Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בכלל לא יוזר פרסומי! לא, מה פתאום!?! :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נו באמת, בוא ניראה את קרסו מאמינים לדברים של עצמם ומוכרים את המכונית במחיר השוק. על הדיל הזה אתה משלם. לדעתי אפילו יקר, מכוניות זהות נמכרות בשוק בכלמעלה מ 10K פחות מהמחיר של קרסו. תבדוק. כלומר אתה בוודאות משלם על תיקונים 3,333 שקל בשנה! גם אם לא קרה כלום לרכב האמין הזה. מיותר גם לציין את הנכונות, את היחס ואת טיב התיקון במוסכי היבואן בתקופה שאתה "לא משלם". לא ניראה שהרבה היו מתלהבים לשלם סכום כזה עבור ביטוח תקלות. אל תתבלבל אנחנו עדיין מדברים על רכב משנת 2008 ומעלה.

 

אל תיעלב, אבל אתה כותב שטויות.

 

מחיר שוק של הרכב - 40K.

 

קרסו גובים 50K.

 

בתוך זה - טיפול, צמיגים, מצבר, החלפת תושבות גיר ומנוע, פוליש פנסים וכהנה - יישור קו כללי - 2500 ש"ח

ביטוח חובה חינם - 1500 ש"ח.

וואוצרים לטיפול - 1500 ש"ח.

חיישני רברס - 500 ש"ח.

סה"כ - 6000 ש"ח.

 

מה נשאר ההפרש? 4K לביטוח של אוטו מפגוש לפגוש לאורך 3 שנים? הייתי מוכן לשלם את הסכום הזה על כל רכב שהוא, בכל שנתון.

גם כל חובב VAG שיציעו לו לבטח את הגולף שלו ב1300 ש"ח לשנה - יקפוץ על המציאה.

 

אה, וגם בנושא ירידת הערך כבר דיברנו.

 

אז מה נשאר לנו בסוף?

רכב במחיר קניה זול במיוחד, ראש שקט, מחיר מכירה מובטח, וסיכון מסויים שהרכב יבלה הרבה במוסך.

 

אני את הסיכון הזה לקחתי.

 

צביקי

 

אה, ואם אתה ממש רוצה להיות קטנוני, אז קיבלנו מתנה LCD 32 עוד 1500 ש"ח....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקי, אני מחזיק רנו מגן. לא מאלה ששמעו או שלחבר שלהם יש. בדקת מה מקבלים במקומות אחרים. על זה נאמר, פריירים לא נגמרים. סלחתי על "השטויות" תהנה ותתחדש.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקי - דוגמה קלסית לאחד שיודע שהוא לא צודק ומכסה את זה בווליום הצעקות ודיבור השוק.התחשיב שלו מעליב אינטליגנציה של ...

באמת כולם מתנפלים על התור בדלת של קרסו עם ההצעה הזאת.רק צביקי יודע חשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקי, אתה יודע מספרים אך לא ערך.

 

שים לב:

בתוך זה - טיפול, צמיגים, מצבר, החלפת תושבות גיר ומנוע, פוליש פנסים וכהנה - יישור קו כללי - 2500 ש"ח אתה מה זה יורה לעצמך ברגל, יישור קו כללי ב 2.5K לרכב בן 3? זה אוטו או בימבה שתושבות ופנסים נהרסים כל כך מהר?

שני דברים:

-אם נבצע אקסטרפולציה לפי ישור הקו הזה אז נראה כי צפויה הוצאה דומה או גבוהה יותר ב 3 שנים הבאות.

-אני לא הוצאתי כל כך הרבה כסף על ישור קו למרצדס בת 10 (אפילו שאמרתי במוסך להחליף כל מה שיש אפילו חשד קלוש לבעייה) ופה אנחנו מדברים על רנו.

ביטוח חובה חינם - 1500 ש"ח.

וואוצרים לטיפול - 1500 ש"ח. מעניין כמה עולה טיפול קטן במוסך מורשה אך לא של היבואן.

חיישני רברס - 500 ש"ח. וואלה? מילא שלא ממש צריך את השטות הזאת אך בדוק מה מחירה.

סה"כ - 6000 ש"ח.

