Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אהלן.

אני מחפש רכב עם נפח מנוע של עד 1400.

אני היחיד שנוהג באוטו ולרוב לבד או עם עוד אחד.

אחת לשבועיים יוצא לעשות נסיעה ארוכה עם אוטו מלא.

אני עושה 2200 קילומטר בחודש בערך.

חשוב לי שהאוטו יהיה מאובזר, לא צפוף, תא מטען גדול יותר ממה שיש בסיריון למשל, וחסכוני כמה שאפשר.

אני נוהג בירושלים רוב הזמן, והכבישים כאן לא משהו.. גם מבחינת הסלילה וגם מבחינת עליות וירידות.

סיריון למשל רכב מאוד לא נוח לטעמי במצב הקיים, לא יציב משהו.

שכרתי פולו לתקופה של חודשיים ודי נהניתי. חשבתי לקחת אחד שנת 2006. כדאי?

אשמח לקבל המלצות נוספות...

פורסם
אהלן אהלן.

אני מחפש רכב עם נפח מנוע של עד 1400.

אני היחיד שנוהג באוטו ולרוב לבד או עם עוד אחד.

אחת לשבועיים יוצא לעשות נסיעה ארוכה עם אוטו מלא.

אני עושה 2200 קילומטר בחודש בערך.

חשוב לי שהאוטו יהיה מאובזר, לא צפוף, תא מטען גדול יותר ממה שיש בסיריון למשל, וחסכוני כמה שאפשר.

אני נוהג בירושלים רוב הזמן, והכבישים כאן לא משהו.. גם מבחינת הסלילה וגם מבחינת עליות וירידות.

סיריון למשל רכב מאוד לא נוח לטעמי במצב הקיים, לא יציב משהו.

שכרתי פולו לתקופה של חודשיים ודי נהניתי. חשבתי לקחת אחד שנת 2006. כדאי?

אשמח לקבל המלצות נוספות...

 

בדיוק קראתי את הפוסט שלך וישר עבר לי בראש הפולו. רכב מצויין של VW יש לו את המנוע 1400 הוותיק והאיכותי שהוכיח את עצמו בעבר. תנסה לראות אם יש את הדגם הידני שנתון 2007 עדיין בטווח המחירים שלך. עם הקילומטראז' שלך הייתי ממליץ לנסות למצוא רכב עם כמה שפחות ק"מ ע"מ שכשתרצה למכור לא תהיה לך בעייה מכיוון שתגיע ל-200K ק"מ.

בהצלחה.

פורסם

בוקר טוב,

 

ניסאן מיקרה או מאזדה 2 (עם עלייה קטנה בתקציב) גם יוכלו להתאים לך לדעתי.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם

עם ק''מ גבוהה,עליות ומורדות למה שלא תשקול דיזל?

בתקציבך תוכל לרכוש סיטרואן C3 דיזל ולהשאר עם עודף רב כיאה לדיזל מדובר ברכב חסכוני מאוד,בעל מומנט רב אשר יתרום רבות בעליות ובכלל זריזות.

מנועי דיזל מסוגלים ועמידים לק''מ גבוהה מאוד.

לא נסעתי על הC3 דיזל אך אם היא מתאפיינת כסיטרואנית היא גם תהיה נוחה.

בכל אופן תבדוק אוציות נוספות בעלות מנוע דיזל\סולר.

×
×
  • תוכן חדש...