Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש גם מודעות בעיתונים היום

אני מוריד את הכובע, מהלך יפה

מה הקטע של הלייט לא הצלחתי להבין, מה חסר בגרסה מול הגרסה המלאה מעניין.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

"התוכנה ניתנת כשי ליום העצמאות וניתן להוריד אותה חינם במהלך החג."

 

"אתם מקבלים את אייגו פרימו לייט לאייפון בחינם 24 שעות ביום העצמאות."

 

התוכנה תפעל רק במהלך אותן 24 השעות של יום העצמאות?

:turn-l:
פורסם

למה lite? זה Light, צדקת.

וההבדלים עד כמה שאני יודע הם אין מצלמות מהירות, תצוגה חלקית של מבנים בתלת מימד.

 

אותי מעניין מה קורה עם העדכון של המפות אחרי שהורדנו את האפליקציה, האם זה יהיה בתשלום? מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?

פורסם

בקשר למצלמות המהירות שאין בגרסת הלייט, אם באמת מבנה הקבצים מבוסס על IGO הרגיל, אז זה בסה״כ עניין של עריכת קובץ טקסט.

 

ביום העצמאות נדע יותר :)

Stay Dirty

פורסם

הפרימו זה הגירסאות החדשות והמעודכנות של אייגו.

 

בן השאר הם נעשו מאוד גרידים ומוכרים המון פיצ'רים בתור Inapp purchace.

 

בימינו - עם כל הכבוד לאייגו - כל עוד זה עבור הארץ - עדיף כבר Waze ברוב המקרים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
למה lite? זה Light, צדקת.

וההבדלים עד כמה שאני יודע הם אין מצלמות מהירות, תצוגה חלקית של מבנים בתלת מימד.

 

אותי מעניין מה קורה עם העדכון של המפות אחרי שהורדנו את האפליקציה, האם זה יהיה בתשלום? מישהו יכול לשפוך אור על הנושא?

צודק. הייתי בטוח שהכוונה היא לגירסא הקלה וכשקראתי את הכותרת שלי בפעם השניה הופתעתי.

אז למה הכוונה בlight ?

 

בתגובות של הכתבה שפרסמתי רשום שהעדכונים יהיו בחינם. אבל אם זאת אמת עד נראה...

 

שמעתי שיש מבצע ב installous , קבל בכל ימות השנה את IGO המלאה בחינם :)

 

כל מה שראיתי עד עכשיו באינסטולוס היה גרסא 2009, גם אלה שהיו מסומנות כגרסאות האחרונות ביותר. ברגע שהורדתי ונכנסתי לפרטים, רשום שזוהי הגרסא של 2009.

 

"התוכנה ניתנת כשי ליום העצמאות וניתן להוריד אותה חינם במהלך החג."

 

"אתם מקבלים את אייגו פרימו לייט לאייפון בחינם 24 שעות ביום העצמאות."

 

התוכנה תפעל רק במהלך אותן 24 השעות של יום העצמאות?

עד כמה שהבנתי מהתגובות לכתבה שפרסמתי, ההורדה חינם היא במשך 24 שעות השימוש יהיה לא מוגבל.

בנוסף, אולי גם יאפשרו לעדכן מפות, אולי לא.


×
×
  • תוכן חדש...