Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
^ לא, אלא להורים שלו שנתנו לו להסתובב בחוץ מבלי ללמד אותו איך לחצות כביש (כפי שכל הורה נורמלי עושה).

בדיוק כמו שFALOU כתב , נגיד וייש הורים טובים , הם לימדו אותו והכל , אבל הילד רץ לכביש כי הוא לא חשב באותו רגע ,

אז מה עושים ? תתחיל בזה שאתה המבוגר

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כאשר ילד או מבוגר מתפרץ לכביש , גם אם מדובר במעבר חציה , הנהג יוצא זכאי

לא לחינם מפמפמים לנו בלי הרף ילד עד גיל תשע לא חוצה לבד.

כהורה כך הנחלתי לילדי , כך עושים גם בבית הספר ( משמרות הזהב ).

 

כך הם עושים לילדיהם - נכדי, ואני רואה זאת כל פעם שהם באים לחצות כביש.

 

היה לי חבר בצבא שעשה טסט . תוך כדי הטסט התגלגל כדור לכביש , החבר בלם . שואל אותו הטסטר למה בלמת?

 

אמר החבר , מיד אחרי הכדור יבוא הילד בריצה.

 

ואין פתרון חוקי , כי אחריות פלילית של ילדים מוגבלת, ועולה עם הגיל .

עדיין זה לא הופך את הנהג לאחראי על מעשי הילד .

 

ואכן יש מצבים בו אין פתרון קסם או פתרון בכלל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כאשר ילד או מבוגר מתפרץ לכביש , גם אם מדובר במעבר חציה , הנהג יוצא זכאי

 

זה לא מדוייק.

כל חוק ואכיפתו מותנית בהתנהלות סבירה.

אם לא נתת זכות קדימה לרכב, שנוסע בעיר במהירות 120 קמ"ש, הרי שאתה יכול לטעון שהאשם בו, משום שהוא נהג באופן בו אתה לא יכולת לתת לו זכות קדימה. הבעיה היא שחובת ההוכחה שהוא נסע 120 קמ"ש היא עליך.

 

באותה מידה, אם נהג פגע בהולך רגל במעבר חצייה, חובת ההוכחה שהולך הרגל פעל באופן בלתי סביר, היא עליו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

falou

 

אני לא מדבר על עול ההוכחה.

 

אני מדבר על התוצאה אחרי שהוכחת את הקייס שלך.

 

ברור שאם נסעת לאט 120 קמ"ש בעיר והילד התפרץ לכביש ייתכן ויימצא כי שניכם אשמים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אז מה ההבדל בין מעבר חצייה לסתם מקום בכביש?

 

מבחינת הולכי הרגל זה מקום שהם חושבים שזה המשך ישיר של המדרכה אז הם מרשים לעצמם להמשיך ישר בלי לבדוק כלום.

מעבר חציה זה מקום שמותר בו לחצות בעוד שבשאר המקומות אסור . זה ההבדל.

 

מעבר חציה זה חלק מהכביש ולא מהמדרכה , כמו שהם לא יקפצו לכביש (מהיר או רגיל ,למרות שגם לרגיל הם חוצים כאילו הוא של אביהם) אז ככה שהוא יזנקו למעבר החצייה .

 

מה אני מבקש זה קשר עין לאלפית שניה עם הנהג.

ובנוסף שידאגו לביטחונם ושהאחריות תעבור אליהם לא אנחנו הנהגים צריכים לשלם את המחיר של הולכי רגל שמוכנים להקריב את חייהם בעבור חצייה של כביש .

 

תמרור 306 - "תן זכות קדימה להולך רגל" - הפרשנות שמבצעים לו ללא התייחסות לתקנה 110 או 111 היא פשוט הטלת אחריות מלאה על הנהג . ואת זה לא מבינים לא הולכי הרגל , השוטרים והנהגים.

 

אותי לימדו כשהייתי קטן "עצור בטרם תעבור" , כמה אנשים מכירים את זה היום ?:evil:

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
מבחינת הולכי הרגל זה מקום שהם חושבים שזה המשך ישיר של המדרכה אז הם מרשים לעצמם להמשיך ישר בלי לבדוק כלום.

 

 

לא נכון. זה המקום בו הולכי הרגל חוצים בזהירות מירבית את הכביש.

 

מבחינת הולכי הרגל זה מקום שהם חושבים שזה המשך ישיר של המדרכה אז הם מרשים לעצמם להמשיך ישר בלי לבדוק כלום.

מעבר חציה זה מקום שמותר בו לחצות בעוד שבשאר המקומות אסור . זה ההבדל.

 

גם לא נכון.

