Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א.ל היא חברה משפחתית פרטית, ולכן לא שומעים עליה.

מה גם שבעליה מתרחקים מהתקשורת.

זו חברה שמגלגלת עשרות מיליוני דולרים.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

הבטחתי ואקיים:

 

המדובר בשסתום שיש במסנן לדלק החוזר למיכל.

עיקר פעולתו היא בזמן שהטמפרטורה שמתחת ל-10 מעלות. (סולר בטמפ נמוכה מזה, נוטה לסתום את נייר הסינון).

מה שקורה בפועל, סולר החוזר למיכל הינו חם יותר מאשר הסולר הנכנס למסנן .

לכן כשהסולר קר, הוא מתערבב עם הסולר החוזר למיכל שהינו חם יותר וגורם לעליית הטמפרטורה של הסולר.

לאחר עליית הטמפרטורה מעל 10 מעלות תפקיד השסתום לנתב את הסולר החוזר למיכל.

פורסם

ליאור(יונדאי שופ), אם הבנתי נכון, הסולר שחוזר מהמשאבה לכיון המסנן הוא חם, הוא נכנס לפילטר מתערבב עם הקר ובעצם מחמם אותו, ברגע שהסולר בפילטר מגיע לחום של מעל 10 מעלות(על מנת שלא יקפא) השס' מעביר את הסולר מהמשאבה אל המיכל תידלוק?

אז לא צריך לעשות חיבור מהפילטר סולר למשאבה? אני יוצא מנק' הנחה שהסולר מגיע בצינור אחד מהמיכל תידלוק עד לפילטר.

 

אשמח לקבל הסבר על הנושא.

תודה רבה!

קובי

פורסם

היום קיבלתי משלוח שהזמנתי מארה"ב של חלקים לטיפולים ברכבים שלי, בין השאר מסננים, מצתים, תושבות בולמים, חיישן ועוד. כרגיל אני מזמין מתוצרת חברות גרמניות ידועות מארה"ב כי בשל הדולר הזול החלקים שם יותר זולים מבגרמניה.



מה רבה הייתה הפתעתי, כאשר מצאתי על מסנן הדלק של בוש את הכיתוב הבא: (קובץ מצורף)

ניגשתי לפורום ומצאתי את השירשור הזה שמסביר את העניין.

אין לי שום חשש לגבי איכות החלק, להפך, תוצרת הארץ שזוכה למיתוג של חברה גדולה זה מבטיח איכות מצויינת.

 

אני לא יודע איפה אפשר להשיג את המסנן הזה בארץ, אבל אני בטוח שהייתי משלם יותר.

bosch.jpg

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...