Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

היום הייתי באחד המוסכים של צ'מפיון מוטורס כדי לקנות מסנן מזגן לפולו 2001.

הציעו לי מסנן המיוצר בישראל ע"י א.ל. מסננים בע"מ תמורת 104 ש"ח.

 

האם הוא איכותי ומאושר ע"י קונצרן?

פורסם

המסנן איכותי אבל אינו מאושר על-ידי ייצרן הרכב.

בעיקרון מסנן מזגן אינו חלק קריטי כמו מסנן שמן לכן אני לא רואה שום מניעה שלא תקנה מסנן תוצרת א.ל. אם המחיר זול משמעותית ממסנן מזגן מקורי.

איזה כייף לי :)

פורסם

א.ל. פילטר, היא חברה ישראלית אשר מיצאת מסננים לחו"ל במליוני דולרים בשנה. מבחינת איכות המסנן לא נופל מהמקור.

במסנן אוויר למנוע לא הייתי מתפשר על המקורי/MAAN

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

+1 לאורן.

 

גם יוניון מוטורס רוכשת מא.ל מסננים פילטרי אוויר לרכבי טויוטה והם מקבלים מק"ט טויוטה "תקני".

היה בעבר דיון בפורום על איכויות מסנני אוויר, והחלק הקריטי ביותר הוא איכות נייר הסינון ובעיקר גודל החרירים שלו.

פילטר מזגן הוא הרכיב היחידי ברכב שהייתי מתקין חליפי (אפילו סיני) ללא חשש ובטח שאין בעייה עם מסנן של חברה ישראלית טובה ומוכרת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמובן שאת ה יכול להיות רגוע כשאתה מתקין מסננים של א.ל.

חברת א.ל. מייצרת מסננים עבור יצרני רכב רבים בעולם וכמו כן לחברות ידועות כמו BOSCH וMANN.

דרך אגב, המסנן סולר של הטארקן/קרניבל מיוצר לBOSCH ע"י א.ל. ובביקור האחרון שלי אצל ספקים בקוריאה,

הם ביקשו ממני לקנות מסנני סולר כאלו שמיוצרים בישראל. (הם לא משתמשים כמעט בכלל במקורי שמיוצר ע"י דלפי,

כי במסנן של BOSCH שמיוצר בישראל יש שסתום מתקדם יותר)

כמו שאמר לי פעם הבעלים של מסנני א.ל. : "להיות איכותי, זה החלטה אסטרטגית משמעותית של חברה".

עוד משהו לידיעה:

חברת א.ל. היא החברה היחידה בישראל שיש לה מעבדה ומכונות לבדיקת איכות מסננים.

פורסם
+1 לאורן.

 

גם יוניון מוטורס רוכשת מא.ל מסננים פילטרי אוויר לרכבי טויוטה והם מקבלים מק"ט טויוטה "תקני".

היה בעבר דיון בפורום על איכויות מסנני אוויר, והחלק הקריטי ביותר הוא איכות נייר הסינון ובעיקר גודל החרירים שלו.

פילטר מזגן הוא הרכיב היחידי ברכב שהייתי מתקין חליפי (אפילו סיני) ללא חשש ובטח שאין בעייה עם מסנן של חברה ישראלית טובה ומוכרת.

 

איתמר.

כל זה נכון אם לא אכפת לך ממערכת המיזוג מכיוון שבמסננים מקוריים חלקם "מצופרים" עם סיבי פחמן (כן כן כמו מסנן אב"כ) וחלקם עוברים טבילה בנוזל אנטי בקטריאלי

נ.ב אני מוכן לגעת בסינית אך לא במוצר סיני

בברכה זיסו יוסי

פורסם
כל זה נכון אם לא אכפת לך ממערכת המיזוג מכיוון שבמסננים מקוריים חלקם "מצופרים" עם סיבי פחמן (כן כן כמו מסנן אב"כ) וחלקם עוברים טבילה בנוזל אנטי בקטריאלי

נ.ב אני מוכן לגעת בסינית אך לא במוצר סיני

בברכה זיסו יוסי

 

 

יסביר כבודו מה התועלת של "סיבי פלמן" במערכת סינון אויר?!

אגב, גם במסכות אב"כ אין "סיבי פחמן".

(אני מניח שהתכוונת לפחם פעיל, אשר שונה לחלוטין מסיבי פחמן).

פורסם

השאלה כמה אתה חוסך ?

כשאתה קונה מסנן אוויר של MANN בחנות מסודרת אתה משלם כ50 ש"ח.

 

כמה כבר תחסוך אם תתקין סיני? בשביל 20 שקל שווה לשים משהו שאיכותו מוטלת בספק ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כמובן שלא כל המסננים של בוש מיוצרים בארץ.

חלקם כן, וקבלן המשנה שלה (היצרן) הוא א.ל מסננים מאשדוד.

המסננים מיוצרים בארץ תחת אישור של בוש ומקבלים כאן את לוגו החברה ואת האריזה.

 

אפרופו א.ל מסננים... הייתי שם בראיונות עבודה לפני מספר חודשים, בחניית המפעל,עומדת פורשה GT3 שחורה ומהפנטת..

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
בוש מייצרת את הפילטרים שלה בישראל?

 

חברות כמו בוש/VW/MANN מייצרות את הפילטרים ושאר הפריטים שלהם בלפחות 8 מפעלים שונים בעולם.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...