Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. אני ומשפחתי חושבים על אפשרות של לקנות כלב. אנחנו מחפשים כלבים גדולים בעלי פרווה קצרה. כלבים מסוג רוטווילר, דוברמן ואולי גם אמסטף.

שאלה - מהיכן ניתן למצוא גורים כאלו למכירה?

עוד שאלה - אמסטף ורוטווילר הם חוקיים או לא?

 

 

תודה לעוזרים.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוטווילר ואמסטף אסור להרביע בישראל, מבחינת החוק.

 

אתה ציינת שלושה גזעים שונים בתכלית, כך שאתה לא סגור על מה אתה רוצה (מלבד כלב גדול עם פרווה קצרה).

למשל, אם אתה חושב שפרווה קצרה פירושה פחות ליכלוך ושיער בבית, אתה טועה...

 

אם תפרט יותר על מה אתם מחפשים ואיזו שגרה תהיה לכלב, אפשר יהיה להכיוונך יותר טוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אחזקת אמסטף/פיטבול וחבריהם החזקים היא חוקית בישראל אך אינה מתאימה לכל אחד.

 

אם אתה אדם בוגר ואחראי אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי ואני אפנה אותך למי שיש לו כלבים מהסוג הזה לאימוץ.

 

קח בחשבון שיש הליך סינון קפדני למי שמעוניין לאמץ כלבים חזקים והרוב לא עומדים בו.

פורסם

אנחנו מחר נוסעים לצפון לראות גורים של דוברמן.

אנחנו בעקרון מעוניינים בכלב שיהיה כלב רציני(לא בשביל פוזה), שיהיה כלב חכם, שיהיה גדול ופרווה קצרה.

העניין של הפרווה הקצרה לאו דווקא קשור ללכלוך בבית אלא גם לכך שממש ממש אבל ממש חם פה ואני לא רוצה לראות את הכלב שלי סובל כמו שכלב בעל פרווה ארוכה סובל.

קצת על עלינו - אני גר עם הוריי. בעבר הייתה לנו כלבה רועה גרמנית בצבע לבן-שחור שעלתה איתנו לארץ מאסטוניה.

לאבי יש נסיון רב באילוף כלב(הוא הלך לאימונים מיוחדים עם הכלבה והשקיעה בה את כל הנשמה שלו וזה גם הראה תוצאות על ההתנהגות והאילוף של הכלבה). הידע שלו בתחום גם לא קטן. כעת אני גם הולך להשתתף בתהליך.

יש כוונה רצינית לאילוף הכלב תוך כדי השקעת אין ספור שעות.

הכלבה שהייתה לנו אפשר לאמר הייתה כמו אחות בשבילי מאז שהייתי תינוק עד שגדלתי להיות ילד קטן. בגיל 6 בערך היא נפטרה.

מאז ומתמיד להוריי ולי הייתה אהבה לכלבים. הרצון לאמץ כלב חזק וכעת סוף סוף אחרי המון שנים של התלבטויות החלטנו שאנחנו כן יכולים לאמץ חבר חדש למשפחה.

פורסם
אחזקת אמסטף/פיטבול וחבריהם החזקים היא חוקית בישראל אך אינה מתאימה לכל אחד.

 

הרבעתם לא חוקית בישראל ויש הגבלות על מי שמגדל אחד (חובת מחסום, למשל).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
העניין של הפרווה הקצרה לאו דווקא קשור ללכלוך בבית אלא גם לכך שממש ממש אבל ממש חם פה ואני לא רוצה לראות את הכלב שלי סובל כמו שכלב בעל פרווה ארוכה סובל.

 

דוברמן לא סובל יותר מרועה גרמני, לדוגמא. צריך לזכור שכלבים לא מתקררים דרך העור (הזעה).

 

בכל מקרה, אם קונים אז רק ממגדל רשמי ועם תעודות. אחרת זה פתח לצרות ועידוד חאפרים.

לפני שקונים, יש כלבים רבים מעורבים, יפים, טובים, חכמים, שרק מחפשים בית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
הרבעתם לא חוקית בישראל ויש הגבלות על מי שמגדל אחד (חובת מחסום, למשל).

 

ההגבלות והאיסורים על הכלבים האלה הם רק על הנייר.

 

למזלנו, החוק המושחת הזה כמעט ולא בא לידי ביטוי במציאות.

פורסם

אנחנו לא נקנה רועה גרמני בגלל הסיבות שציינתי למעלה.

אנחנו גם לא ניקח אמסטף היות ואבי לא מעוניין בסוג הזה.

פורסם

אני אישית לא ממש בעד קניה של כלב, בעיקר בגלל העובדה שיש ה מ ו ן כלבים מדהימים (וחלקם גזעיים) במכלאות.

 

ברגע שאתה קונה כלב גזעי, אתה די חורץ את גורלו של אחר-לא גזעי.

 

עם מבחן אופי פשוט, אפשר להתאים כלב ממכלאה ללא חשש מעברו.

 

דרך אגב, יש לא מעט דוברמנים ורוטווילרים גזעיים שנמצאים במכלאות.

 

בשבוע שעבר אימצתי גורת פיט בול בת כחודשיים מחווה שיקומית של "גזעים מסוכנים" והיו שם שני דוברמנים מדהימים!

 

 

בהצלחה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
אחזקת אמסטף/פיטבול וחבריהם החזקים היא חוקית בישראל אך אינה מתאימה לכל אחד.

 

 

לגבי ההרבעה, falou הסביר זאת מצויין.

 

החוק כן טוען שאסור לנער בן פחות מ-18 לטייל עם הכלב לבד.

פורסם
ההגבלות והאיסורים על הכלבים האלה הם רק על הנייר.

 

למזלנו, החוק המושחת הזה כמעט ולא בא לידי ביטוי במציאות.

 

1. אין כזה דבר חוק מושחת ובכלל לא ברור מה הקשר לשחיתות.

 

2. ברגע וייקרה משהו (הכלב שלך יקפוץ על מישהו והוא יתלונן), החוק יבוא לידי ביטוי...

 

שלא תטעה, אני חושב שמדובר בחוק מטומטם, אבל הוא קיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...