 

קיצר, מקבלים פה מספר "מתנות" שחלקן מיותרות אך כולן מתומחרות בהגזמה פיראית ושלא ממש צריך אותן. אתה יודע מה? לך לקראסו, רכוש רכב כזה ובקש החזר על ה"מתנות". אם הם יחזירו לך 10K אז העסקה שלהם שווה, ואם לא אז עדיף להשקיע חלק מהסכום הזה ברכישת מכונית כזו מפינסיונר כשהיא מלוקקת, עם נסועה אפסית וספר טיפולים מלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקי, אני מחזיק רנו מגן. לא מאלה ששמעו או שלחבר שלהם יש. בדקת מה מקבלים במקומות אחרים. על זה נאמר, פריירים לא נגמרים. סלחתי על "השטויות" תהנה ותתחדש.

 

לא טענתי שאתה לא יודע. התייחסתי רק לטענתך על מחיר השוק.

 

צביקי - דוגמה קלסית לאחד שיודע שהוא לא צודק ומכסה את זה בווליום הצעקות ודיבור השוק.התחשיב שלו מעליב אינטליגנציה של ...

באמת כולם מתנפלים על התור בדלת של קרסו עם ההצעה הזאת.רק צביקי יודע חשבון.

 

לא מצאתי בהודעתי יותר ווליום, צעקות או דיבור שוק מאשר בהודעתך.

 

צביקי, אתה יודע מספרים אך לא ערך.

 

שים לב:

 

 

קיצר, מקבלים פה מספר "מתנות" שחלקן מיותרות אך כולן מתומחרות בהגזמה פיראית ושלא ממש צריך אותן. אתה יודע מה? לך לקראסו, רכוש רכב כזה ובקש החזר על ה"מתנות". אם הם יחזירו לך 10K אז העסקה שלהם שווה, ואם לא אז עדיף להשקיע חלק מהסכום הזה ברכישת מכונית כזו מפינסיונר כשהיא מלוקקת, עם נסועה אפסית וספר טיפולים מלא.

 

א. יישור קו כולל טיפול מצבר וצמיגים - היה סביר בעיני לתמחר ב2.5K. כמה בעיניך?

 

ב. לא נראה לי שבאוטו כזה או אחר מצבר וצמיגים מתקלקלים בתדירות שונה.

 

ג. כמה באמת עולה טיפול קטן? ולמה לדעתך הבסיס להשוואה לא צריך להיות מוסך היבואן?

 

ד. תפסת אותי. לא בדקתי והפרזתי במחיר ב150 ש"ח.

 

 

יכול להיות שעדיף לקנות רכב כזה מלוקק מפנסיונר, זאת בהנחה ואתה מוצא אחד כזה. גם אז, אני לא בטוח שהייתי מעדיף את המלוקק על פני זה שבאחריות

 

ונניח שהפרזתי באופן מופרך, ושווה הערך הוא רק 3K. מה שמקפיץ את עלות האחריות השנתית ל2300 ש"ח. לדבריכם האוטו כל כך מתקלקל שעדיין האחריות שווה.

 

שוב, לא אמרתי שמחלקים מכוניות בקרסו בחינם. אמרתי, לאחר בדיקה מקיפה שלטעמי יש כאן הצעה טובה לרכישה, ושהסיכון ברכישת רכב זה נמוך משמעותית מהסיכון בגלום ברכישת כל רכב יד 2 אחר - ללא אחריות.

 

דעתי זו לא תשתנה, מאחר והיא על בסיס למידה מעמיקה של הנושא. אם בדיעבד יסתבר שאכן עשיתי טעות נוראית, שכל חודש אני פעמיים במוסך, ושבאופן כללי כל קרסו, רנו, צרפתיות בכלל ומגאן בפרט זה זבל בהמות - לא אהסס לכתוב זאת בפורום.

 

צביקי.

 

נ.ב.

 

ההתחייבות של קרסו לאותה הפחתה במחירון +5%. כלומר אם לי הורידו X, יתנו לי על האוטו מחירון -X-5%.

 

צביקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה - נו באמת



 

אז איך אתה מצפה אי פעם לקנות רכב יד2 - לפרק אותו לגורמים ולהרכיב מחדש?

 

די לפרנויה ובאמת מספיק עם אובדן הפרופורציות הזה - אתה קונה מכונה!

 

יש דרכים לבדוק מכונה ואלו הן הדרכים המקובלות - רכב שטופל כמו שצריך, אין שום סיבה בעולם שלא תצליח לקבל את היסטוריית הטיפולים שלו.

