Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 47 דקות, vladclar כתב:

בעדכון מערכת אנדרואיד האחרון (ל 7.0) פתאום הופיעה אצלי הקלטת שיחות, מה שלא היה קודם ( המכשיר הוא S22+ מיבואן מקביל מלפני 3 שנים).

חיכית 3 שנים עד שקיבלת את הפיצ׳ר, כשהמכשיר כבר עבר לפחות חצי מחייו. ההמתנה היתה שווה את הכמה מאות ש״ח?.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לא חיכיתי לזה, כנראה לא אשתמש גם בהמשך .

רק ציינתי את העובדה - אחרי השיחה בראשונה עם UI 7.0 קיבלתי הודעה שהיא הוקלטה, מה שהפתיע אותי.

באותו הרגע כיביתי את ההקלטה האוטומטית.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

חיכית 3 שנים עד שקיבלת את הפיצ׳ר, כשהמכשיר כבר עבר לפחות חצי מחייו. ההמתנה היתה שווה את הכמה מאות ש״ח?.

 

אם אתה לא מקליט שיחות, אז כן... דא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 2.6.2025 בשעה 18:53, davemustaine87 כתב:

 

אז מה הבעיה להחליף סוללה? 

אני עם אייפון 12 מיני כבר 3 שנים, והסוללה פח. 

מן הסתם אני אחליף סוללה ב-250-300 שקל כי אני לא רואה שום דבר שאייפון 16 יכול לעשות שה-12 שלי לא יכול. 

כול עוד מכשירים חדשים לא יודעים להכין קפה, והמכשיר שלי עדיין מתפקד מהר, לא רואה שום סיבה להחליף. 

 

 

אם מישהו מעניין אותו, 

אז החלפתי לסוללה לא מקורית במכשיר שלי. 250 שקל ושעתיים שהייתי ללא סמארטפון.

היא מחזיקה מעולה. ממצב של 3-4 שעות זמן מסך ואז הייתי מחפש מטען, זה הפך ל-4 שעות זמן מסך והסוללה ב-50 אחוז. 

עם המכשיר הזה אני אשאר כניראה עד שהוא יתפגר. גם בגלל שהוא עובד טוב וכניראה ימשיך להיות ככה לעוד 3 שנים, וגם בעיקר שאין יותר מכשירים שמיועדים לכאלו שלא בוהים במסך 10 שעות ביום. 

 

סתם נקודה למחשבה למי שהרגילו אותו ללקנות מכשיר חדש, ברגע שהסוללה נחלשת ולמרות שההמכשיר הקודם לגמרי מספק אותו. 

 

  • אהבתי 3
פורסם

לגבי S25 Ultra מיבוא מקביל שמוכרים ב KSP, האם זה נכון שאין אופציה של esim? 

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

 

אם מישהו מעניין אותו, 

אז החלפתי לסוללה לא מקורית במכשיר שלי. 250 שקל ושעתיים שהייתי ללא סמארטפון.

היא מחזיקה מעולה. ממצב של 3-4 שעות זמן מסך ואז הייתי מחפש מטען, זה הפך ל-4 שעות זמן מסך והסוללה ב-50 אחוז. 

עם המכשיר הזה אני אשאר כניראה עד שהוא יתפגר. גם בגלל שהוא עובד טוב וכניראה ימשיך להיות ככה לעוד 3 שנים, וגם בעיקר שאין יותר מכשירים שמיועדים לכאלו שלא בוהים במסך 10 שעות ביום. 

 

סתם נקודה למחשבה למי שהרגילו אותו ללקנות מכשיר חדש, ברגע שהסוללה נחלשת ולמרות שההמכשיר הקודם לגמרי מספק אותו. 

 

איפה החלפת והאם הוחלף לסוללה מקורית? 

Mazda 3 2.0L, 2016 

פורסם
לפני 47 דקות, doesnotmatter כתב:

לגבי S25 Ultra מיבוא מקביל שמוכרים ב KSP, האם זה נכון שאין אופציה של esim? 