 

ובנוסף שידאגו לביטחונם ושהאחריות תעבור אליהם לא אנחנו הנהגים צריכים לשלם את המחיר של הולכי רגל שמוכנים להקריב את חייהם בעבור חצייה של כביש .

 

למה שהאחריות תעבור להולך הרגל?

כי קשה לך?!

 

התשובה היא מאוד ברורה, הורד רגל מהגז לפני מעבר והתאם מהירות לתנאי הדרך. בסופו של דבר רב בני האדם מתנהלים באופן סביר, גם כשהם חוצים את הכביש.

אין שום הגיון בלקיחת זכות הקדימה מהולכי הרגל במעבר חצייה. יש הגיון בהסדרת המעברים כך שיאפשרו לנהגים להבחין בהולכי הרגל, ובהולכי הרגל לחצות בביטחה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מדהימה אותי הגישה של כמה מהכותבים בשרשור הזה. שהולכי הרגל ישאו באחריות? שימתינו? תמתינו אתם, ותהיו אדיבים אתם.

אתם יושבים במכונית ממוזגת על התחת והפעולה הכי מאומצת שאתם עושים היא להטריח את עצמכם להעביר את רגל ימין מגז לברקס.

קצת פרופורציות, ותבינו ש"אי הנוחות" שלכם בזה שירד מכבודכם ונאלצתם לבלום כדי לתת להולך רגל לעבור, זו לא פחיתות כבוד

אלא זכות וחובה שלכם כמי שנוהג ברכב שגורם סיכון לאדם פגיע, שבנוסף להכל גם נאלץ ללכת ברגל בגשם, שמש ובכל מזג אוויר.

פורסם

falou (אשמח לדעת איך קוראים לך) ורועי ,

 

שלא תבינו אותי לא נכון , אני כן עוצר וכן מוריד את הרגל מהגז לפני מעבר חצייה כדי להזהר מהטמבלים אחרת איך הייתי רואה אותם ממשיכים כאילו מעבר החצייה של אבא שלהם ?

.

אני לא אומר שאין היגיון בלהסדיר מקומות מעבר להולכי הרגל .

 

falou - אצלנו אומרים "הצחקת לי את הת*ת" , הולכי הרגל חוצים בזהירות מירבים ??? אני לא יודע איפה אתה גר , אני בראשון , אתה מוזמן :? .

 

אני מציע לשניכם באחת הפעמים להעיר להולך רגל שלא מסתכל על הכביש וחוצה ,לראות את התגובה שלו ולחזור לפורום .( לרוב הוא יצעק "זכות קדימה להולכי רגל" , מניסיון....)

האופציה היחידה לגרום לזה שהם באמת יחצו וישימו לב לנעשה סביבם זה רק כשידגישו את תקנה 110 א' ( עמוד 2 ,ישה הביא אותה) ויפסיקו לזבל את המוח . או לחילופין ישנו את החוק כהצעתי הקודמת .

 

כמה אנשים כבר מכירים את תקנה 110 א' ?

 

מדוע הולך רגל יכול לשוחח בטלפון ולחצות את הכביש בזמן שאני לא יכול כנהג ? מה ההבדל ? שהוא "נוהג" בגפו ואני ברכבי ?

לדעתי האישית אין הבדל , הולך הרגל חייב לבדוק את מצב התנועה לפני שהוא חוצה .

מעניין כמה דוחות נתנו על תקנה 110 :lol:

על אותו המשקל ,למה דו"ח הולך רגל במעבר באדום הוא 100 ש"ח ולנהג הוא 1000 ש"ח ?

 

אחד התפקידים של החוקים זה לשמור על עצמו מעצמנו , כרגע החוקים לא עובדים .

 

עריכה :

משהו קטן שמצאתי

http://www.psakdin.co.il/fileprint.asp?FileName=/taavura/public/art_bwox.htm

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
falou (אשמח לדעת איך קוראים לך)

 

עפר

 

מדוע הולך רגל יכול לשוחח בטלפון ולחצות את הכביש בזמן שאני לא יכול כנהג ? מה ההבדל ?

 

שלנהיגה צריך רישיון...?!

 

במאמר שהבאת הוצגה הבעיה, לא הוצג פתרון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
1. רחוב דו סיטרי, נתיב לכל כיוון. אני עוצר לפני מעבר חציה, הולך רגל חוצה את הנתיב שלי כאשר מונית מגיחה מאחורי, עוקפת אותי דרך תחנת אוטובוס (!) ובולמת בלימת חירום לפני הולך הרגל אותו לא ראתה.

2. רחוב דו נתיבי חד סיטרי באזור הומה. אני עוצר בימני לפני מעבר חציה, מכונית נוספת עוצרת משמאל, הולכי הרגל חוצים את הכביש, קטנוע עוקף אותי מימין בלי להאט וכמעט פוגע בהולך הרגל הראשון.