 

במקרה יש לי סורק OBDII אפרופו וקודי תקלה אני יודע לבדוק בעצמי - אם לא דולקת לך נורית בדיקת מנוע זה לא יעזור לך כי גם ככה, לפי הפרנויה שלך, מישהו איפס את קודי התקלות ברכב.

 

והשעונים של הרכב בטוח שחיבלו בהם ועוד ועוד ועוד - אין לזה סוף.

 

כשאתה קונה רכב אחת הבדיקות הראשונות שאתה עושה הינה בדיקה ויזואלית שלך - אם אתה יודע לבוא באור יום ולא בלילה בכדי לראות חלודות, הבדלי גוונים, מכות צד, חוסר התאמה של מכסים ועוד ועוד אתה כבר תדע אם הרכב הזה עבר תאונה כזו או אחרת, אם הצבע שלו יד ראשונה, אם החליפו חלקים ועוד.

 

מיד אחרי זה אתה לוקח את הרכב לנסיעת מבחן - שם אני כבר מבטיח לך, אתה תדע היטב אם זה רכב שאתה לוקח לבדיקה או לא - רכב זה כמו אשה בשביל רוב הגברים, אם אין קליק, אתה לא תמשיך.

 

אחרי זה אתה לוקח את הרכב לבדיקת קניה ורואה אם השחור שעשו לו (ותמיד עושים שחור, עם קפה או בלי) הוא סביר והגיוני

 

אחרי זה אתה לוקח את הרכב למוסך שמטפל ברכב - מברר היסטוריית טיפולים, מבקש שיעשו דיאגנוסטיקה מעלה אותו על הליפט שיעשו לו בדיקות גחון, בלמים ומקבל הצעה ליישור קו.

 

אחר כך לוקח את הרכב למכון פרונט ובודק צמיגים, קאמבר, ציריות, גומיות, אגזוז וממיר פעם נוספת אם כבר יש הזדמנות.

 

אחרי זה אתה מרים טלפון למשרד הרישוי ובודק עם הרכב לא משועבד ואם הידיים נכונות.

 

ואחרי זה אתה סוגר עסקה - זכרון דברים, סגירת מחיר, העברת בעלות.

 

 

מה עוד חסר לך כאן בבדיקת רכב לקניה מיד 2? מה? אתה רוצה גם לנסות לשרוק לאיזה כוסית ברחוב לראות עם הרכב מגנט כוסיות - מצטער, אנחנו מדברים על רכב משפחתי עם שיניים תותבות - לא קאדילק.

התגובות הגסות שלך הם לא לענין, אם אתה מצפה שאנשים יתיחסו אליך.

 

קודם כתבת שטות, עכשיו אתה כותב ההפך, ועוד יש לך חוצפה להאשים אחרים.

 

השטות שכתבת היא שלפי בדיקת קניה בלבד ניתן לדעת מה מצב הרכב. זה פשוט לא נכון, הראיתי דוגמאות, וניתן להביא עוד דוגמאות. עכשיו אתה כותב ההפך (כלומר צריך עוד בדיקות ולראות את הטיפולים שהרכב עבר), אבל כמובן בלי להודות בשטות. תאר לך שמישהו יסמוך על דבריך, יקנה רכב וחגורת הטיימינג תיקרע לו (מכון הבדיקה לא אשם, כי הם לא יכולים לדעת). ככה רצית?

 

להבא תחשוב קצת.

 

יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרומתי הצנועה מאוד בנושא. אני לא מומחה, רק ניסיון ישיר שהיה לי עם 2 רכבים, אמנם לא בארץ.

 

בזמן שהותי בחול, כ-11 שנה באירופה נהגתי ברנו מגאן, מאז 2001 (לפני כן וולו). 2 מכוניות, קופה אחת וקבריו קופה השנייה. לאחרונה חזרתי ארצה ולפני כחודש קניתי עוד אחת מליסינג במצב ותנאים שלדעתי טובים מאוד (לא לעניין כרגע).

 

כשאני מדבר על נהיגה בחול, אני מדבר על נסיעות ברחבי המדינה (ולפעמים מחוץ לה) כמה פעמים בחודש של 600-900 ק"מ ברציפות במהירויות שלא יורדות מ150 קמ"ש לרוב, המגאן הראשונה בכלל הייתה לצורך נסיעות עירוניות וקצת חוץ, אז בכלל כמעט ולא ראתה מוסך 4 שנים חוץ מטיפולים. באופן כללי תקלות ספורות ומעטות. הקבריו קופה, קרה פעם אחת נעצר המנוע באמצע נסיעה, מפחיד אבל רק פעם אחת בכמה שנים. המכוניות האלה ראו כביש, ולא מגרש החנייה שהם הכבישים בארץ.