 

מתוך האתר של KSP למכשיר ביבוא מקביל (4000 שח ל256 גיגה) רשום שיש תמיכה באי-סים. בדרך כלל ב-KSP מקפידים על זה ולא רושמים דברים שלא קיימים במוצר. 

 

לפני 49 דקות, doesnotmatter כתב:

איפה החלפת

 

בחנות מקומית ליד מקום העבודה שלי באיזור התעשיה בקרית מלאכי. 

 

לפני 51 דקות, doesnotmatter כתב:

האם הוחלף לסוללה מקורית? 

 

לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

אז החלפתי לסוללה לא מקורית

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לידיעת בעלי מכשירי פיקסל.

היום הפיקסל 8a שלי התעדכן לאנדרואיד 16 ותכונת wifi calling הופיעה.

 

לא יודע לאיזה מכשירים זה רלוונטי (מאיזה דגם של פיקסל). 

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, מעדכן לטובת אלו שסייעו ולמתעניינים אחרים:


לפני כשבועיים קיבלתי לידי את המכשיר שהחלטתי לרכוש - מוטורולה Thinkphone המקורי (לא 25 החדש), עם זיכרונות 8/256 (זה מה שקיים בשוק אצלי לפחות, בניגוד למה שרשום ב-GSMArena). ההחלטה לקנות אותו הייתה יחסית אימפולסיבית, אחרי שנמאס לי לעיין במפרטים ולטייל בין חנויות כדי "להרגיש" מכשירים שונים, מתוך ההבנה גם שמדובר בקניה כדי בעיקר לדלג קדימה ולא הקנייה האולטימטיבית.

 

כפי שכתבתי קודם, סמסונג אולי מכשירים (ואביזרים תואמים מסביב) מצוינים ששקלתי בחיוב, אבל מסיבות לא לוגיות בהכרח, פחות מתחבר אליהם. מסוני החלטתי לרדת. את האסוס לא מצאתי בחנויות.
נותרו מבחינתי מוטורולות למיניהן, כאשר חשוב היה לי להימנע ממסך עם קצוות קמורים - לדעתי זה אחד הדברים המטופשים ביותר. גם יכול להילחץ בטעות וגם גורם להשתקפות ממקורות תאורה.

 

למרות שהדגמים החדשים יותר נאים אולי, בדגש על בליטת המצלמות, העדפתי את הנ"ל בעיקר לאור קיומו של מעבד סנאפדרגון ולא מדיהטק (וגם למשל חיבור USB 3.1 ולא 2.0 כמו רבים אחרים). ובאופן כללי, לא נראה שהמפרט שלו נמוך משמעותית אם בכלל ביחס לאלטרנטיבות בתמחור דומה, כ-280 יורו עם משלוח עד הבית - בקופסה המקורית שלו, ועם מטען מהיר 68w - ענין נדיר בימינו. המכשיר אומנם הוצג בינואר 2023, אבל המכשיר שלי ייוצר בסוף נובמבר 2024 לפי מה שכתוב על הקופסה ומגיע עם שנתיים אחריות סטנדרטית.

MotoThinkphone.thumb.jpg.7ca1745438f28626e9533ecac70c0dd2.jpg

 

אז האם הוא תחליף מושלם? לא. יש בו כל מיני דברים קטנים שמציקים לי והיו לי נוחים יותר באסוס בן ה-8 שלי, אבל גם כמה שלהיפך. חלק אולי בגלל מערכת ההפעלה של מוטורולה וחלק אולי מובנים בגרסת האנדרואיד. איני יודע, וזה לא ממש משנה כרגע. מבחינת תמיכה עתידית, הגיע במקור עם אנדרואיד 13 ושדרוג זמין ל-14, ה-15 אמור לצאת אוטוטו (כבר יצא בחלקים מסויימים בעולם) ויש הבטחה עקרונית ל-16 ועדכוני אבטחה חודשיים עד 2027 (4 שנים) לפחות.

 

בסה"כ נראה לי תמורה נאה למחירו, וימים יגידו לגבי שרידותו אצלי. 
אם יש שאלות בהקשרו, אז בכיף.

 

תודה לכל מי שתרם מהזמן והידע שלו. 🙏
 

פורסם
בתאריך 8.1.2025 בשעה 13:57, ברווז כתב:

שלומות. 