3. רחוב סואן במיוחד, שעות הבוקר. מכוניות נעצרות בנתיב השמאלי והאמצעי לפני מעבר החצייה. רכב בנתיב הימיני ממשיך בנסיעתו כאילו כלום במהירות גבוהה.

4. רח' אבן גבירול בתל-אביב במקטע בעל שלושה נתיבים. אני נוסע בנתיב האמצעי כאשר רכב בנתיב השמאלי עוצר לפני מעבר חציה, אני בולם בחוזקה ומתכונן לעצירה. SUV שנסע מאחורי במהירות לא מצליח לעצור בזמן (לצפור הוא הספיק), סוטה לנתיב הימני ובולם בקושי לפני מעבר החציה בו כבר יש הולכי רגל.

5. אותו מעבר חצה בדיוק, אתמול. אני בשמאלי, הולכת רגל עומדת לפני מעבר החצייה, אני עוצר לפני מעבר החצייה, היא מתחילה לחצות כאשר מגיע מאוטובוס, עוקף מימין ובולם בלימת חירום מרחק קצר לפני הולכת הרגל שהתחילה לצרוח.

 

איך בדיוק זה בעיה שלך?



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

איך בדיוק זה בעיה שלך?



 

זה לא בעיה "שלי", זה בעיה "שלנו" כחברה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
falou אני לא אומר שאין היגיון בלהסדיר מקומות מעבר להולכי הרגל .

 

falou - אצלנו אומרים "הצחקת לי את הת*ת" , הולכי הרגל חוצים בזהירות מירבים ??? אני לא יודע איפה אתה גר , אני בראשון , אתה מוזמן :? .

 

http://www.psakdin.co.il/fileprint.asp?FileName=/taavura/public/art_bwox.htm

 

זה לא משנה היכן אתה גר, ברגע שמקרבים למעבר חציה מאטים, אי אפשר לדעת ואי אפשר לצפות את התנהגות הולכי הרגל, כן נכון שיש להם אחריות והם צריכים לנקוט משנה זהירות אבל בתור נהגים אחריותנו לדאוג להם.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש משפט ידוע שאומר "פני הדור כפני הכלב", אז הנה אנחנו מגלים שהאגרסיביות והוולגרית שכ"כ פושה בחברה הישראלית מגיעה גם לנקודת המפגש של הולך רגל במעבר חציה ונהג.

 

מה הבעיה של בני אדם לתת זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה?

גם אם הוא לא שם רגל על הכביש, גם אם הוא שקוע בנייד ולא אומר לכם תודה מקרב לב עם השתחוות קלה כמו שאתם חושבים שאעלק מגיע לכם?

 

איפה הבעיה?

איפה פחיתות הכבוד?

 

 

תנו להולכי רגל זכות קדימה במעבר חציה, תהיו אדיבים ויהיו אדיבים אליכם!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חלק גדול מהולכי הרגל לא יודעים לנהוג ולא מבינים את המשמעות של נהיגה.

בגלל זה הם גם לא יכולים להבין מה הנהג רואה.

 

בגלל שאי אפשר לחנך את כולם (עדיין) ולגלגל את האחריות על הולכי הרגל, אני ממשיך לנהוג כמו תמיד ולתת להם לעבור בביטחה.

פורסם

בכביש אל תהיה צודק אלא חכם.

 

במפגש בין רכב להולך רגל התוצאות ברורות.

 

לכן על הולך הרגל להיות חכם ולא צודק.

 

ואת המסר הזה יש להכניס מגיל אפס כמו שלא קוטפים פרחי בר.

 

את המסר של לא קוטפים פרחי בר מדלקמת לי הנכדה בת ה-5 מתוך שינה , כך שגם מסר על התנהלות נכונה בכביש אפשר להנחיל מגיל קטן. אחריות הורים ואחריות מוסדות החינוך.

 

זה בא במקום רשיון פורמאלי, שלנהג יש, ולהולך הרגל אין.

 

לכן זכות קדימה מקבלים ולא לוקחים , לא רק בין מכוניות אלא גם בין הולך רגל למכונית .

 

יש לא מעט הולכי רגל קמיקזות , הזכות שלי ויתפוצץ העולם, לא מבין כי התוצאה יכולה להיות עגומה מבחינתו , אפילו כשל טכני ברכב והוא נמחק, שלא לדבר שיש מרחק שבו הרכב עובר עד לעצירה מוחלטת גם אם מדובר בשומאכר.

 

זה כמובן לא מתיר לנהג , לנהוג כבהמה וגם אותו צריך לחנך.

 

חינוך !!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...