Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה מבאס!

אני לא יכול להוריד את התוכנה כי אני על

גירסה 4.2.1!

 

למה רק מגירסה 4.3 אפשר להוריד את זה?

יש לי כבר igo my וזה בגירסה 4.2.1.

 

טוב מה עושים?

אני ממש לא יודע איך לשדרג ואים כדאי בכלל.

 

מדובר על אייפון 3gs.

 

תודה לכולם.

imprza new age

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי שלא שדרג ל4.3 ופוחד לפספס את ההורדה בחינם יכול להוריד את האפליקציה דרך הITUNES וביום שהוא ישדרג גירסא ל4.3 ומעלה הוא יוכל להתקין חוקית את האפליקציה דרך הITUNES.

 
 

 

 
 
פורסם

אושרי - זה גם מה שאני אמרתי עד שהשתמשתי.

העניין הוא שהדיווחי פקקים , שינויים בזמן אמת ודיווחי מפגעים ביחד עם אלגוריתם שמשנה את הדרך בהתאם למצב התנועה, חיפוש מיקומים אונליין גם עם דפי זהב ומיקומים שאנשים מכניסים ואחלה חישוב של זמן הגעה הופך את השימוש באייגו למיושן.

 

אתה מרגיש מנותק ולא מעודכן.

 

שבוע עם WAZE ולא תבין איך אפשר להשתמש בGPS שלא מחובר לחבילת גלישה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

$#%&^^(&*$%^#$%#@

אני עם 4.1 עדין :-P

 

למה לא לעלות ל 4.3.3 ? כי יש המון דיווחים על זלילת סוללה מטורפת על 4.3 פרוצה ולא חסר לי כרגע כלום ב 4.1, אז אני עם 4.1

הםםםםםם

מצד שני האייפד שלי עם 4.3.1, והתוכנה מתאימה גם לאיפד לפי מה שאני רואה אז נכון שאין לו GPS, אבל בוא נתקין ונראה איך התוכנה בכלל :-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

ליביו, אולי למישהו שצריך כל הזמן תכנון מסלול ועומסי תנועה זה משהו אחר.

אני אישית מידי פעם צריך סיוע של gps כדי להגיע למקום מסויים, ולכן אני לא

רואה צורך ב waze ובטח שלא לשלם לפלאפון 60₪ בחודש על חבילת גלישה.

אני מניח שרוב האנשים לא צריכים שימוש יומיומי ב gps.

פורסם

הגרסאות המוגבלות (לא מלאות) באפלסטור מופיעות כLITE וLIGHT כך שאין הבדל.

 

מי שלא מצליח להפעיל תוכנה אשר מתאימה לאייפון 4.3 ומעלה ויש לו אייפון פרוץ, יש טוייק קטן בסידיה UDIDFaker שמזייף את מס' הגירסא ויכול לדמות שיש לו את 4.3.3 לדוגמא על האייפון.

פורסם

לאחר ניווט נוסף שביצעתי היום עדיין קיימת בעיה בהנחיות הקוליות.

בעיה נוספת שניתקלתי בא היום הוא החוסר הדיוק של התוכנה. לדוגמא הקריין אומר "התכונן להגעה ליעד בעוד כ-100 מטרים" ולאחר שניה הקריין אומר "הגעת ליעד" אולי נסעתי במהירות של 100 מטר לשנייה 8).

איזה כייף לי :)

פורסם

נראה לי שגרסת הפרימו לא משהו...

אצלי הוא תמיד מודיע על פניה לדוגמא 800מ' לפני ואז 300 ו 100,

ותמיד זה היה נראה לי ולאשתי לא מדוייק, אז מדדנו כמה פעמים לפי הספידומטר,

וזה היה ממש מדוייק.

פורסם

אושרי - אני משתמש בניווט בזמן אמת במיוחד כשאני רוצה להתחמק מפקקים (או מרחובות סגורים היום למשל).

 

לגבי החבילת גלישה - יש לי גם ככה בגלל עניינים אחרים אז זה ממש לא מזיז לי.

 

מה גם שהחבילה הבסיסית בסלקום - מוגבלת מהירות ולא נפח - עולה 30 ש"ח גם ככה ומספיקה לWAZE מעל ומעבר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אשמח לקבל תגובות נוספות בעניין התוכנה אייגו לייט.

 

משהו מוזר באפשרות חיפוש כתובת בתוכנות הניווט השונות ואני אנסה להסביר.

 

כאשר אני מחפש כתובת מתוך אנשי הקשר בתוכנת המפות המובנית של האייפון לפעמים התוכנה לא מוצאת את הכתובת במקרה שהכתובת רשומה בצורה הבאה רחוב אצ"ל עם גרשיים מסוג מסויים כאשר שינתי את הגרשיים לגרשיים אחרות התוכנה מצאה את הכתובת, באייפון יש אפשרות ל-4 או 5 סוגי גרשיים.

 

תוכנת אייגו לייט בכלל לא מצאה את הכתובת בשום צורה כאשר החיפוש נעשה מתוך ספר הטלפונים.

תוכנת WAZE הרבה יותר חכמה וממש לא איכפת לה איזה סוגי גרשיים בכול מקרה היא מוצאת מספר כתובת שמתוכם ניתן לבחור את הכתובת שחיפשתי.

איזה כייף לי :)

פורסם

הורדתי את הIGO הנ"ל לפני יומיים.

אהבתי מאוד את הפיצ'ר של חישוב צריכת דלק ועלויות נסיעה + התראות מותאמות אישית על חריגה ממהירות מותרת :twisted:

מעבר לזה, לא מצאתי שום דבר שיכול להזיז אותי מהWAZE.

כל עוד שאין דיווחים און ליין התוכנה הזאת לא שווה הרבה..

 

אני רוצה ומאמין שמתישהו (אולי בקרוב) נראה גם את הפיצ'רים שרשמתי מקודם בWAZE.

מה שכן, ורשמו את זה מקודם, שטיילתי בחורים בצפון הWAZE פשוט חירפן אותי ולא הצליח ליצור מסלולי נסיעה, אבל קיבלתי המון נקודות על הקלטות של כבישים :lol:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אהבתי את המקלדת הוירטואלית לכתיבת שמות רחובות וערים.

נוחה מאוד, וחכמה עוד יותר.

מבליטה אותיות רלונטיות ומחלישה אחרות, בהתאם למאגר שמות ערים ורחובות רלוונטיים.

 

ועדיין, WAZE עדיפה. אני משתמש בה בכל נהיגה, גם במסלול שגרתי, ותמיד שהציעה דרך לא רוטינית, הסתבר שיש סיבה.

 

פעם אחת במהלך נסיעה באמצע הלילה באיילון צפון, פתאום הציעה לרדת בהלכה, להכנס לרמת גן, לעבור ברמת השרון ולצאת בהרצליה צפונה.

חשבתי שהתחרפנה והמשכתי על איילון. הייתי תקוע שעה בגלל גרוד כביש שהצר את הכביש ל-2 נתיבים, בהם נתקע רכב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...