Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב מותקנים:

 

HU - Panasonic CQRX322W

קומפוננט קדמי - MB Quart ESA216

רמקולים אחוריים - זבל כלשהו של קנווד 200W

מגבר - Pulse Audio BA2900

 

אני מחפש להחליף את האחוריים במשהו שיתן קצת יותר עוצמה וקצת יותר באס.

כרגע לא מתוכנן סאבוופר לכן אני מחליף את האחוריים.

 

תקציב עד 400, אם יש משהו שווה אז 450 (בכל זאת חייל).

 

חשבתי בינתיים על JBL GTO938 (יש ב-360 ש"ח בזאפ).

 

תודה לעוזרים (ואם תצליחו לשכנע אותי ללכת לכיוון סאב אז גם טוב).

פורסם

ה-JBL GTO938 יהיה יופי של בחירה ,בתקציב נמוך תקבל מקסימום תועלת.

אם אתה רוצה להשקיע קצת יותר ברמקול יותר איכותי הייתי מציע לשקול גם מורל טמפו.

לא הייתי הולך על סאב ,הוא דורש מגבר +התקנה יקרה מעבר לעלות האלמנט עצמו,אם אתה קצר במזומנים

ה-JBL GTO938 זה הכיוון הנכון.

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=733180

פורסם
GT5963 JBL, נותנים תמורה מצויינת לתקציב שלך.

 

GTO לא אמורה להיות סדרה חזקה ואיכותית יותר?

פורסם

תודה על ההמלצות, בראשון אזמין את הרמקולים מפומפה (נראה לי שווה את ה-30 שקל של האחריות של היבואן הרשמי).

 

שאלה קטנה אחרונה, אין בעיה שיכנסו ברכב שלי מאחורה, נכון? לאנטיס 323 שנתון 99.

פורסם

לפניי שאתה ממהר לומר זבל כלשהו על רמקולים של קנווד כדאי שתבדוק את הר"ד שלך!

כמו כולם אני מצטרף להמלצה החמה מאד על הJBL. היה לי ב2007 את הרמקול מהסדרה

הישנה יותר בפונטו מחובר לר"ד פשוט של blaupunkt ואין אחד שלא ישב ברכב ושאל "איזה סאב יש לך, 8 אינץ'?"

×
×
  • תוכן חדש...