בוקר טוב.
אתה מוזמן לפנות אלינו על מנת לספק לך את החלק המדובר, קופלונג הגה.
כאמור, מדובר בבעיה מאוד נפוצה בהרבה מדגמי ה-I של יונדאי וגם כמה מדגמי קיה.
בברכת יום מקסים, שלי טל
אהלן גד,
ה-I20 ידועה בתקלת סליל כרית האוויר שלך.
נשמח שתגיע אלינו ע"מ לספק את החלקים במחירים הכי טובים בארץ,
כמו כן, להפנותך למוסך מקצועי ואמין שיבדוק ויתקן את התקלה.
בברכת יום מעולה,
שלי טל
היי משה,
מחזקת את אסף ומאור שמעליי,
אתה מוזמן להגיע אלינו ולקנות את כל החלפים לגטט למען יישור קו.
הגטס הוא אכן רכב אמין מאוד ואשמח לספק לך חלקים עבורו, גם לטיפולים הבאים.
אנחנו נמצאים ברחוב תושיה 19 בתל אביב,
שלי טל.
היי ניצן.
תוכל ליצור איתי קשר במייל [email protected]
ותכתוב לי את 8 הספרות האחרונות של השלדה שלך, כך אוכל לתת לך הצעת מחיר למסרק הגה מקורי,
ואם יש לי גם חליפי.
אשמח לעזור, שלי טל.
דני שלום.
משתמע שהבעיה היא בקופלונג הגה. בעיה ידועה בI30.
עלות החלק זולה יחסית, ואשמח לספק לך אותו.
לגבי העבודה עדיף שתעשה סקר שוק.
שלי טל, שמחתי לעזור
יוני,
בI10 יש שמן גיר סטנדרטי של יונדאי בתקן SP3.
השמן לכל החיים שסיפרו לך, הכוונה היא ל SP4 שמשמש ביונדאי וקיה בגירים של 6 הילוכים.
שם, אין צורך להחליף באופן יזום את השמן אלא אם יש תקלה בגיר.