני והטורבו יוחלף, אשוב ואעדכן בהתפתחויות.

 

אביתר, בהצלחה. ממתין לעדכונים בנושא.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קצת לא יאמן אבל אתמול בנסיעה באותו קטע כביש בדיוקבחזרה מכרמיאל קצת לפני כפר מנדא, עם לאון 2011 1.2 TSI ידנית ,קרתה לי אותה בעיה בדיוק...האוטו עם 20,000 ק"מ ללא תקלות עד עכשיו...הנורית ECP נדלקה המנוע איבד כמעט את כל המומנט באמצע העליות המפותלות - חויה מפחידה כשזה בלילה עם הילדים באוטו....עצרתי ,כיביתי והתנעתי, הנורה נכבתה והמשכתי לנסוע כרגיל עוד כ-100 ק"מ. ברמזור ליד הבית שוב נדלקה הנורה, כיביתי, התנעתי ושוב הכל כרגיל...

מחר בבוקר אלך למוסך...

יש בנתיים מסקנות חדשות בנושא?

האם זו מחלה ידועה?

אשמח לכל פרט מידע כדי שאגיע יותר מוכן למוסך...

תודה,

רן.

פורסם

גש למוסך - הם ירכיבו לך ספייסר ליחידת הווייסגייט / פורק ויעדכנו תוכנת ניהול. סה טו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...