Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרבה מילים כבר נשפכו בהקשר של האבראט' 500.

סופרלטיבים כמו:רכב הכיף האולטימטיבי, קלסיקה מודרנית, נהיגה שמזכירה קרטינג ועוד מני מטעמים שגרמו לקטנה להסמיק.

כמובן שאין רכב מושלם והמבקרים טענו כי היא קשיחה מדי, לא פקרטית, תנוחת הנהיגה לא אופטימלית, מחיר גבוה ושאלת כדאיות.

את האמת שלי היא עושה את זה בגדול. ולכן, ברגע שידידיניו עומר הציע לי לקחת אותה לסיבוב ספק בצחוק ספק ברצינות,

"מתי שהוא שאתה בסביבה" דאגתי להיות בסביבה כמה שיותר מהר.

מה רבה היתה אכזבתי שגיליתי, שאין מדובר בדגם הידני אלא ברובוטי.

מאוכזב משהו פניתי למגרש החניה ובשניה הראשונה שראיתי אותה, לבושה בשני צבעים שכחתי מהדוושה השמאלית ורק רציתי לתת בימנית.

כבר בהתנעה הרכב גרגר ובחניון הסגור זה נשמע מעורר תיאבון.

בנסיעה מנהלתית בעיר לא הרגשתי קשיחות יוצאת מן הכלל, אולי משום שאני רגיל לרכבים קשיחים והאמת שהנסיעה היתה נוחה למדי.

בכלל האבארט', במיוחד בגירסת "הקבריולט" אותה לקחתי היא רכב שממש כיף לשהות בו.

המושבים מדהימים, תומכים ולובשים עור, עיצוב הפנים ושילוב החומרים זה שיעור שהמתחרים צריכים לקחת.

דוושת הגז עמוקה והרכב באמת מרגיש כאילו 140 כ"ס זאת טעות הדפסה.

לנושא הגיר: מאוד חששתי מנושא הגיר הרובוטי אך מה אני אגיד לכם, למרות שאני לא מתכוון לוותר על הדוושה השלישית בקרוב,

הפדלים מאחורי ההגה עובדים מצויין ומדובר בכיף מסוג אחר.

גם אם משאירים את הרגל על הגז בעת החלפת הילוך הרכב לא "בועט" והנושא החלפת ההילוך כמעט ולא מורגש.

אחרי מס' ק"מ התחלתי להתלהב מהעניין והרפתי קצת מהגז בעת החלפת הילוך והעסק עובד ח-ל-ק.

כבר בכניסה לעקומה הראושנה ב"סופרלנד-שלייפה" הבנתי שיש לי עסק עם שילדה מסוג אחר.

פתאום כל הביקורות על הגה לא הכי הכי ותקשורת חסרה נראו כמו בדיחות לא מוצלחות בתוכנית של ערוץ 10.

בכל שלב אתה יודע בדיוק מה הגלגלים הקדמיים שלך עושים והעקרב הקטן דבוק כמו מוחטה על הכביש.

ההגה הקטום והשמנמן יושב מושלם ביד ופתאום כל שאלת הפרקטיות, הגודל והמחיר פשוט לא קיימות.

הרכב מייצר כיף בכמות שרק חומרים אסורים בארצינו יודעים לתת (וגם החיוך בתגובה הוא בערך אותו הדבר).

את הסשן השני עומר לקח והראה לי כי כל יום חשוב לעדכן את הצוואה שלך וכי הקטנה מוציאה את התחת החוצה כמו רקדנית גוגו.

או אז הבנתי כמה פוטנציאל לעזעזל יש בה.

כל מה שצריך זה נהג שיודע מה הוא עושה, זוג ביצים וכביש פנוי- מטורף!

 

לסיכום:

המכונית הזו היא גז צחוק לחובב רכב ונהיגה.

ומי שרק יכול להסתדר עם הגודל שלה שלא יחשוב פעמיים- גם בפקקים וגם בסשנים החיוך לא יורד מהפנים.

ועומר- חכה ביג'ו חכה...

תודה על ההזמנה והאירוח, מזמן לא נהנתי ככה.

למתדלק בתחנת הדלק ששאל אותנו פעם אחת אם מדובר ברכב חשמלי וכשענינו שבדיוק ההיפך שאל אם זה היברידי וגרם לנו לגחך- סליחה, זה לא אתה זה אנחנו.

