Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בגדים מאיביי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו קנה בגדים מאיביי?

אמרו לי שזה משתלם. אבל יש תקטע של המידות וכל הדברים האלו... יש כמה טיפים איך לקנות ולא להתאכזב?

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קונה ג'ינסים קבוע שם.

בעיקר ליוויס מהגזרות החדשות יותר (לא הישנות שמגיעות עד החזה).

משתלם מאוד מבחינת מחיר, יצאו גם אחלה ג'ינסים.

מה שטוב בליוויס שהוא דומה לדיזל מבחינת האורך חיים שלו. הוא לא כמו פוקס וקסטרו שאחרי שנה אתה נפרד מהג'ינס.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אם מקורי או מזוייף זה לא משהו שמשנה לך , אני ממליץ על IOFFER , הבאתי משם כמה מכופתרות והאיכות בחלקן סבירה+ ובחלקן טובה עד מאוד , כמובן מזוייפות.

יש שם מחירי רצפה יחיסת.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני קונה הרבה בגדים שם, בעיקר מותגים, והרבה מאוד בגדים לבנות הקטנות שלי.

לרוב המחירים אולי חצי מבארץ לבגדי מבוגרים, ולילדים לפעמים רבע או שליש.

זה מצחיק שאני קונה לבת שלי ראלף לורן או טומי במחיר של פוקס...

אבל לוקח קצת זמן ללמוד לזהות מה מזוייף ומה לא, מאיזה מוכרים לא לקנות ממי כן וכד'.

לי ואשתי אני לא קונה אך פעם מכנסיים, כי זה משהו שלדעתי תמיד חייבים למדוד,

בניגוד לחולצה/סווטשרט/ג'קט/מעיל שפחות קריטי.

קח בחשבון שהמידות האמריקאיות קצת יותר גדולות מבארץ. אני למשל קונה בדרך כלל מידה L,

בחולתות פולו וכד', אבל אני תמיד מזמין M מארה"ב, וכמעט לא קרה שטעיתי.

אחרי שאתה מתרגל למחירים שלהם, קשה ללכת לקנות במחיר "רגיל" בחנויות כאן.

תמיד תבדוק הסטוריית ביקורות על המוכר. חפש רק את השליליות, תראה מה כותבים שם.

אל תתרגש מכמה שלא קבלו חבילה ולכן נתנו בקורת שלילית, אבל שים לב אם אמרו שזה מזוייף

או משומש, פשוט אל תקנה ממנו. עדיף לוותר על משהו טוב לפעמים אבל לא ליפול בזיופים וכד'.

שים לב גם ל ITEM LOCATION. אם הפריט נשלח מסין/הונג קונג/תאילנד/טורקיה ומדינות

בסגנון הזה, רוב הסיכויים שתקבל פריט מזוייף.

חוץ מזה, אם אין בתיאור הפריט והמשלוח הודעה מפורשת שהם לא שולחים מחוץ לארה"ב,

אתה תמיד יכול לשלוח שאלה אם הוא מוכן לשלוח לישראל, וכמובן כמה יהיו דמי אריזה ומשלוח.

תמיד שאל את זה יחד, כי יש כאלה שיחייבו אותך גם על האריזה, ושתבוא בתלונות הם יגידו ששאלת

רק לגבי המשלוח ולא על טיפול/אריזה.

חוץ מזה אין לי עוד דרך מיוחדת, תמיד אני מסתכל טוב בתמונות, ויודע כבר דיי מהר מה מזוייף ומה

לא, אבל זה דברים שקשה להסביר איך לדעת.

 

מקווה שעזרתי קצת, ובהצלחה.

פורסם

מתעלק על השרשור, יש לכם המלצות למוכרים ספציפים באיביי?

כמה מכס ו/או מע"מ יש על בגדים?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

בארה"ב המידות מאוד גדולות, XL שלהם הוא 3XL אצלנו לעיתים, לכן בקש מידות של החולצה באינטשים

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

המידות שונות מאוד מפירמה לפירמה.

XL של אברקרומבי למשל זה ממש לא 3XL אלא להיפך - יותר כמו L.

אבל נכון שבפירמות רבות המידות גדולות יותר מאשר בארץ, הכי טוב לבדוק את ה size chart של המותג בו אתה מעוניין.

פורסם

באיביי אפשר למצוא מציאות של מותגים אמריקאים כמו פולו, טומי, אוברקרומבי וכדומה.

מי שרוצה לעלות ליגה לאירופאים עלול להתאכזב. או זיופים או מחירים לא כדאיים.

פורסם

מה בדיוק השאלה כאן? זה בגדים של מותג מדרום קוריאה, שמייצר בסין(כמו רוב העולם)

והמחיר סביר. רק לידיעה, עם קצת סבלנות וחיפוש, אתה יכול לקנות ב 20-30 דולר

חולצות ממותגים כמו טומי הילפיגר וכד', ככה שזה לא נראית לי מציאה גדולה.

פורסם

מחזק את אושרי.

באיביי קונים בשביל לקנות מותגים בזול.

חברות עלומות שם אשר טיבן אינו ידוע אפשר לקנות במחירים זולים גם בארץ.

 

מה גם שהשולח מטאיוון - שזה NO NO גדול מאוד מבחינתי באיביי

פורסם

ישנה דרך לסנן את מיקום המוצרים? ז"א לחפש רק אנשים שמוכרים מצפון אמריקה\אנגליה וכד'?

ראיתי כמה דברים נחמדים וכבר הייתי מוכן להזמין... עד שראיתי שהם מגיעים מקוריאה והונג קונג.

TFSI Power

פורסם
מה בדיוק השאלה כאן? זה בגדים של מותג מדרום קוריאה, שמייצר בסין(כמו רוב העולם)

והמחיר סביר. רק לידיעה, עם קצת סבלנות וחיפוש, אתה יכול לקנות ב 20-30 דולר

חולצות ממותגים כמו טומי הילפיגר וכד', ככה שזה לא נראית לי מציאה גדולה.

 

אשמח לקישור של המוכר שמוכר מותגים כאלה ואחרים..

Scan Speak


×
×
  • תוכן חדש...