Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתקציב של 2000 שקל

מה אני יכול להביא מחול כולל משלוח !

אני רוצה יותר SQ תיבה אני כבר יבנה

ושהמגבר יהיה מונובלוק בשבילאותו סאב

תודה רבה

פורסם
בתקציב של 2000 שקל

מה אני יכול להביא מחול כולל משלוח !

אני רוצה יותר SQ תיבה אני כבר יבנה

ושהמגבר יהיה מונובלוק בשבילאותו סאב

תודה רבה

 

בתקציב זה הייתי ממליץ את הקאפה פרפקט של אינפיניטי.

מעולה לאיכות שמיעה, מדוייק מאוד, וישאר לך עודף למגבר נחמד גם.

השם באנגלית: infinity kappa perfect

לגבי מגבר... יש כ"כ רבים, זה לא משנה.

אולי גם תשקול את ה jl12w6?

פורסם

הוא יכול לשקול את הW6 אבל הסאב לבד יעלה לו כמו כל התקציב שיש לו.

 

קאפה פקפקט, IDQ, W3 כולם אופציות טובות. אל תשכח שסאב שוקל לא מעט לכן המשלוח יכול להיות יקר. אני לא בטוח שהתקציב שיש לך יספק לסאב טוב ומגבר.

פורסם

להביא סאב מי חו"ל זה בעיה בגלל המישקל הרבה....למשל להביא את הקיקר CVR יעלה כולל הכול 800 שקל ואבל הקיקר הזה הוא לא הכי הכי לSQ...

 

חברת המישלוחים תיקרעה אותך במחירים בגלל המישקל!

 

 

אבל אתה יכול להביא מגבר טוב מישם למשל את הרוקפורד 501X ב1400 שקל כולל הכול..

 

לדעתי זה המגבר האיכותי והכי זול שיש לי EBAY ועל זה אני חותם!

פורסם
אם אני לא טועה אפשר להביא את המגבר הנ"ל במחיר לא גבוה בהרבה בארץ. נראה לי שטות להבא אותו במחיר הזה מחו"ל.

 

אדי אל תחתום על דברים שאי אפשר, כל יום יש מציאות חדשות.

 

כן ואני כול יום שם... וזה המגבר הכי טוב לתקציב שלו וליבוא שלו....

 

כי כול השאר זה 2000 פלוס

 

 

עכשיו זה ניראה שטות אבל לפני חצי שנה זה היה כדי ....

פורסם
אז אם אתה מסכים שהיום זה שטות אז אין טעם להמליץ על להביא אותו משם.

 

שמעה אייל עם לבן אדם יש תקציב מוגבל אז זה כדי

 

כי בארץ זה עולה 300 שקל יותר...

 

 

 

ואתה בעצמך אמרת יכולים להיות המצאות חדשות...

פורסם
אז אם אתה מסכים שהיום זה שטות אז אין טעם להמליץ על להביא אותו משם.

 

שמעה אייל עם לבן אדם יש תקציב מוגבל אז זה כדי

 

כי בארץ זה עולה 300 שקל יותר...

 

 

 

ואתה בעצמך אמרת יכולים להיות המצאות חדשות...

איל צודק ב100% .בשביל 300 שקל לא כדאי להיסתכן

והאחריות שמקבלים גם היא שווה.

הייתי מציע לך לשקול רכישת מגבר משומש במצב טוב ואז אתה יכול לרכוש מוצר איכותי יותר.

פורסם

אתה מציא שירכוש ב EBAY מגבר משומש??.

 

זה ממש מסוכן ולא כדי בכלל .....מה הסיכוי שהמגבר דפוק?? איזה 60 אחוז ...למה למוכר לימכור אותו באתר כזה הריי עם הוא היה בסדר הוא היה מוכר אותו לשכן ולא מוציא מכירות פומביות באיי ביי ושובר את הראש אחרי זה להגיעה עם הקונה להסכם תשלום..

 

 

זה סיפור קניית ציוד יד שנייה בחו"ל...

 

 

נגיד הוא קנה הרכיב עבד כמה ימים ופיתאום הוא נישרף או משהוא כזה מה הוא יעשה??. ישלח אותו חזר למוכר...הוא הילך למעבדה ויבזבז עוד כסף וזה לא בטוח יפתור את הבעיה...

 

אז תחשבו על זה...

 

 

אני כבר מכיר מישהוא בפורום שקראה לו מיקרא כזה (לא אישי גל)...

 

 

לסיכום יד שנייה חבל על הכסף

 

הרוקפורד כדי עם אתה ממש אבל ממש לחוץ בכסף!

פורסם
אתה מציא שירכוש ב EBAY מגבר משומש??.

 

זה ממש מסוכן ולא כדי בכלל .....מה הסיכוי שהמגבר דפוק?? איזה 60 אחוז ...למה למוכר לימכור אותו באתר כזה הריי עם הוא היה בסדר הוא היה מוכר אותו לשכן ולא מוציא מכירות פומביות באיי ביי ושובר את הראש אחרי זה להגיעה עם הקונה להסכם תשלום..

 

 

זה סיפור קניית ציוד יד שנייה בחו"ל...

 

 

נגיד הוא קנה הרכיב עבד כמה ימים ופיתאום הוא נישרף או משהוא כזה מה הוא יעשה??. ישלח אותו חזר למוכר...הוא הילך למעבדה ויבזבז עוד כסף וזה לא בטוח יפתור את הבעיה...

 

אז תחשבו על זה...

 

 

אני כבר מכיר מישהוא בפורום שקראה לו מיקרא כזה (לא אישי גל)...

 

 

לסיכום יד שנייה חבל על הכסף

 

הרוקפורד כדי עם אתה ממש אבל ממש לחוץ בכסף!

לקנות יד שניה בארץ. ניתן למצוא מגברים טובים במחירים נמוכים יחסית.

פורסם

די עברתי מספיק עם יד שניה !

אני כמעט ומעדיף שלא להתקרב ליד שניה יותר !

טוב אז אני מבין ממכם שלא הכי כדאי להביא לארץ סאב מחול

ומה בקשר למגבר מונו ? שווה ? אם כן איזה ? ואם לא אז תנו לי קישור לחנות בארץ במחיר של 1000 שקל אני יודע שזה לא הרבה אבל סורי...

 

בעצם תנו לי 2 קישורים לסאב טוב ולמגבר שמתאים לסאב במחיר של 2000 שקל ביחד

 

תודה

פורסם
די עברתי מספיק עם יד שניה !

אני כמעט ומעדיף שלא להתקרב ליד שניה יותר !

טוב אז אני מבין ממכם שלא הכי כדאי להביא לארץ סאב מחול

ומה בקשר למגבר מונו ? שווה ? אם כן איזה ? ואם לא אז תנו לי קישור לחנות בארץ במחיר של 1000 שקל אני יודע שזה לא הרבה אבל סורי...

 

בעצם תנו לי 2 קישורים לסאב טוב ולמגבר שמתאים לסאב במחיר של 2000 שקל ביחד

 

תודה

אל תזלזל במגברים יד שניה.לפני כשנה רכשתי מגבר ppiמעולה בן 9 חודשים

בפחות ממחצית המחיר ומונובבלוק מדהים של u-dimension

בחצי כסף חדש מתצוגה.הם עובדים פיקס.לגבי סאבים ושאר רמקולים אני מסכים שעדיף לא לקנות מיד שניה כי הם מוצרים עדינים יותר ונוטים יותר להתקלקל.אגב אתה יכול לקנות יד שניה

ממתקינים שבמידה ותהיה תקלה לא ישאירו אותך ללא מענה.

×
×
  • תוכן חדש...