Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה - יש מועדון של מחזיקי דוברמן?

יש בארץ חוגים מיוחדים/אילופים לכלבים?

 

בוודאי שיש, גם חוג לדוברמן וגם הרבה מאוד חוגים לאילוף ומאלפים, מהחוג לאג'יליטי ועד למאלפים בעזרת חיזוקים חיוביים בלבד, מהדרכות לרעייה, ועד לריקוד עם הכלב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש חוג/מועדון כמעט לכל גזע בארץ. חיפוש קצר בגוגל יניב תוצאות.

 

לגבי חוגים יש חוג מגניב מאוד שנקרא "אג'יליטי". זה ממש מחזק את הקשר בין הכלב לבעליו.

זהו מעין מסלול מכשולים טכני. מה שדורש מהכלב (ומהנוהג) לשיתוף פעולה, ריכוז ותקשורת.

 

אני השתתפתי לפני כ 15 שנים בחוג כזה עם הכלב הקודם שלי ושנינו נהננו מכל רגע!

 

מעבר לזה, יש את החוג הישראלי לכבי הגנה והצלה. דרושים קשרים על מנת להיכנס לחוג והם דורשים משמעת די גבוהה (שלך!). לא לפספס מפגשים. עבודה בבית עם הכלב וכו'.

הם מתאמנים לרוב בימי שבת בבוקר בגני התערוכה. אתה מוזמן לגשש.

 

מעבר לזה יש לא מעט מאלפים שמקימים "קבוצות אילוף" ברמות שונות.

אם תרצה המלצות, אשמח לתת לך בפרטי.

 

גם אני (שבין היתר אני מאלף בהכשרתי), שוקל ללכת עם הכלבה שלי לאחת מהקבוצות הללו. (השאיפה היא לחוג הישראלי לכלבי הגנה והצלה, אך אני לא בטוח שיש לי כוח לקום כל שבת, מוקדם בבוקר בשביל זה :roll:)

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

:lol: אני מתכוון למשהו רציני שיעבוד על אילוף הכלב ואימון הכלב ולא משהו בסגנון של ח"ח או ריקוד עם הכלב :?

האם ידוע לך על משהו באיזור אשדוד? יש איזשהו אתר שמרכז את העניין?

אפשר לקבל את האתר של מועדון דוברמן?

פורסם

העלו כאן מקודם את הויסלה בתור אופציה.

ויסלה ובכלל כל הסוגים של פוינטר, זקוקים להמון המון כושר והמון ספורט. הם כלבים היפראקטיביים מאד וזקוקים להוצאת האנרגיה הזו באופן יומיומי גם כשהם מבוגרים.

וכשאני רואה ויסלה הולך בתל אביב עם איזה תל אביבי עצלן כואב לי הלב כי הכלב מתנוון והחיים שלו מתקצרים.

ממיטב ניסיוני בגידול ויסלה, עדיף בבית פרטי ועדיף מרחבים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

אין סיכוי בעולם שיקחו לך את הכלב בגלל רצועה קצרה מדי, אי שימוש במחסום או כל קישקוש אחר, מקסימום תקבל קנס.

 

עולם הדמיון של מי שלא מכיר את הכלבים האלה גדול בהרבה מהמציאות.

 

הסיכוי היחיד שכלב ילקח להסגר הוא במידה והוא היה מעורב בתקיפת בן אדם או שהוא מוחזק בידי אדם שלא ראוי להחזקת בעל חי מסיבות שונות.

 

החוק נגד כלבים "מסוכנים" הוא חוק מושחת כי הוא נקבע על סמך דעתם של אנשים לא מקצועיים שמנצלים את מעמדם, מעבר לכך

 

שברור לכולנו מה ההשלכות החמורות של חקיקה מבוססת גזע, של אדם או של בעל חי וכמה מסוכנות תיאוריות אלה.

 

מעניין איזה תגובה הייתה לחברה בישראל אם היה חוק נגד קבוצות מסוימות בחברה שהוחלט שהן מסוכנות וכעת זה בסדר לרצוח

 

אותן ולהגביל את חירותן.

