Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ראש השנה מתקרב ואיתו גם הזמן לפנק את האוטו.

זמן רב שאני מנקה (ידנית) את הרכב ורואה את הנקודות המעצבנות שיורדות אם אני משפשף קצת עם הציפורן אך לא עם הג'ילדה והספוג.

הגיע הזמן לעשות לזה סוף.

עשיתי חיפוש וקראתי רבות אודות השימוש בפלסטלינה (הודעות משנת 2006).

 

דבר אחד אני לא יודע, מהיכן אני יכול לרכוש?

אני גר באיזור המרכז

 

תודה לעונים!

פורסם

בצע חיפוש. את עיקר הרכישות ניתן לבצע ב ebay, קשה מאוד להשיג את זה בארץ.

יש פלסטלינה באתר carplan.co.il והם נמצאים בארץ אך איני יודע מה איכות הפלסטלינה.

אני קניתי פלסטלינה של meguiars דרך ebay ואני מאוד מרוצה ממנה.

פורסם

אכן, אין על MEGUIARS וגם מומלץ - Mothers .

כמובן שתקנה לך KIT הכולל גם DETAILER SPRAY , הספריי הזה חשוב מאוד לטיפול נכון.

 

לאחר הפלסטלינה שים וקס טוב ואתה מכוסה לכמה חודשים הבאים.

 

בהצלחה

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

פורסם

היי

תודה רבה על התגובות!

 

האם אפשר להשתמש ב"ספוג הפלא" של סנו?

 

איתי, אני רואה בחתימה שלך שאתה דיטיילר, האם אתה עושה טיפולים? אם כן מה העלויות?

 

תודה :)

פורסם

שום ספוג הפלא-זה יכול לשרוט את הצבע ולגרום להופעת swirls. עובדים עם תרסיס ייעודי שמרססים ולאחר מכן עוברים על האזור עם הפלסטלינה עד שהיא מחליקה ללא התנגדות. לאחר מכן ייבוש עם מטלית מיקרופייבר נקייה ומריחת ווקס איכותי.

פורסם

 

האם אפשר להשתמש ב"ספוג הפלא" של סנו?

 

השתמש אך ורק בחומרים יעודיים לרכב!

בשלב הראשון שטיפה טובה, אח"כ פלסטלינה, ולבסוף ווקס. הפלסטלינה של קארפלן טובה אך לא מעולה - עבדתי עם טובות יותר. עם מגוויירס לא יצא לי לעבוד, אך שמעתי שהיא מעולה. חפש בפורום על פלסטלינה ועבודה איתה. תמצא גם קישורים להזמנה.

×
×
  • תוכן חדש...