Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, לקחתי לבדיקה סיריון 2006 עם כמעט 95אלף ק"מ והנה התוצאות הקריטיות:



הספק מנוע מקורי 87, הבדיקה הראתה שעכשיו הספק המנוע הוא 70

בלוק מנוע - סימני שריפת שמן, מערכת תזמון - רעש יתר

מערכת קרור מנוע - קורוזיה/אבנית/סתימות ברדיאטור

קפיצים - בולמי זעזועים - בולמים חלשים

העברת כח - תיבת הילוכים אוטומטית - בלאי דיסקיות, נקישות יתר

גל הנע/ציריות - מרווחי יתר, החלף גומיות מגן לציריות

 

האם הבעיות ה"ל צריכות למנוע ממני לקחת את הרכב או שכדאי לדבר על המחיר לסידור הבעיות?

האם מה שרשום בהעברת הכח - בלאי דיסקיות ונקישות יתר צריכות להדליק נורה אדומה?

האם הספק המנוע ירד יותר מדי?

 

לא נראה לי שהבדיקה בדקה מצבר ולמי שמוכר את הרכב היה את הרכב הזה במשך שנתיים והוא לא נגע במצבר, האם צריך להחליף?

רצועת תזמון - כל כמה זמן במקרה של הרכב הזה צריך לבצע ?

 

אשמח לכל חוות דעת

בברכה

פורסם

עושה רושם שהרכב לא בדיוק שמור.

לגבי מנוע, נראה שבקרוב יהיו בו בעיות... הספק כזה לא נראה לי סביר.

קשה תמיד לדעת מה כסת"ח בבדיקות האלה ומה לא, הייתי ממליץ לך לקפוץ למוסך

שאתה סומך עליו ולבדוק את זה.

תיבה אוטו', שוב קשה לדעת, כי הם רושמים הערות כאלה ל 80% מהרכבים.

גומיות ציריות כנראה קרועות/פגומות, צריך להחליף, שוב בדוק במוסך עלות החלפה.

לגבי מע' קרור, לבדוק טוב, כי אם היא אכן פגומה כמו שמצויין, הרכב אמור להתחמם,

ו/או שהוא כבר התחמם בעבר, וטוב זה לא עשה למנוע.

סיריון יש כמו זבל בשוק, בעיקר מליסינג לשעבר, ובמחירים לא גבוהים, אני בטוח שתוכל למצוא

אחת יותר שמורה.

פורסם

יש ספר טיפולים מתועד עם טיפול כל שנה



האם הקורוזיה והשריפת שמן זה לא דבר שרשום כמעט בכל בדיקה? הבחור במכון בדיקות אמר הירידה החדה של ההספק זה עדיין תקין (עד 20אחוז זה תקין) ככה הוא אומר

האם להתרחק

?

פורסם

חוץ מהגומיות הקרועות של הציריות, הכל נראה סביר לחלוטין לרכב עם 100 אלף קילומטרים.

אם אתה רוצה להיות קצת יותר רגוע, באמת כדאי שתיקח את הרכב לבדיקה גם במוסך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לא חושב שצריך לשלם מאות שקלים על הבדיקה.

תיקח מהמוסך הצעת מחיר על החלפת גומיות של הציריות, ושיבדקו את מצב של מערכת הקירור (האם יש סתימות ברדיאטור).

את מחיר התיקון יש לקזז ממחיר הרכב, ואם הרכב לא עבר תאונות, תתחדש.

 

אני מסכים עם צביקה פיק, שהבדיקה אופיינית לרכב בן 5 עם קילומטראז' כזה .

הרוב כאן הניסוחים הרגילים של המכון, כדי לא לקחת אחריות במידה ותהיה תקלה במנוע\ גיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין לך מוסך שאתה מכיר, מישהו שאתה סומך עליו?

יש מקומות שאם אתה לקוח קבוע שלהם ויודעים שתטפל אצלם לא יקחו כלום על הבדיקה הזו,

או משהו סמלי. אתה לא צריך בדיקה מקיפה לפני קניה, רק לבדוק מע' קרור ולשמוע מנוע,

אולי לבדוק קומפרסיה.

אני בניגוד לקודמי, ובגלל שלא מזמן מכרנו סריון עם ק"מ של 110K, חושב שזה לא אופייני ב 100%,

והבדיקה היתה צריכה לצאת קצת יותר "נורמאלית". כמו שכבר כתבתי, במכוני בדיקה היום, מרוב כיסתוחים

אתה לא יודע מה נכון ומה לא.

פורסם

אם אני בודק את הרכב בלקחת אותו לסיבוב יותר ארוך עם מאמץ גדול יותר, האם זה מספיק כדי לבדוק אם יש סתימה או לא ? כי אם הייתה סתימה ברדיאטור הרכב היה מתחמם..לא חושבים



?

 

פורסם

זאת בדיקה חובבית מאוד ולא הייתי ממליץ עליה. מה גם שנסיעה כזאת עלולה לגרום לנזק לרכב ואז אתה בבעיה עם הבעלים של הרכב.

בקיצור, אל תנסה לקצר תהליכים כי קיצורי דרך עלולים לעלות לך הרבה כסף. לך למוסך הקבוע שלך, בקש את עזרתו. אם אין לך מושג קבוע, תרשום כאן מאיזה אזור אתה בארץ ואולי נוכל להפנות אותך למוסך שיעזור לך במחיר סביר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

כבר עשיתי את הבדיקה לרכב בקומפיוטסט, וכבר המוכר מחכה לי כמה ימים, עכשיו הוא כבר לא מסכים שאלך למוסך עם הרכב.



מה עליי לעשות? להתעקש ואם הוא לא מסכים להגיד ביי ביי

?

או ש"הסתימה ברדיאטור" זה סתם כסתח ואני סתם חופר בקטנות

?

פורסם

כבר עשיתי את הבדיקה לרכב בקומפיוטסט, וכבר המוכר מחכה לי כמה ימים, עכשיו הוא כבר לא מסכים שאלך למוסך עם הרכב.



 

מה עליי לעשות? להתעקש ואם הוא לא מסכים להגיד ביי ביי

?

או ש"הסתימה ברדיאטור" זה סתם כסתח ואני סתם חופר בקטנות

?

 

שטויות במיץ. סתימה ברדיאטור? איך בדיוק המכון עלה על זה? עשה בדיקת לחץ לרדיאטור? כסת"ח!

הרכב לא מתחמם? עשה לעצמך טובה ולאחר הקנייה בצע ניקוי רדיאטור במוסך + החלפת נוזל קירור למקורי וסע לשלום!

במקרה הכי הכי הכי גרוע ילך מתישהו רדיאטור וגם אז העלות היא לא תעבור את ה 1500 שקלים.

חבל על הזמן שלך ושל המוכר.

פורסם

מערכת קירור זה לא רק רדיאטור ומערכת קירור שהוזנחה יכולה להאכיל את בעל הרכב הרבה מרורים.

iwanttobuyacar, אם לוותר או לא זאת כבר החלטה שלך. אני לא רוצה לעשות אותה בשבילך. יש לי מספיק החלטות כלכליות לבצע בעצמי :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...