Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי היום עם בחור שמוכר פג'ו 106 ראלי שנת 98.

 

לטענתו, הרכב רשום כיד שישית ברשיון, אך זאת עקב טעות ולמעשה הוא הבעלים הרביעי של הרכב.

הוא טוען שהרכב החליף בעלים רק מספר דקות (כנראה הכוונה שהוא מסר את הרכב לבעליו החמישי והעביר בעלות אליו בחזרה לאחר מספר דקות), ושיש לו קבלות וכו' להוכיח את זה.

 

האם העניין נשמע לכם הגיוני? או שזה נשמע כמו רמאות או עוקץ?

למה יש לשים לב כאשר אני מסתכל על מסמכי הבעלות?

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

מה זה משנה בכלל?

 

הרכב הוא יד שישית....

אתה תהיה יד שביעית

זה מה שקורה בשורה התחתונה.

 

 

**עריכה **

 

תמיד קיים גם סיכוי שהרכב היה מושבת במגרש למשך תקופה ארוכה ואז בוצעה העברת בעלות מהבעלים המקוריים לביטוח ואז לסוחר , או אחת מהקומבינות האלה.

 

בכל מקרה, לדעתי הרכב הזה מסריח. לא הייתי נוגע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בוא נראה רכב היה יד 4 הלך נהייה 5 חזר נהייה 6. מממ מעניין למה :?::?

תראה באמת מסמכי העברת בעלות. יש שם תאריך ושעה אם אני לא תועה.

שאלה למחשבה האם אתה תרצה את הכאב ראש הזה במכירה של הרכב שאתה בעצם יש 5 ולא 7? יש לך כוח להתחיל להוכיח את זה?

פורסם
מה זה משנה בכלל?

 

הרכב הוא יד שישית....

אתה תהיה יד שביעית

זה מה שקורה בשורה התחתונה.

 

זה ממש כן משנה...

 

אם בעל הרכב מראה לך קבלות, גם אתה תקבל אותן כשתקנה את הרכב, ותוכל להראות אותן כשתרצה למכור את הרכב... לפי דעתי זאת לא סיבה לפסול את הרכב, תבדוק את הרכב (הוא נראה במצב טוב, לא בדקתי אותו, סתם התרשמות שטחית...), ואם הוא יוצא טוב תקנה...

 

מה שכן, זה יכול להיות תירוץ להוריד אותו במחיר...

 

בהצלחה...

מגאן 265

פורסם

קודם כל,אתה יכול לדעת אם הוא נוכל או לא,בדרך פשוטה מאוד.

אתה יכול לגשת למשרד הרישוי ביחד עם בעל האוטו,ושיביא את תעודת הזהות שלו. עם הסכמה מצידו,אתם יכולים להיכנס למסוף של משרד הרישוי [בעזרת אחת מהעובדות שם,כמובן],ולראות את כל הפרטים על הרכב: מתי העבירו בעלות,אם החליפו מנוע [בכל מקרה,אם החליפו מספר מנוע],אם הרכב משועבד ועוד.

אם הוא יסכים לבוא איתך לברר את הפרטים האלו,והכל יהיה תקין אחרי שתבדקו את זה,זה יענה לך על כל השאלות.

מנסיון,רוב האנשים האלה,מדברים באוויר,ורובם נוכלים. אבל לך תדע אולי הוא דובר אמת,והנה לך בדיקה שיכולה לאמת לך את זה.

אם הוא לא מסכים לזה,לדעתי,אל תיגע באוטו,אבל זו רק דעתי.

ושיהיה בהצלחה.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

היד הוא הדבר הכי פחות משנה ברכב כזה.

 

מה שחשוב הוא מצב המנוע, השלדה, המרכב והמערכות השונות.

 

רכבים ספורטיביים מחליפים בעלים כמו גרביים, היד פחות משחקת תפקיד.

 

אם הרכב תקין - קנה אותו, ואם לאו - אל תקנה

 

אם אתה חושב שזה שתמכור (שיהיה יד שמינית) יעניין מה קרה בשחר ההסטוריה :?: - אני מסופק.

 

אגב, לי זה נשמע כמו סיפור שמתאים לסוחרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי דעתי

לראלי שנת 98 אפילו יד רביעית זה יותר מדי

 

הרכב הזה הוא לא רכב שאוהב להחליף הרבה ידיים

אם הוא החליף הרבה ידיים אז יש פה משהו מסריח...

 

ולמה הוא העביר בעלות ואחרי כמה דקות החזיר?

יכול להיות שהוא מכר את הרכב ואז הקונה עלה על משהו מסריח וביטל את העסקה??

 

עזוב...

זאת לא המציאה!

 

אם אתה מעוניין בראלי פנה אליי

אולי אני יוכל לעזור.. :wink:

פורסם

המוכר טוען שכשהוא מכר את הרכב לאיזה ילד, הוא הסכים לקבל ממנו צ'ק רגיל, ולא בנקאי, שהתברר שאין לו כיסוי... הוא אומר שיש לו בבית את כל המסמכים שמראים שתי העברות בעלות תוך יומיים... כשאני נפגשתי איתו, הוא לא הביא את המסמכים, ואמר שהם בבית, לפי דעתי מסמכים כאלה כדי להביא כשאנשים בודקים את האוטו :? .

 

בכל מקרה, היד זה הדבר הכי פחות חשוב במכוניות אלו, אם האוטו במצב טוב, שווה לקנות...

 

בהצלחה

מגאן 265

פורסם
דיברתי היום עם בחור שמוכר פג'ו 106 ראלי שנת 98.

 

לטענתו, הרכב רשום כיד שישית ברשיון, אך זאת עקב טעות ולמעשה הוא הבעלים הרביעי של הרכב.

הוא טוען שהרכב החליף בעלים רק מספר דקות (כנראה הכוונה שהוא מסר את הרכב לבעליו החמישי והעביר בעלות אליו בחזרה לאחר מספר דקות), ושיש לו קבלות וכו' להוכיח את זה.

 

האם העניין נשמע לכם הגיוני? או שזה נשמע כמו רמאות או עוקץ?

למה יש לשים לב כאשר אני מסתכל על מסמכי הבעלות?

 

בולשיט מעופף.

 

זה כמו הסיפורים על אוטו שהיה בליסינג-"אבל רק כמה ימים ונהג עליו מנכ"ל".

 

לא משנה כמה זמן הוא היה אצל מי.שורה תחתונה-אתה יד שביעית.

 

לא מתאים.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

×
×
  • תוכן חדש...