Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מנקה עם מברשת לנעליים שנרכשה במיוחד לצורך זה.

הסרת שריטות מצריך סל"ד של 1500-2100

בארץ אין מכונות אקצטנריות כמו הפלקס או הפורטר. ה AEG שהזכרתי מקודם כנראה מיוצרת ביחד עם דגם אחר של פלקס שהוא רוטורי ולא אקצנטרי

מנזרנה הוא מוצר מעולה, אבל גם מוצרים של מגוויארס שעולים חצי יעשו את העבודה

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כמו שרשמתי קודם, אני מתכוון להחליף למכונה של AEG דגם PE 150

יש כאלה שטוענים שהיא והפלקס מורכבות ע"י אותו גרמני.

בכל מקרה ה AEG שוקלת רק 2ק"ג ומשקל מאוד משפיע.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

המברשת לא שורטת את הספוג?

 

כמה פעמים אתה משתמש בספוג עד שהוא מושלך לפח?

 

אני רוצה לעשות את הBMW סדרה 3 E90 שלי, האם פד אחד יספיק?

 

אני מעוניין במנזנה כי הבנתי שהצבעים של BMW הם מאוד קשים לליטוש.

 

האם אתה משתמש בקונדישנ לפד לפני שאתה מורח את הפוליש?

 

ד.א התמונה צולמה לאחר zymol carbon WAX

 

attachment.php?attachmentid=257462&d=1316803797

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

1. לא מברשת נעליים רכה לא שורטת את הספוג - להיפך היא רכה מדיי לכן יש לי מטלית מקרופייבר שאיתה את גם נעזר לניקוי ספוג

2. ממליץ לך על 3 ספוגים - כל אחד בדרגה שונה וטיפול בשריטות בעומקים שונים/ גימור סופי/וקס - Cutting/Polishing/Finishing (יש לי את כל השלושה ואני משתמש בכולם! של מגוויארס כמובן)

3. אם אתה רוכש את הFLEX ממליץ לך על פדים של Lake Country - יש לי את הלבן שלהם והוא ממש טוב! (CCS)(אגב הם טובים על מכונות DA לא מיועדים כ"כ לרוטוריות).

4. מנזרנה - לא התנסתי, אבל אני יכול להגיד לך כמעט בוודאות ש SWIRLX יכול להביא אותך ממש קרוב לתוצאה של מנזרנה. עצתי אליך - 3 חומרים של מגוויארס במקום 1 של מנזרנה - Ultimate Compound/SwirlX/ Ultimate polish

5. לפני תחילת כל שימוש בפד אני מרסס אותו בדיטיילינג ספריי. ספציפית אני משתמש ב OPTIMUM NO RINSE

6. שחיקת פדים - לא הגעתי עדיין... :) אין לי כ"כ הרבה זמן פנוי להגיע למצב שחיקה של פדים. אבל ראיתי בכמה מקומות שעושים "פוליש/וקס" אתה יודע.. מקומות של שטיפות רכב, עשו שם פוליש לרכבים עם פדים מתפוררים...

7. שטיפת פדים ומטליות מקרופייבר - לאחר השימוש חובה!!! לשטוף הכל.קח גיגית , מים חמים, נוזל לשטיפה ביד, ושטוף אחד אחד! לא כולם ביחד -שטיפה נכונה תשמור על פדים נקיים שישרתו אותך היטב.

8. ייבוש ואחסנה של פדים - לייבש במקום סגור (אבל מספיק מאוורר כדי להתיבש שלא יצברו אבק), ולאחסן בשקית ניילון סגורה! גם את המטליות.

9. מאסקינג טייפ -חשוב לשים על כל המסגרות של החלונות ובכל מקום שיש סיכוי שהפד יגע בפלסטיק. יחסוך הרבה זמן ניקוי של פלסטיק שחור שהתייבש עליו פוליש.

 

***אבק, פד מלוכלך, מטלית לא נקיה= כל העבודה הלכה לפח.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

כן ראיתי אותו כבר בחנות של "אוטו-גיק".

 

תראה אני ממש חרמן על הערכב של הFLEX, אני פשוט מחפש הזדמנות להביא אותה.

 

מכונת פלקס עולה בערך 370 דולר ל230V, בערכה שלהם כשאתה מוסיף עוד 130 דולר אתה מקבל בנוסף 5 פדים CCS וליטר SIP

ליטר 106FA וליטר גלייז.

 

רק וקס חסר בערכה הזאת, כך שהמחיר לא יוצא ממש גבוה.

 

ד.א מה עושה הקונדישנר לפד?

 

אתה משמש בספוגים שטוחים או מחורצים?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אם תרצה למכור את המכונה כשתשתדרג תעדכן אותי אני מעוניין לקנות ממך.

אני אשמח לקנות ממך גם כחצי ליטר של החומר שהשתמשת בו.

 

אחלה תוצאה. ח"ח על היוזמה.

 
 

 

 
 
פורסם

שמים איזה קונדישנר על הספוג לפני שמורחים את הפוליש עליו לא?

 

ד.א צריך להיזהר שמכבסים את הספוג, מומלץ במים חמים ואז לייבש בעזרת לחיצות על הספוג ולתת לו לנוח במקום אוורירי.

 

אני פעם הרסתי ספוג ע"י זה שנתתי לו להתייבש על החבל, עם אטב כביסה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

כן.. ספוגים מתייבשים אצלי על מדף במרפסת, לא על החל ובטוח שלא עם אטבים.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

תמיר - תודה! יש הרבה יוזמה ולצערי מעט זמן.

שלח לי את הטלפון שלך בהודעה פרטית.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט


×
×
  • תוכן חדש...