 

אני קורא על שלל התקלות שאתם כותבים פה, ומאמין שאכן קורים הדברים האלה, ואני פשוט נדהם וקצת אובד עצות. מה הנהג הישראלי, הפקקים והכבישים פה עושים לרכבים האלה? לפי מה שכותבים באתר הזה, מגאן לא מצליח אפילו לצאת מהחנייה.

 

לגבי השאוות, במקביל לאבי היו גם A4 ו-S4 של אודי, זו ההשוואה היחידה שאני יכול להביא. הניסיון הדל שלנו מעיד כי היו הרבה פחות אמינות מהרנו, ביקרו הרבה יותר במוסך וכל תיקון היה הון. דוגמאות מגוחכות כוללות: שנתיים כדי להצליח לתקן חיישן במיכל דלק שהוחלף על בסיס חודשי, או פעם אחת שהיה צריך לחכות שבועות שיביאו/יעשו לוח שעונים חדש ל S4 כי לא היה במלאי (הלוח היה מתנקת לבד כשבא לו). כל פעם שאודי היה נכנס למוסך לא ידעת עם מה תצא, אם בכלל. שתי המכוניות היו נהדרות כל עוד הכל עבד יפה, אבל ברגע שמשהו התחרבש, זו הייתה סגה בלתי נגמרת.

 

דוגרי, אולי בארץ מגיעות ממפעלים שונים בעולם או לא יודע מה, אבל מה שאני קורא פה לא תואם לניסיון עבר שלי עם מגאן. מקווה לא להתקל בהפתעות לא נעימות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבי "לימון" לא חסרים אצל כל היצרנים.

אבל אני מאמין שלא "הפקקים\נהגים ישראלים\כבישים עשו למגאן" , אלא ניסיון של האנשים לחסוך בטיפולים ע"י חלפים לא איכותיים, איחורים בטיפולים וחוסר מקצועיות של חלק גדול מהמוסכים.

בפעם העשרים - ניסיון של 8 רכבי רנו במשפחה (כולל מגאן וסניק מהשנים היותר בעייתיות ) לא גרמה לי לחשוב אפילו לשניה שזהו רכב שלא מסוגל לצאת מהחנייה. לדעתי הסיפורים מנופחים מעבר לכל פרופורציה.

 

צביקי, אתה לא צריך להצטדק - קנית רכב שמתאים לצרכים שלך, רכב נוח, מרווח, איכותי ובטיחותי + קיבלת אחריות יפה.

וכל זה במחיר של רכב אחרים, שנחשבים ליותר אמינים, רק משנתון יותר נמוך וללא אחריות.

ממחדש ותהנה.

 

haimy

אולי לא עומדים בתור לקרסו, אבל לפי כמות השרשורים בנושא מגאן 2008 מקרסו, ואחרי זה פוסטים בנושא הרכב שכבר נקנה,

אני מניח שקרסו מוכרים יפה מאוד מגאן 2008.

תאמין לי, הרבה אנשים פוזלים לכיוון מגאן בגלל היתרונות, הרבה מהם וויתרו בגלל חשד לחוסר אמינות.

קרסו ידעו לזהות ולכסות את הבעייתיות הזאת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב צביקי, שים לב.

א. יישור קו כולל טיפול מצבר וצמיגים - היה סביר בעיני לתמחר ב2.5K. כמה בעיניך?

הרבה פחות. בוא נשכח לרגע כי מדובר על רכב בן 3 בו גם המצבר וגם הצמיגים אמורים להיות תקינים ונחשוב על המושג "ישור קו". בשבילי הכוונה להביא את הרכב למצב תקין בהתחשבות בגילו. כשאתה רוכש רכב אתה מתקזז (בצורה מלאה או חלקית) על תקלות ברכב ולא מכניס אותן לתחשיב הישור קו, אם ברכב בן שלוש התושבות גמורות, שהראדיטור דולף או האלטרנטור במצב גבולי אז שיתכבד המוכר ויקזז את מחירן מהעיסקה. עוד דבר שכדאי לחשוב עליו, רכב שמתוחזק לפי הספר לא זקוק לישור קו:wink: לדוגמה, ברכב שלי (שוב, בן 10 עם 130K נסועה שבא עם תיעוד טיפולים מלא) ישור הקו כלל החלפת רצועת אביזרים (רק כדי להיות בטוח) החלפת נוזל בלמים ונוזל הגה (לא בוצע בזמן לפי תיעוד הטיפולים).