אני חושב על להחליף את הגלקסי 8 הקשיש שלי (6 שנים פלוס דומני)

עבר קצת זמן והצטרפו קצת בעיות. בין היתר מצאתי את עצמי מטעין את הקשיש לפחות פעמיים ביום ל-100%. התחיל להתחמם מאד. עצבן אותי. 

בתאריך 9.1.2025 בשעה 14:47, GTאי כתב:

למשתמש הממוצע זה לא אמור לשנות כלום. שניהם מספיק חזקים ושניהם עושים יופי של עבודה.

תגובה זו בהחלט השאירה אצלי חותם. ולכן, 

בתאריך 9.1.2025 בשעה 16:30, Igalz כתב:

במחיר שמוכרים היום s24fe אני לא רואה שום סיבה להסתכל על s23.

זה בדיוק מה שעשיתי. השבוע רכשתי את המכשיר. מחיר מצויין, 1K פחות מS24 רגיל. אני לא הולך להרגיש את ההבדלים באופי השימוש שלי. השדרוג בין S8 לזה הוא שמיים וארץ. 

כן יש כמה דברים שמציקים לי, ושצריך להתרגל אליהם. יש כמה שעוד לא מצאתי פתרון עבורם. ויש כמה עיזים מוזרות (טפט שמתאפס מעצמו וחוזר לדיפולט? WTF?), אבל סך הכל מרוצה מאד. 

6.7", כך שגם קל לי לקרוא... אני מזדקן. 

ובפעם הראשונה אני גם נועל את המכשיר, משתמש בטביעת אצבע. די נוח יחסית לזוועה. יותר סבבה מאשר ציור דפוס או ססמא, שזה מאד! עצבן אותי ולכן פשוט לא נעלתי אותו. 

 

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 18 שעות, ברווז כתב:

בפעם הראשונה אני גם נועל את המכשיר, משתמש בטביעת אצבע. די נוח יחסית לזוועה. יותר סבבה מאשר ציור דפוס או ססמא, שזה מאד! עצבן אותי ולכן פשוט לא נעלתי אותו. 

 

אני גם ממליץ, על הדרך, להשתמש בשלט בטלוויזיה, לעשות קניות באינטרנט ככל הניתן ולעבור מעגלה עם סוסה לרכב ממונע. איכות החיים שלך תעלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 19 שעות, ברווז כתב:

ובפעם הראשונה אני גם נועל את המכשיר, משתמש בטביעת אצבע. די נוח יחסית לזוועה. יותר סבבה מאשר ציור דפוס או ססמא, שזה מאד! עצבן אותי ולכן פשוט לא נעלתי אותו. 

 

ב-S8 ישנה פתיחה עם טביעת אצבע, השתמשתי בה 8 שנים.

פורסם

במכשיר שקניתי ב-2020 מנגנון טביעת האצבע היה בלתי שימושי בעליל. במכשיר שקניתי ב-2023 הוא מצויין. אני יכול להבין את מי ששינה דעתו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש מצב שזה תלוי בנרתיק. באחד שעשוי נכון אצבע נופלת ישירות למקום מאחורה של טביעת אצבע, לי אף פעם לא הייתה בעיה.

פורסם
לפני שעתיים, mikyl כתב:

 

ב-S8 ישנה פתיחה עם טביעת אצבע, השתמשתי בה 8 שנים.

נכון. 

כשחשבתי על להשתמש בה, ירדתי מזה. הסיבה פשוטה: 

אתה רוצה לפתוח את הטלפון, הדבר הראשון שאתה עושה זה ללכלך את המצלמה. הדבר השני שאתה עושה זה מוריד קצת את האצבע לקורא הטביעות. השלישי זה לנקות את העדשה, ובינתיים הטלפון ננעל...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 38 דקות, mikyl כתב:

יש מצב שזה תלוי בנרתיק. באחד שעשוי נכון אצבע נופלת ישירות למקום מאחורה של טביעת אצבע, לי אף פעם לא הייתה בעיה.

מדובר בקורא טביעות אצבע דרך המסך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...