 

עידן

כמה תמונות שצילמתי בפל', עמכם הסליחה על האיכות:

30062011179.jpg

30062011181.jpg

30062011180.jpg

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי היא נראית מצויין.

האיטלקים הקפידו על הפרטים הקטנים והרכב מאוד מיוחד ושונה על הכביש.

הבעיה מתחילה אצל אנשים שלא מעוניינים שיסתכלו עליהם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מיכאל,

ברמה הסובייקטיבית שלי, אני לא מסכים איתך ולטעמי היא נראית בסדר גמור ומספיק "גברית". בכל מקרה, לאור כתביו של אחי, נראה גם שלא משנה מה הצורה שלה , במהותה , היא מכונית "גברית" מאוד.

 

לסיכום,

 

אחינו, שמח שנהנת והתחושה עברה על הכתב בצורה חדה וברורה.

אני אישית בטוח בגבריות שלי ולכן אין לי שום בעיה לעשות עליה סיבוב ולהיווכח במעלות שלה.

 

ללא ספק ,רכב חשוב לחובבי הספורטיביות הקטנות בארץ.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
כמה שהיא מנסה להראות קרבית היא עדיין :sissies:

 

:wink:

זה כמו להגיד ש F-16 מתחנגל ליד F15

זה נכון אבל זה לא אומר כלום. חלק מהקסם של ה-500 הוא הגודל והקימורים ומה לעשות שזה לא נראה אגרסיבי.

 

אני הייתי שמח לעשות סיבוב על אחת כזו, נראה לי כיף.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

במבחן הכיף היא תשפיל רכבים רבים וטובים.

משהו באינטמיות ובחיבור לשובבה הזאת לא ניתנים לתיאור בכתב.

ובידיים של נהג מיומן גם במבחן המסלול היא תעשה צרות רבות למתחרות חזקות בהרבה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
נהניתי לקרוא!

:)

+1

תודה על השיתוף עימנו והכתיבה.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ותבין שגרסת הקבריו רכה, ופחות מדויקת מהאבארט הרגילה.

מזכיר לי את הסיבוב שלקחתי לפני שנה שהיא הגיעה לארץ, באמת כיף שונה בנוף הקטנות חמות, שחלקן כבר איבד תיבה ידנית לחלוטין.

ובקשר לגבריות, לפי דעתי דווקא אלה שלא בטוחים בגבריות שלהם, ישתדלו להזכיר לכולם כמה הם גברים כל הזמן ויחששו מלהמצא ברכב שהוא לא סופר גברי, חבל הם מפספסים פה כיף אדיר

פורסם

האמת שאני בכלל לא מתפדח להסתובב ב-500, אפילו לא כזו שהיא לא אבארת', ואני ממש לא חושב שבמדובר באוטו נשי במיוחד, בטח שלא בגרסת האקשן עם כל הצעצועים/סמלים/ספויילרים/צביעות (ושיהיה מובן - אני אומר את זה לחיוב, היא נראית מצוין!). מה שאני לא מבין רק זה למה אנשים מתעקשים לעשות ממנה פרארי... (ולא, אני לא מתכוון לגרסת ה"פרארי" :wink: ). קצת פרופורציות בבקשה... נאמרים כאן סופרלטיבים שלא הייתי אומר גם על מכוניות ספורט רציניות בהרבה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ידעתי שכל האבארתיסטים יכנסו ויתחילו להתלונן. חכה חכה, תיכף אני פותח שרשור השתפכות על פרארי, או מכונית אחרת שאפשר לתת לה סופרלטיבים. נניח, מיאטה :wink::lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האמת שאני בכלל לא מתפדח להסתובב ב-500, אפילו לא כזו שהיא לא אבארת', ואני ממש לא חושב שבמדובר באוטו נשי במיוחד, בטח שלא בגרסת האקשן עם כל הצעצועים/סמלים/ספויילרים/צביעות (ושיהיה מובן - אני אומר את זה לחיוב, היא נראית מצוין!). מה שאני לא מבין רק זה למה אנשים מתעקשים לעשות ממנה פרארי... (ולא, אני לא מתכוון לגרסת ה"פרארי" :wink: ). קצת פרופורציות בבקשה... נאמרים כאן סופרלטיבים שלא הייתי אומר גם על מכוניות ספורט רציניות בהרבה...

//////


×
×
  • תוכן חדש...