ב. לא נראה לי שבאוטו כזה או אחר מצבר וצמיגים מתקלקלים בתדירות שונה.

צמיגים אמנם לא (כל 4 שנים או נסועה ידועה) אך המצבר המקורי של הרכב בדרך כלל מחזיק יותר זמן מ 3 שנים.

ג. כמה באמת עולה טיפול קטן? ולמה לדעתך הבסיס להשוואה לא צריך להיות מוסך היבואן?

למוסך היבואן הולכים במקרה של תקלות מסובכות. שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר אפשר להחליף בכל מוסך טוב בעל סורק המתאים לרכב ולא סתם לשלם עבור התואר "מוסך היבואן"

ד. תפסת אותי. לא בדקתי והפרזתי במחיר ב150 ש"ח.

נסלח:-P

 

יכול להיות שעדיף לקנות רכב כזה מלוקק מפנסיונר, זאת בהנחה ואתה מוצא אחד כזה. גם אז, אני לא בטוח שהייתי מעדיף את המלוקק על פני זה שבאחריות

 

-אם לרכב יש סיכוי לכל כך הרבה תקלות אז הביטוח/האחריות השנתית ממש לא מעניינים אותי ולא ארכוש אותו (מה אני אעשה לאחר שתפוג האחריות?)

-אם לרכב אין סיכוי לכל כך הרבה תקלות אז עדיף להשתמש בסכום המוסף של הביטוח לרכישת הרכב הטוב/השמור/המתוחזק ביותר (כך הסיכוי לכשלים עתידיים יהיה נמוך יותר)

 

שוב אזכיר לך כי אנחנו מדברים על סכום לא קטן (יותר מ 10% משווי הרכב לפי התחשיב שביצעת)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה היה לנו כאן, רכב שבאמת קשה לקבוע אם הוא מתקלקל יותר או פחות ממותגים אחרים. מה שבטוח שנוצרה לו תדמית כזו. כבעל רנו מגן, כשארצה למכור, זה כבר לא משנה אם זה נכון או לא.

הבעיה היא עם התנהגות היבואן לא עם הרכב. היבואן, אם לא היה מתנשא, היה יכול להלחם בתדמית, דרך הפחתת עלויות תיקון/חלקים ביחס למותגים אחרים, למשל. אבל בפועל עשה בדיוק להפך. התוצאה, שדפק קשה את המותג.

טוב שזו תגובת הציבור, פחות משנה לי אם בצדק או לא. הלוואי ועוד מותגים שיבואניהם מתנהגים אל לקוחותיהם כ "שבויים", יחטפו תדמית כזו ומכירותהם יפגעו. בתקווה שהלקח ילמד אצל כל היבואנים, ואנו הצרכנים נהנה מכך.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה פחות. בוא נשכח לרגע כי מדובר על רכב בן 3 בו גם המצבר וגם הצמיגים אמורים להיות תקינים ונחשוב על המושג "ישור קו". בשבילי הכוונה להביא את הרכב למצב תקין בהתחשבות בגילו. כשאתה רוכש רכב אתה מתקזז (בצורה מלאה או חלקית) על תקלות ברכב ולא מכניס אותן לתחשיב הישור קו, אם ברכב בן שלוש התושבות גמורות, שהראדיטור דולף או האלטרנטור במצב גבולי אז שיתכבד המוכר ויקזז את מחירן מהעיסקה. עוד דבר שכדאי לחשוב עליו, רכב שמתוחזק לפי הספר לא זקוק לישור קו לדוגמה, ברכב שלי (שוב, בן 10 עם 130K נסועה שבא עם תיעוד טיפולים מלא) ישור הקו כלל החלפת רצועת אביזרים (רק כדי להיות בטוח) החלפת נוזל בלמים ונוזל הגה (לא בוצע בזמן לפי תיעוד הטיפולים).

