Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן.

תמיד טוב להוריד (לא חייבים להתקין על המכשיר. מה שחשוב זו פעולת הרכישה) גרסאות חינמיות של תוכנות/משחקים בסדר גודל כזה.

כנראה שמתישהו כן תרצה להשתמש בה.

!AWDSOME

פורסם
שורה תחתונה ,

יש לי IGO מלא עם המפות הכי מעודכנות

להוריד את הפרימו הזה או לא ?

 

עולה לך כסף? תוריד מה איכפת לך.

חוץ מזה, כל הגרסאות שהורדתי מהאינסטלוס, עבדו זוועה על האייפון, לא זזו בגרוש. אולי המקורי עוד יזרום.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אכזבה תהיה המילה המתאימה לתאר את התוכנה הזו.

 

אני עם אייפון 4, והתוכנה איטית מאוד ומקרטעת. לוקח הרבה זמן עד שהיא עולה גם.

עצוב לדעת שיש אנשים שמשלמים כל כך הרבה כסף על זה.

מזל שההורדה הפעם היא בחינם.

!AWDSOME

פורסם

קיצר, נראה לי שאוותר על ההורדה, אם על 4 זה שיט אז על 3GS זה יהיה 3GSHIT.

 

אולי המהלך הזה הוא יותר בשבילהם כדי לקבל פידבקים בלי הטענות של "זה לא שווה את הכסף" :-D

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

חברים, התקנתי את התוכנה החינמית וכנראה אצטרך קצת ללמוד להשתמש איתה מכיוון שהתרגלתי ל-WAZE.

מניווט קצר שעשיתי לפני שעה המפות לא משהו שאפשר להגיד 'מגניב' או מדהים. ההנחיות הקוליות ברורות ובעוצמת שמע גבוהה יותר מ-WAZE.

בניווט היחיד שביצעתי ניתקלתי בבעיה חד פעמית שהקול של הקריין פתאום התעוות.

לסיכום עליי להתנסות איתה קצת יותר וגם לבצע קינפוג ולאחר מכן נהייה יותר חכמים.

איזה כייף לי :)

פורסם
כנראה הם מבינים שWaze מכה בהם קשות והם מנסים להצדיק את קיומם באיזור החינמי.

כל עוד אתה לא גר באיזה חור בצפון/חסר אינטרנט סלולרי, אין שום סיבה לא להשתמש בWAZE.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

למרות שיש שיפור קטן בPRIMO מהIGO הישן, אני לא מבין מדוע NAVNGO לא יכולים לאמץ מנוע גראפי שיתאים טוב לאייפונים. לא מובן לי איך יש משחקים שרצים כולכך חלק ובאיכות ופירוט גבוהה והIGO נראה גרוע עם לאגים מטורפים.

אם הייתה לי חבילת גלישה בלי לחשוב פעמיים הייתי משתמש ב WAZE החינמי.

פורסם

אני לא מכיר את הפרימו, אבל עם ה IGO MY WAY השתמשתי לא מעט פעמים. הוא נוח מאוד לשימוש,

וההפעלה מאוד פשוטה ומובנת. הבעיה היחידה שהייתה לי היא שהקריין לפעמים נעלם לכמה שניות,

למרות שהניווט נשאר תקין.(אני מניח שחלק מהבעיה היא שזו גרסה "חינמית")

לא נתקלתי באי דיוקים משמעותיים, ולא פעם הוא הוציא אותי ממקומות עלומים לדרך הראשית.

לגבי WAZE, לי אישית לא יצא להשתמש, ואני לא אוהב תוכנה שתלויה ברשת, ושחייבים קליטת אינטרנט.

ויש רבים שאין להם חבילת גלישה, ואני לא רואה לנכון למה להשתמש במשהו שמחייב אותה.


×
×
  • תוכן חדש...