Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני מחליף בולמי זעזועים וקפיצים לסט יותר ספורטיבי הדבר יבוא לידי ביטוי גם בנסיעה פחות נוחה ויותר קופצנית?

וואלאק אתה!!

פורסם
אם אני מחליף בולמי זעזועים וקפיצים לסט יותר ספורטיבי הדבר יבוא לידי ביטוי גם בנסיעה פחות נוחה ויותר קופצנית?

 

 

נוחות הנסיעה תפגם.

הרייד יהיה נוקשה וכתוצאה מכך - פחות נוח.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אם אני מחליף בולמי זעזועים וקפיצים לסט יותר ספורטיבי הדבר יבוא לידי ביטוי גם בנסיעה פחות נוחה ויותר קופצנית?

נוחות הנסיעה תפגם.

הרייד יהיה נוקשה וכתוצאה מכך - פחות נוח.

מה שכן, זה לא גורף:

יש מכוניות שנוסעות על בולמי זעזועים כה גמורים, שאפילו החלפה לסט ספורטיבי באופיו

תעשה לנוחות הנסיעה טוב... :roll:

בארץ לא מחליפים בולמים עד שהם דופקים או נוזלים ולרוב זה כבר הרבה מאוד זמן

אחרי שהם איבדו את התכונות המקוריות של שיכוך והחזרה.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
אם אני מחליף בולמי זעזועים וקפיצים לסט יותר ספורטיבי הדבר יבוא לידי ביטוי גם בנסיעה פחות נוחה ויותר קופצנית?

 

החלפה מעיין זו יכולה לבוא לידי ביטוי בכל מיני דברים. סט ספורטיבי יותר יהיה מן השתם גם יותר נוקשה ולכן תיפגע נוחות הנסיעה.

 

עם ההקשחה שתבוא סביר שתקבל שיפור באחיזה, אך לא בטוח שתקבל שיפור בהתנהגות הרכב/היגוי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עם ההקשחה שתבוא סביר שתקבל שיפור באחיזה, אך לא בטוח שתקבל שיפור בהתנהגות הרכב/היגוי.

 

דווקא באחיזה בכלל לא בטוח שיהיה שיפור. אבל בהתנהגות כן. הקשחה תורמת להעברות המשקל ולדיוק בהיגוי. האחיזה באופן אבסולוטי לא משתפרת בהרבה מכיוון שהיא תלויה הרבה יותר בצמיגים ובתכונות השלדה והמרכב של הרכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עם ההקשחה שתבוא סביר שתקבל שיפור באחיזה, אך לא בטוח שתקבל שיפור בהתנהגות הרכב/היגוי.

 

דווקא באחיזה בכלל לא בטוח שיהיה שיפור. אבל בהתנהגות כן. הקשחה תורמת להעברות המשקל ולדיוק בהיגוי. האחיזה באופן אבסולוטי לא משתפרת בהרבה מכיוון שהיא תלויה הרבה יותר בצמיגים ובתכונות השלדה והמרכב של הרכב.

 

רוני

 

הממ... לא מדוייק.

 

הנמכה והקשחה לא מביאה בהכרח לשיפור בהתנהגות. אתה יכול להנמיך ולהקשיח ולקבל רכב עם תתיגוי הסטרי, לדוגמא. אני גם מכיר רכב מסויים שבעקבות ההנמכה ההיגוי הפך למעורפל עד כדי סיכון, עד שהוחלפו גם המשולשים הקדמיים (לא לפני שנוסו שני סטים שונים של קפיצים...).

 

ההתאמה בין הקפיצים לבולמים לשאר רכיבי המתלים והתאמתם לרכב הם קריטיים. לא תמיד נמוך וקשוח יותר מתרגם להתנהגות טובה יותר.

לפני הכנסת כל שינוי רצוי לבדוק מה ממליצים ועושים המקצוענים בחו"ל (אני לא יודע אם יש מי שיודע לעשות שיפורי שלדה ברמה גבוהה בארץ), היכן שאתה מכניס את הרכב ומקבל אותו משודרג עם חבילת שיפורים שתוכננה במיוחד בשבילו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לזה אני מסכים. לא תמיד יש שיפור. מה שאני טוען רק - הוא שבהנחה ויש שיפור, הוא יתבטא יותר בהתנהגות והיגוי מאשר באחיזה אבסולוטית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אם אני מחליף בולמי זעזועים וקפיצים לסט יותר ספורטיבי הדבר יבוא לידי ביטוי גם בנסיעה פחות נוחה ויותר קופצנית?

נוחות הנסיעה תפגם.

הרייד יהיה נוקשה וכתוצאה מכך - פחות נוח.

מה שכן, זה לא גורף:

יש מכוניות שנוסעות על בולמי זעזועים כה גמורים, שאפילו החלפה לסט ספורטיבי באופיו

תעשה לנוחות הנסיעה טוב... :roll:

בארץ לא מחליפים בולמים עד שהם דופקים או נוזלים ולרוב זה כבר הרבה מאוד זמן

אחרי שהם איבדו את התכונות המקוריות של שיכוך והחזרה.

 

דניאל

 

 

למשל הבולמים שלי כבר די מתים...יש לי אסטרה 95 וכל בור כמעט וגבשוש אני מרגיש רעשים...

יש צורך בלהחליף את הבולמים? או שזה לא רלוונטי רק למי שמפריע לו עד כדי כך הרעשים?

:scatter:
פורסם

למשל הבולמים שלי כבר די מתים...יש לי אסטרה 95 וכל בור כמעט וגבשוש אני מרגיש רעשים...

יש צורך בלהחליף את הבולמים? או שזה לא רלוונטי רק למי שמפריע לו עד כדי כך הרעשים?

מתי הם הוחלפו, ואם בכלל?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...