Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא המצלמה בסדר ובנקסוס 5 (שיש לי כיומיים) כבר ממש אחלה.

מסכים לגבי הסוללה והרמקול, אבל כתמורה למחיר אין לו תחרות.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
דווקא המצלמה בסדר ובנקסוס 5 (שיש לי כיומיים) כבר ממש אחלה.

מסכים לגבי הסוללה והרמקול, אבל כתמורה למחיר אין לו תחרות.

לנקסוס 5 אגב, יצאה גירסה משודרגת שאמורה לטפל בבעיות שהתגלו במסך וברמקול ועוד כמה בעיות נוספות.

http://www.gsmarena.com/googles_nexus_5_gets_a_hardware_refresh-news-7363.php

פורסם

אז אני לפני רכישה עכשיו.

ידוע לי שבמחיר שלו (2600) אני יכול להשיג LG G2, אבל בגרסת ה 16GB, לא מספיק לי. (אני מחזיר אייפון 4S ישן ומקבל עליו החזר של 1000 ש"ח - אלא אם מישהו רוצה לקנות במקרה במחיר אחר :p)

ידוע לי שבמחיר שלו אני יכול להשיג NEXUS 5 16 גיגה אולי 32.

 

אבל זה לא HTC מבחינת איכות חומרים, סאונד וסוללה שמחזיקה יותר ממה שהבנתי. (ובמקרה הזה גם הצבע האדום שנראה ממש טוב עליו).

קראתי הרבה רישומות באינטרנט וביקורות, אבל בתאכלס הכי טוב זה נסיון.

 

יש כאן אנשים שהתנסו ב 2 המכשירים הנ"ל ויכולים לשפוך משהו? אני עושה מעבר מ HTC ONE X.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני הייתי מנסה למכור את ה-4S בחוץ ולקבל עוד כמה שקלים ולגבי המכשיר אני לא מבין למה לבחור ב-HTC כאשר יש מכשירים מבוססי אנדרואיד כ"כ טובים בחוץ כמו G2 או הנקסוס 5 שהזכרת...

 

** אני חייב לציין שאין לי נסיון עם HTC ולכן הייתי בוחר ללכת על שני המכשירים שהזכרתי.

פורסם

אתה יכול לקנות g2 חדש עם 32 גיגה זיכרון ב2400 שקל, חפש בזאפ.

הone נחות ממנו וסובל מזמן סוללה קצר שרק יורד עם הזמן והבלאי הטבעי של הסוללה.

ראיתי one משומש צורך סוללה כמו כמו sti על מסלול.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

וגם זה שב-HTC כמעט בלתי אפשרי להחליף סוללה בלי להשבית את המכשיר - היא מודבקת בין לוח אם למסך :shock:

 

מכשיר עם REPAIRABILITY אפסי:

 

http://www.ifixit.com/Teardown/HTC+One+Teardown/13494

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

איפה שמחפשים בעיות, אפשר למצוא. והרבה.

למי אכפת אם אפשר או לא לתקן מכשיר סלולארי?

כמה באמת מכשירים סלולאריים פגומים תיקנתם ב-5 שנים אחרונות?

הסוללה תחזיק מספיק זמן עד החלפת המכשיר ואפילו יותר מזה.

 

אחרי כל זה,

היו ברשותי סמסונג, HTC, מוטורולה וסוני.

היחידי שעמד בדרישה של טלפון באיכות טובה וחווית משתמש שקרובה לשלמות היה רק ה-HTC.

המכשיר הבא אחרי שהנוכחי יימאס עליי (או יישבר),

לא יודע אם דגם יקר או זול,

הוא יהיה אך ורק HTC.

פורסם

את האמת שהנסיון שלי עם HTC הוא רב

Htc Touch HD, HD2, ONE X ועכשיו פשוט מתלבט עליו.

 

האמת שאני יודע שיש יותר טובים, השאלה היא האם אני צריך את זה?

ה G2 מפתה אותי עד מאוד, אבל ממשחק עם המכשיר הוא נחמד +.

המסך יותר גדול וזה מגניב אבל לא מצאתי עוד משהו מגניב בו (SNAPDRAGON 800VS600 זה ההבדל בעקרון והסוללה).

 

אני בלבטים קשים. אמור לקנות אותו עוד שעה.

Opel Adam S 2017

פורסם

מניסיון, בין 3 מכשירים, כאשר בשניים מהם אני משתמש ביום יום באופן קבוע.

 

הHTC נוח יותר מהS4 והאייפון 5.

 

בנוגע לG2, יש לו את יתרון הסוללה והמסך.

×
×
  • תוכן חדש...