Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת התחביב (שלא תהיה לכם טעות, אני אדם פרטי, חובב, ולא עוסק בתחום) החדש, הזמנתי גלון! של D151 Reconditioning Cream של מגוויארס.

הוזמן דרך חנות כלשהי מארה"ב (לא באיביי).

מחקר מעמיק והתנסות עם מגוון מוצרים הובילה אותי להזמין את המוצר המאוד מעניין הזה.

 

זה מוצר פוליש + וקס עם יכולת חיתוך=Cutting מאוד טובה.

 

נראה לי שאני מכוסה עד העשור הבא עם הכמות הזאת 8) (בדיעבד גיליתי שיש גם בקבוקים של ליטר...)

הרכב הראשון שנהנה מהמוצר - הסיויק של גיסי, הפרוייקט הבא - סקודה פאביה של השכן... גם לבנה.

בא לי לנסות את זה על רכב שחור, שחור הוא צבע מאתגר מכיוון שישר רואים עליו שריטות/הולוגרמות (חבר טוב עם ML350 שחור נכנס לכוננות :wink:).

 

אשתף אותכם עם קצת תמונות להתרשמות: (הרכב עבר פלסטלינה לפני, ולהליך הפוליש נעזרתי במכונת פוליש עם פד פוליש צהוב של מגוויארס).

 

תמונות מצורפות.

20110928_162532.jpg

20110928_163208.jpg

20110928_163817.jpg

20110928_172112.jpg

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה טוב!

 

אני מוכן לנדב את הביי השחורה שלי לניסוי :-)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

תודה על המחמאה!

 

רק הערה על התמונות (מימין לשמאל)

דלת - חצי לפני חצי אחרי

דלת + ידית לפני

דלת + ידית אחרי

גג - אחרי

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

פשש נראה יפה!

 

אם איזה מכונה עבדת?

 

מה הכמות שנדרשה ממך בשביל רכב שלם?

 

ד.א ארז מה נשמע? המון זמן שלא ראינו אותך!

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אפשר לעשות את זה גם על גג של רכב שהתקלפה לו הלקה.. ? אני מתבאס על הסיאט שלי שאיבדה תוך שנה-שנתיים בשמש הקופחת את הלוק שלה בגלל קילופים מכוערים ונרחבים של הלקה בגג ובקשתות של הדלתות. אגב, תרמו לזה גם מעשי הונדליזם הנפשע של בני בליעל שתלשו לי את הספוילר (קורדובה 2000) וגנבו את הטסות המקוריות..

פורסם

TOSTOS - מכונה פשוטה של יונדאי - http://www.mnmltd.co.il/item-576/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8-%D7%9E%D7%9C%D7%98%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%97%D7%97%D7%99%D7%9D-7

 

עושה את עבודתה נאמנה אבל כנראה שתוחלף בקרוב למכונה קלילה יותר: http://www.alltools.co.il/item-362/%D7%9E%D7%9C%D7%98%D7%A9%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%A8-6

 

מנסיון, בקבוק של חצי ליטר פוליש אמור להספיק לכ- 3 עד 4 רכבים, אם עובדים נכון ולא מבזבזים סתם.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

אין מה לעשות לצבע שהלכה התקלפה.

שמירה נכונה על הרכב להיום הראשון תמנע מקרים כאלה בעתיד... פלסטלינה ווקס כל 3 חודשים ופוליש רק את באמת צריך (פעם בשנה).

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

TOSTOS - עובד איתה על מהירות 3= 1500סל"ד, מסיים במהירות - 1= 600סל"ד.

בהתחלה לא הרגשתי נוח ומאוד פחדתי, לומדים לאט לאט איך להחזיק את המכונה כמה ללחוץ, איך לזהות שהחומר התיבש לגמרי וכו' וכו'

 

טריק מאוד חשוב - צריך לנקות את הפד הרבה פעמים - העבודה היא על מקטעים מצומצמים. רצוי לאחר כל 2 מקטעים לנקות את הפד עם מברשת. פד מלוכלך פוגם משמעותית בעבודה.

 

חומרים טובים וטכניקה נכונה = תוצאה איכותית נטולת נזקים.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

איך אתה יודע באיזה מהירות לעבוד כל פעם עם המכונה ?

 

הבנתי שיש מקרים שמשתמים בכמה סוגי פולישים , איך אני יודע איזה פוליש להתאים לכל מצב של צבע ?

פורסם

אם איזה מברשת אתה מנקה את הפד?

 

ברגע שהחומר התייבש מפסיקים לעבוד?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

האא וואלה מנקים אחרי כל חלק את הפד ספוג עם מברשת שיניים? נשמע מעניין.

 

מה עושים עם המכסה מנוע שהוא חלק יחסית גדול?

 

אני אישית כבר הרבה זמן חרמן על הסט של MENZERNA עם המכונה של FLEX 3401

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...