Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שמוליק, זה בטח מה שאמרו פעם על המכונית הראשונה: "אז זו המרכבה שנוסעת לבד? - לא תודה (המרכבה MK1 הייתה יותר יפה, פחות כבדה, יותר ביצועיסטית.. :twisted: )

פורסם

מה שכן... תראו איזה כנף אחורית מטורפת יש לה!

 

בארץ היא תשב טוב על הבלאנו...

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם

זאת רק ההתחלה לפחות מתחילים.

 

והמחיר (כפי שציון בכתבה היה חצי מיליון) וזאת ללא פס ייצור עדיין.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם
היום דיברו על זה בתוכנית בוקר בערוץ 2 , הפראייר הזה השקיע עד עכשיו באוטו 200 מיליון דולר.

אךךךךךךךךךךךך ב-200 מיליון דולר היה לי צי של פרארי,למבורגיני , מייבאך ,SLR ועוד...

 

 

ועוד 50 שנה כשכולם ינהגו על משהו בסגנון ויהיה לו 2000000000000000000 גוגלפלקס כסף הוא יקנה את כל העולם :roll: לא כולם חושבים כמוך וחולמים רק על צי רכב. ומי אמר שאין לו?

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

כמה נקודות מעניינות:

 

1. שמסוגלת לטוס במהירות של 584 קמ"ש וזקוקה לשם כך לריצת המראה קצרה של מספר מטרים בלבד.

 

2. מחירה של המכונית עומד על חצי מיליון דולר, אך המחיר צפוי לרדת משמעותית אם היא תיכנס לייצור המוני.

 

3. שצריכת הדלק שלה חסכונית למדי - עם קצת פחות מ-10 ק"מ לליטר.

 

מהירות מטורפת, יש.

פקקים, אין.

תחנת דלק בכל בית, אין.

מחיר - טיפה :shock: אבל אם תסתכלו שוב על הנתונים, תזכרו לשנייה ב-2.5 מיליון שקל..

אז מה אתם הייתם מעדיפים? רכב במחיר דומה רק שיהיה כתוב עליו קראררה GT?

 

זה עומד להיות הדבר הבא! :twisted:

הכינוי האמיתי שלי צונזר :)

פורסם
היום דיברו על זה בתוכנית בוקר בערוץ 2 , הפראייר הזה השקיע עד עכשיו באוטו 200 מיליון דולר.

אךךךךךךךךךךךך ב-200 מיליון דולר היה לי צי של פרארי,למבורגיני , מייבאך ,SLR ועוד...

 

 

 

מייבאך, פרארי? ככה לא מנהלים צי רכב...

אתה צריך לחשוב כמה לאנטיסים אתה קונה בכסף הזה...

 

וחוץ מזה שאם יש לו 200 מיליון דולרים להשקיע על זה אז יש לו כבר מייבאך, פרארי, למבורגיני ו106ראלי.

haters will hate

פורסם
מה שכן... תראו איזה כנף אחורית מטורפת יש לה!

 

בארץ היא תשב טוב על הבלאנו...

 

Can't wait.... :?

 

 

בטח יוציאו לרעיון הזה עוד 100 גירסאות טובות יותר.

מי יודע...אולי מה שאנחנו רואים כל הזמן בסרטים בדיוניים עומד להתממש...

×
×
  • תוכן חדש...