Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר קצת מוזר..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6600 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם וכאשר אתם עומדים ברמזור,או בתנועה, מה אתם נוהגים לעשות? יש כאלה שהקטע שלהם הוא לא לעשות כלום.יש כאלה שמחטטים באף (כמה שזה נדוש כבר) ויש עוד דברים מעניינים..

 

אני אתחיל.

1 כשאני עומד ברמזור ורוח טובה נחה עלי, אני אוהב להסתכל לאנשים במכוניות לידי לתוך העיניים.99 אחוז מהמקרים,אנשים מפנים את המבט,אבל יש אחוז זעיר שמסתכלים בחזרה.זה כזה מין קרב מוחות קטן שאני אוהב לנהל.

 

2 אני אוהב לזגזג בין עיני חתול. מפגר, אבל אופטימי...

 

3 אני מת על הקטעים שאני עוצר ראשון ברמזור ולידי עוצר איזה טוסטוס להסתכל על האוטו. תמיד הם מסתכלים על החלק האחורי ועל המצבר. כשהם עושים את זה,אני מנצל את זה שתשומת הלב שלהם מופנה לאוטו, נותן גאז ומתקדם מטר קדימה. תמיד הם נותנים סחיטה לגאז וטסים באור אדום לאמצע הצומת... :twisted:

 

זה בערך מה אני אוהב . השאר גס מדי ונראה איך הת'רד יתפתח... :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אוהב להישען אחורה ו"לנוח" ברמזור

 

או להקשיב למוזיקה :)

 

ולרוב גם כשעוצרים ליידי ומסתכלים על האורות המנצנצים בגלגל (כןןןן מחו"ל!! :D )

גם אני אוהב לתת גז וישר המבטים מופנים ישר והאוטו שלהם מתקדם

 

דיי מצחיק לראות :)

 

פעם יצא לי לגרום למישהו פשוט לעבור באדום :)

 

נ.ב אין לי שום דבר נגד חיטוט באף .. אבל ... איכס ?!?!?! :shock::shock: ועוד באוטו שלי ?!?!?!!? :shock::shock::shock::shock::shock::mad:

פורסם

שאני עוצר ברמזור אני מיסתקל לצידיי ליבחון איזו תחרות עומדת לפניי,

מנמיך את המוזיקה, מחבה את המזגן (במידה והוא עובד),

ומחכה לזינוק.

עד היום, לא הפסדתי בקרב רמזורים. :D

אפילו שהיתחרתי מול מכוניות שעל הנייר יותר מהירות.

בסתם זינוקים, ללא רמזור, הפסדתי ל 740 ולאימפרזה GT. כמובן.

פורסם

כי אני נהנה שהרכב שעומד לצידי סוגר את החלון :mrgreen:

 

וגם כן נח קצת, מסתכל,אם יש בחורות מסביבי - אז משחק אותה קול 8) ולא מסתכל..

 

ככה אני גורם להן להסתכל... :D

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
שאני עוצר ברמזור אני מיסתקל לצידיי ליבחון איזו תחרות עומדת לפניי,

מנמיך את המוזיקה, מחבה את המזגן (במידה והוא עובד),

ומחכה לזינוק.

עד היום, לא הפסדתי בקרב רמזורים. :D

אפילו שהיתחרתי מול מכוניות שעל הנייר יותר מהירות.

בסתם זינוקים, ללא רמזור, הפסדתי ל 740 ולאימפרזה GT. כמובן.

יש רמזורים בערד?

אני מחטט באוזנים עם עט.ייייייאאאאאאאאאממיי!! :mrgreen:

:puzzled:
פורסם

אני עושה המון דברים....

מחליף תחנות...

בוחן את השטח...אם יש כוסיות....

גם לפעמים...אבל ממש לפעמים...יוצא לי לעשות פתיחות...האחרונה הייתה מזדה לאנטאיכס

עם שני חבר'ה "שוכנה" כאלה....נתתי להם בראש והיה כייף....

אני לא מתחרה עם מישהו שאני יודע שיתן לי בראש....אחר כך אני סתם מתבאס... :wink:

והקטע עם הגז על מנת לגרום לאדם ממול לטוס לצומת...כן אני אומר את זה

זה מסוכן.....................אבל כייף.........אין מה לעשות...אנחנו דפוקים :!::twisted:

:evil:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
מי קיבל BLOW בזמן נסיעה.....

אני אישית לא קיבלתי....גם נשמע לי די מסוכן :wink:

יאללה ...שפכו :idea:

 

זה מאוד מסוכן, תאמין לי, זה מלכלך את כל הדש בורד ואחרי זה לך תוציא את זה.

פורסם
מי קיבל BLOW בזמן נסיעה.....

אני אישית לא קיבלתי....גם נשמע לי די מסוכן :wink:

יאללה ...שפכו :idea:

 

זה מאוד מסוכן, תאמין לי, זה מלכלך את כל הדש בורד ואחרי זה לך תוציא את זה.

 

שתבלע השרמו*ה....

 

אני נוהג להרגע ברמזורים...

בזמן האחרון...מעביר לשיר 18 בדיסק ("לראות אותה היום" של תיסלם) , ומרחף קצת עד הירוק...

:-)

פורסם

אני מבקש מכולם להירגע עם השטויות של מציצה בזמן נהיגה.

 

זה לא לעיניין, זה מסוכן וזה מתחת לרמה של הפורום הזה.

 

נו טוב... אני משקר.