פורסם
:lol: אני מתכוון למשהו רציני שיעבוד על אילוף הכלב ואימון הכלב ולא משהו בסגנון של ח"ח או ריקוד עם הכלב :?

 

לרקוד עם הכלב זו רמה מאוד מאוד מאוד גבוהה של אילוף. מי שיודע לאלף את הכלב לרמה כזו של תיאום, יכול לגרום לו לעשות כל דבר.

 

 

וכלב זה לא מכונית, שבא מוסכניק, מכניס שיפורים, ועכשיו המכונית נוסעת אחרת. אילוף זו הכשרה של הכלב ובעליו יחד. מי שצריך להיות רציני זה הבעלים.

 

 

תתחיל לראות אחרי דקה...

 

http://www.youtube.com/watch?v=-0jNC_w1tSw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הסיכוי היחיד שכלב ילקח להסגר הוא במידה והוא היה מעורב בתקיפת בן אדם או שהוא מוחזק בידי אדם שלא ראוי להחזקת בעל חי מסיבות שונות.

 

כלב ייקחו להסגר אם מישהו ייתלונן.

מספיק שהכלב ייקפוץ על מישה והוא יתלונן, ואם הכלב שלך, שמוגדר מסוכן, לא היה קשור - אתה בבעיה.

 

החוק נגד כלבים "מסוכנים" הוא חוק מושחת כי הוא נקבע על סמך דעתם של אנשים לא מקצועיים שמנצלים את מעמדם

 

מה הקשר "לשחיתות"?

חוק שמבוסס על חוות דעת לא מקצועית הוא לא "מושחת" הוא סתם מיותר או טיפשי, אבל לא מושחת...

 

שברור לכולנו מה ההשלכות החמורות של חקיקה מבוססת גזע, של אדם או של בעל חי וכמה מסוכנות תיאוריות אלה.

 

מעניין איזה תגובה הייתה לחברה בישראל אם היה חוק נגד קבוצות מסוימות בחברה שהוחלט שהן מסוכנות וכעת זה בסדר לרצוח

 

אותן ולהגביל את חירותן.

 

בלי להסחף. אין לחקיקה נגד גזעים של כלבים שום השלכות רחבות היקף, מלבד למי שרוצה לגדל כזה כלב. אני מבין שהמילה "גזע" ישר שולחת אותך לשואה ולתנועת שחרור השחורים בארה"ב, אבל הלכת רחוק... קצת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא יודע מה איתכם,

שתי שאלות,

 

1. האם ניתן לאמץ כלב, כך שהוא לא ישתעמם כשרוב היום הבעלים נמצא בעבודה? (נניח משבע בבוקר עד 16:00).

2. עלות חודשית להחזיק כלב? (מה העלויות בערך? 500 שקלים בחודש?).

 

ואם כבר, פה יש

על אילוף - היא זכתה באליפות העולם (נדמה לי ב-2009). היא ישראלית! (בשם שרון רונן).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לרקוד עם הכלב זו רמה מאוד מאוד מאוד גבוהה של אילוף. מי שיודע לאלף את הכלב לרמה כזו של תיאום, יכול לגרום לו לעשות כל דבר.

 

 

וכלב זה לא מכונית, שבא מוסכניק, מכניס שיפורים, ועכשיו המכונית נוסעת אחרת. אילוף זו הכשרה של הכלב ובעליו יחד. מי שצריך להיות רציני זה הבעלים.

 

 

תתחיל לראות אחרי דקה...

 

http://www.youtube.com/watch?v=-0jNC_w1tSw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

ידוע לי מה זה אילוף לא מובן לי בכלל למה ניסית להסביר את זה כך.

בקשר לריקודים - נחמד מאוד אבל לא הסגנון שלי.

פורסם
ידוע לי מה זה אילוף לא מובן לי בכלל למה ניסית להסביר את זה כך.