 

נראה לי שאנו חולקים על משמעות המושג יישור קו. צמיגים לא אמורים להחזיר 4 שנים, מצבר שמחזיק 3 שנים - זה בסדר גמור לפי הסטנדרטים שלי. להזכירך, קיזוזי המוכר אמורים להתבצע מהמחירון ולא ממחיר השוק. כך להבנתי לפחות.

 

למוסך היבואן הולכים במקרה של תקלות מסובכות. שמן, פילטר שמן ופילטר אוויר אפשר להחליף בכל מוסך טוב בעל סורק המתאים לרכב ולא סתם לשלם עבור התואר "מוסך היבואן"

 

אתה כמובן צודק, אך לא זו השאלה. ברגע שההטבה שאתה מקבל היא טיפול אצל היבואן, כך גם השווי שלה. גם אתה וגם אני נעדיף לרכוש רכב עם הסטוריית טיפולים מלאה אצל היבואן - הידיעה שהשתמשו בחלפים מקוריים וכו'. אכן לא בטוח שאמשיך לטפל אצל היבואן, אך זה לא גורע משווי ההטבה.

 

-אם לרכב יש סיכוי לכל כך הרבה תקלות אז הביטוח/האחריות השנתית ממש לא מעניינים אותי ולא ארכוש אותו (מה אני אעשה לאחר שתפוג האחריות?)

-אם לרכב אין סיכוי לכל כך הרבה תקלות אז עדיף להשתמש בסכום המוסף של הביטוח לרכישת הרכב הטוב/השמור/המתוחזק ביותר (כך הסיכוי לכשלים עתידיים יהיה נמוך יותר)

 

 

שוב, אני מאמין, על סמך הבדיקות שערכתי, כי הרכב לא יתקלקל כפי שנוטים להפחיד בפורום. וזו הסיבה לקניה. עם זאת, זו קניה מושכלת ולא "על קרן הצבי".

שוב אזכיר לך כי אנחנו מדברים על סכום לא קטן (יותר מ 10% משווי הרכב לפי התחשיב שביצעת)

נומינלית, אנו מדברים על סכום קטן. גם אני כבעלים של קורולה 2006 שלא מתקלקלת (באמת!) הייתי מוכן מחר לשלם 2000 ש"ח לביטוח תקלות ברכב מפגוש לפגוש.

 

 

הבעיה היא עם התנהגות היבואן לא עם הרכב. היבואן, אם לא היה מתנשא, היה יכול להלחם בתדמית, דרך הפחתת עלויות תיקון/חלקים ביחס למותגים אחרים, למשל. אבל בפועל עשה בדיוק להפך. התוצאה, שדפק קשה את המותג.

 

אתה בוודאי איש שיווק מוצלח ממני, אבל לטעמי היבואן יצא במבצע שתואם בדיוק את התקלות ואת הדעה על הרכב בשוק הישראלי, מה שיכול לשקם את המותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכלכלה יש מושג שנקרא "שיווי משקל/נקודת איזון". חוץ מסיסמאות של היבואן בטלויזיה, בשטח שום דבר לא השתנה, לא במחירי החלפים ולא במחירי התחזוקה במוסכי היבואן. היבואן, במקום להוריד מחירי חלפים ותחזוקה (זה כבר עולה לו כסף) וע"י כך לצמצם בריחת לקוחות לאילתורים ולחפרים, שגורמים להופעת יותר תקלות ברכב ובסופו של דבר להוצאת שם רע למותג. רכב שממילא רגיש לתחזוקה. מחליט לפתות אותך "באחריות" להיות "שבוי" נוסף שלו (אפילו "האחריות" על חשבונך). כניראה שעם הזמן בעלי הרכבים/השבויים הוותיקים, הולכים ומתמעטים וכניראה מתחילים להרגיש את זה בכיס. מחפשים "שבויים" חדשים ללא עלות.

להבדיל, לציי הרכב התחזוקה היקרה לא משנה, הם רוכשים חבילה הכוללת תחזוקה. לכן אתה תמצא שהרכב הזה מככב בציי רכב, אבל לאחר מכן נתקעים אתו. המחירים שלו נופלים. צרכן נבון, לא ירכוש רכב משפחתי ללא ייחוד, עם מחירי תחזוקה של רכב סלון. אלא אם, מחיר הרכב ברכישה יהיה בפער משמעותי ביחס לרכבים אחרים. לדעתי, הפער בשוק קיים, אבל עדיין לא מספיק.

נהג מנוסה
:roll:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...