 

אני סתם מתבאס כי יש לי באקטים ואי אפשר לעשות בהם כלום...

 

ד"א - המאה ושש שלי בתולית לחלוטין. מה שנקרא "לא באו בה". גם לא מאחור. ושם יותר נקי ממה שבבית שלי (שזה לא כזאת חוכמה גדולה).ולא להתחיל עם הבדיחות על "מאחור". האגזוז גדול מדי ורותח ומלא בפיח.

 

בכל מקרה-ביקשתי דברים בנסיעה או ברמזור. אם פעם זיינתם מישהי באוטו,בחורשה,זה לא מעניין. אני מבקש להיות ספציפיים.אם עשו לכם ביד ברמזור זה מעניין.אם זה בחנייה זה לא.

 

ד"א - תמיד בדרך לעבודה בעתידים יש ים כוסיות. אז אני תמיד מחטט באף ברמזור ודוחף את האצבע לתוך הנחיר עם היד השנייה (דופק על המרפק). תמיד הן מתפוצצות מצחוק...

 

כשאני עם מכוניות של החברה כמו אלפא 166 או קאפה שמצויידות במושב חשמלי, אני אוהב להשכיב את המשענת ,לעצור ברמזור ולשמוע את הצחוק (או הצעקות) של האנשים שעצר לידם 166 "בלי נהג".

 

פעם הביאו לישראל לנצ'יה זטה עם הגה ימני. שוס של החיים. גם ככה זה מיניואן, אז חבר שלי נהג עם ההגה בפוזיציה הכי נמוכה,ממש ליד הבירכיים ואני ישבתי עם הגה של פונטו בידיים ובכל רמזור היתי עושה "שיט,נפל ההגה, הצילו!!!".

 

אני שמח על שלא גרמתי אף פעם תאונות רציניות... :lol:

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
כי אני נהנה שהרכב שעומד לצידי סוגר את החלון :mrgreen:

 

וגם כן נח קצת, מסתכל,אם יש בחורות מסביבי - אז משחק אותה קול 8) ולא מסתכל..

 

ככה אני גורם להן להסתכל... :D

 

גם אני ככה.... אבל מוזיקה כמו RSI, שם את "לראות אותה היום" של תיסלם ומשחק אותה קול....

 

באמת איזו הצטרפות מקרים זאת, עכשיו בדודה (DUDA) שלי זה עברי קלאסי כמו תיסלם משינה, הנשמות הטהורת וכיוצ"ב ... אבל אני ממש מכור ל"לראות אותה היום" ...

 

וכשאני ממש ממש ממש משחק אותה קול, אני מעביר לדיסק 7 (סאבלימינל) שיר 15 "לא תצליחו לעצור אותי" והבחורות באוטו של אבא מסתכלות עליי ואומרות לעצמן : יווו איזה קול הוא ככה זרוק עם המוזיקה, כובע צמר עבודת יד, סיגריה ונסטי קר (תמיד במלאי)...

 

ת'אמת אני עושה כל מה שאמרו חוץ מלהדביק את החננה להגה (אני מעיף על המכוניות לידי)

קיבלתי BLOW באוטו אבל עצרתי בצד ועברנו אחורה , מישהי פעם הביאה לי ביד על הטוסטוס ברח' הירקון... בנסיעה.... אאוץ'

haters will hate

פורסם

מישהי ניסתה להתעסק לי עם WILLY בזמן שהייה ברמזור....אבל מה אני אומר לכם זה לא היה לעניין....למה?!

כי ממול עמדו ניידות לביקורת...ממש צמוד לרמזור....מי שיודע איפה דגן בחיפה אז יודע על מה אני מדבר.....

הקיצר פאדיחה....

:evil:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

ענק...

 

בדיקת רישיונות.

 

"עצור בצד!!"

 

שלוף בבקשה את ה.. אה.. רישיון.

 

ילדה,בת כמה את? קחי טישו, תנגבי.

 

המיתוס הזה של מציצה בזמן מהיגה כבר שחוק כמו הברקסים שלי ( XR לקח אותם).

 

אני מנסה לחשוב. זה בטח הומצא אי שם בארה"ב של שנות ה40-50. מעניין מה קורה היום, כשכל המכוניות מצויידות בכריות אוויר למקרה של תאונה "בגלל חוסר זהירות".

 

לך תוריד אח"כ את הסימנים של השיניים מהבולבול... תפרים... פלסטיקה...

 

מה שכן - בנצי ידידי, אתה מלך. להביא ביד על טוסטוס... זה בערך כמו להשתין נגד הרוח-אבל יותר קשה לניקוי ...

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

היום רוב הישראלים ברמזור פשוט סוגרים את הדלתות ואת החלונות בגלל שהם מ-פ-ח-ד-י-ם!!!

 

כל הקבצנים בצמתים גרמו לאחווה הישראלית ברמזורים להעלם...

אני זוכר כשהייתי קטן , היינו עוצרים ברמזור ומדברים עם הנהג ברכב ליד , שואלים אותו מה שלום אישתו והילדים , מה קורה בעבודה... :lol:

היום הכל אחרת - אם תגידו משהו לנהג ברכב ליד לרוב הוא לא יבין אתכם ("שטו??!! , לא מדברת עברית , כרטיס חבר מועדון יש??!!! , נשק יש??!!! , אפשר תיק ???!!!) , בקשר לעבודה זה די פשוט כי הרוב מפוטרים אז זה לא רלוונטי...

:-)


×
×
  • תוכן חדש...