בקשר לריקודים - נחמד מאוד אבל לא הסגנון שלי.

 

אתה כתבת שאתה רוצה משהו רציני. לאלף כלב לעבוד בתיאום כזה עם המאלף (תוריד את המוסיקה וההופעה), זה אילוף הכי רציני שיש.

השאלה מה אתה רוצה שהכלב יידע לעשות ובאיזו רמה של ביצוע.

 

לאימוץ כנס לפורום של תפוז, פורום 708, ותגיד שאתה מחפש כלב מסוג מסויים. יש שם הרבה מתנדבים שיידעו להפנות אותך

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שתי שאלות,

 

1. האם ניתן לאמץ כלב, כך שהוא לא ישתעמם כשרוב היום הבעלים נמצא בעבודה? (נניח משבע בבוקר עד 16:00).

2. עלות חודשית להחזיק כלב? (מה העלויות בערך? 500 שקלים בחודש?).

 

 

+1

מצטרף לשאלות.

פורסם

רוב בעלי הכלבים הם אנשים נורמטיביים שעובדים בשעות סטנדרטיות, הכלב יסתדר עם זה.

 

יש כלבים שצריכים יותר פעילות ויש כאלה שפחות, את "כלבי הספורט" למיניהם צריך להפעיל כראוי לפני ואחרי שעות העבודה שלך כדי שלא ישתגעו.

 

אם אתה עובד שעות ארוכות (מעל 9 שעות העדרות מהבית) אז יש דוג ווקר שמגיע באמצע היום ומוציא את הכלב לעשות צרכים ולהתאוורר.

 

עלות האחזקה החודשית של כלב תלויה בגודלו ובתיאבון שלו, בגדול כלב בגודל ממוצע מסיים שק אוכל בחודש-חודש וחצי.

 

שק אוכל עולה כ- 250-300 שקל בממוצע אם אתה מאכיל את הכלב במזון איכותי ולא בזבל כזה או אחר.

 

כלבים זעירים אוכלים מעט מאוד, עלות האכלתם תהיה זניחה, מנגד כלבי ענק למיניהם ידרשו האכלה מסיבית.

 

מעבר לזה יש הוצאות מדי פעם על חיסונים למיניהם, זה לא משהו יקר במיוחד, כ-50 שקל לחודש בממוצע להערכתי.

 

כמובן שאם הכלב נפצע או חלה התדרדרות חמורה במצבו הרפואי עלויות אחזקתו יהיו יקרות בהרבה, בשביל זה יש ביטוח רפואי שעלותו אף היא סבירה.

פורסם
כלבים זעירים אוכלים מעט מאוד, עלות האכלתם תהיה זניחה, מנגד כלבי ענק למיניהם ידרשו האכלה מסיבית.

 

אני מחזק.

ההבדלים בין כלב גדול לקטן הם גדולים מאוד, בכמויות האוכל, הלכלוך ועוד.

 

עם זאת, יש כלבים קטנים מאוד אנרגטיים, שאם לא פורקים אנרגיה הם יעשו נזקים, וכלבים גדולים שרגועים כמו שטיח, וצריכים מעט פעילות גופנית.

 

בכל מקרה, זה מאוד לא רצוי להשאיר כלב מעל 8 שעות לבד, באופן סדיר. מעבר לזה שכלב זו חיה חברתית והוא יהיה משועמם ואומלל, זה לא בריא להתאפק כל כך הרבה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מסכים עם מה שנאמר מעליי אבל לצערי המציאות שלנו לא מותירה ברירה. הוריי עובדים ואני חייל שחוזר ב16:30 הביתה.

כל שאר הזמן הכלב הולך לקבל המון תשומת לב.

יש עצות מה ניתן לעשות על מנת שהכלב לא ישתעמם בבית לבד? ואני לא מתכוון למישהו שיטייל איתו אלא יותר לדברים שניתן להשאיר בשבילו על מנת שיתעסק בהם וכן הלאה.


×
×
  • תוכן חדש...