Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדיף ידני באופנועים ומעדיף ידני על מכוניות, לשחרר קלאץ' לומדים וזו לא בעיה, ובמכוניות כמו הGTI הקלאץ' רך כמו חמאה.

 

ה 2 סנט שלי, אני שונא באוטומט ללחוץ על הברקס כל הזמן בפקקים, זה נראה לי כהתנהגות כל כך לא הגיונית ולא טבעית, הרכב כל הזמן מתקדם, זה מחרפן...

 

נכון אפשר לקרוא לזה עיקרון העדר, להיות כמו כולם, אבל העניין הוא שארה"ב מאוד השפיעה על התרבות כאן ואז מאמצים את הרכבים הגדולים, הנוחים והאוטומטיים.

 

כמו שאמרו כאן ברגע שהאשה מחליטה שהיא לא יודעת לנהוג על ידני, רוב מוחלט של הגברים יתפשרו על אוטומט.

  • תגובות 156
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יוסי, היא יודעת שהעסקה אתך כוללת את תחביבך (רכב). מדובר בתחביב לא שגרתי ומרבית הזוגות יכולים להגיע להסכמה בעניין סוג תיבת ההילוכים בלי הרבה קושי. הזכרתי קודם שתי רכישות רכב - לפני 16 שנה התקציב אפשר לבחור בין אקסנט 1300 אוטומטית לאקסנט 1500 ידנית, בכלל לא היתה בעיה לבחור בידנית ואשתי נהנתה לנהוג בה 7 שנים. לפני כמה חודשים עלתה אפשרות רכב רובוטי, אני התלהבתי (לאחר נסיעת מבחן, לא יותר), אשתי הטילה וטו, ובסופו של דבר רכשנו אוטומטית סטנדרטית.

שנית - עם השנים שניכם תלמדו להתפשר, והדוושה השלישית אינה סיבה למריבה. מקסימום יהיה בית רכב אחד אוטומטי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
למה נראה לך שבשנים הקרובות זה "סופסוף" יקרה?

בוודאי! סוף סוף זה יקרה. גם אירופאים לומדים לעשות גיר אוטומטי (גיר שמעביר את ההילוכים לבד ובלי קלאץ'), לכן הדרך לשם קצרה.

קרא את תגובתו של ChemGuy85, הוא מסכם יפה מאוד את הטנדנצייה.

בצפון אמריקה ובמדינות מפותחות באסיה אוטומט שולט לחולטין בשוק הרכב.

כאשר אירופה תתפתח (הם מאוד שמרניים לדברים מסויימים), האוטומט יתפוס גם שם באופן כימעט אבסולוטי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כאשר אירופה תתפתח (הם מאוד שמרניים לדברים מסויימים), האוטומט יתפוס גם שם באופן כימעט אבסולוטי.

 

כמדומני שבאירופה המציאו את המכונית הראשונה - באמת שהם לא מפותחים האירופאים האלה...

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

משום מה ניראה לי כאילו יש פה אנשים עם אובססיה עמוקה שצריך להרוג את הגיר הידני.

לדעתי זה נובע מחוסר מוחלט של כישרון או כושר מוטורי לשלוט בגיר ידני בצורה נכונה.

אני לא אתפלא אם חלק גדול ממכם פשוט מקנא [איפשהו בתת מודע] באנשים שכן נוהגים על ידני,מוציאים ממנו את המיטב ו"חס וחלילה" נהנים מי זה.

 

אל תמציאו תירוצים שנהגנו על ידני וזה לא נוח לא מועיל וצריך להתקדם טכנולוגית,כי אנשים שבאמת יודעים לנהוג על ידני אבל מעדיפים לנהוג על אוטומט,נשארים אדישים לידני ולא קובעים בצורה נחרצת "ידני זה טכנולוגיה ישנה ויש להשמיד אותה"

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
בחורה עם רגל שרירית זה לא הטעם שלי, אבל אם זה עושה לך את זה מי אני שאתערב.

:-D :-D :-D

 

תשמע הרגת אותי מצחוק. זה כאילו אתה תגיד כל דבר אפשרי רק כדי לצאת צודק.

ואם היא רקדנית עם רגליים מדהימות, ארוכות ומן הסתם נורא חזקות, אז ידני זה בסדר?

Bimmer

פורסם
משום מה ניראה לי כאילו יש פה אנשים עם אובססיה עמוקה שצריך להרוג את הגיר הידני.

לדעתי זה נובע מחוסר מוחלט של כישרון או כושר מוטורי לשלוט בגיר ידני בצורה נכונה.

אני לא אתפלא אם חלק גדול ממכם פשוט מקנא [איפשהו בתת מודע] באנשים שכן נוהגים על ידני,מוציאים ממנו את המיטב ו"חס וחלילה" נהנים מי זה.

:hihi::roflmao:

טובה התגובה שלך. סוף סוך בשרשור הזה מישהו העילה לי חיוך: ניתוח פסיכולוגי של נוהגים עם גיר אוטומטי. אולי כדאי לעשות על זה דוקטורט?

כמה שלא תיהיה מיומן להעביר את ההילוכים, עדיין אוטומט בינוני ומטה יעשה את זה טוב ממך (הרבה יותר חלק).

 

אתם יודעים למה האוטומט הקונבנציאונלי מעביר הילוכים יחסית לאט ובשביל מה יש מוח גיר ("המבוך")? המטרה שלו לבלום לחץ שמן כדי שההילוכים יעברו לאט יותר וחלק יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
:lol: הקלצ' היום מאוד זה לא מה שהיה פעם שהיית באמת צריך רגל של שוורצנגר , חוץ מזה הייתה לי פעם חברה עם כל רגל בגודל של גזע והיא הייתה כוסית משהו...:twisted:

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם
:-D :-D :-D

 

תשמע הרגת אותי מצחוק. זה כאילו אתה תגיד כל דבר אפשרי רק כדי לצאת צודק.

ואם היא רקדנית עם רגליים מדהימות, ארוכות ומן הסתם נורא חזקות, אז ידני זה בסדר?

 

שנינו יודעים שאם היא תנהג פעם אחת ברכב אוטומט היא תציב לו אולטימטום אין אוטומט אין סקס.

פורסם
בטח שאנחנו מקנאים ביכולת האדירה לנצל את הכוח של המנוע בפקקים.

 

לא דיברתי על ניצול כוח המנוע.

תאמין לי הגיר DSG מנצל את הכוח של המנוע טוב יותר מגיר ידני,אבל הוא אינו נותן את תחושת הסיפוק,הנאה ושליטה מלאה בגיר.

פקקים זאת בעיה נפרדת,אופי הנסיעה בפקק בארץ לא מוטיב עם נהגי הידני בגלל שמסביב כולם עם אוטומט.

 

 

טובה התגובה שלך. סוף סוך בשרשור הזה מישהו העלי לי חיוך: ניתוח פסיכולוגי של נוהגים עם גיר אוטומטי. אולי דכאי לעשות על זה דוקטורט?

כמה שלא תיהיה מיומן להעביר את ההילוכים, עדיין אוטומט בינוני ומטה יעשה את זה טוב ממך (הרבה יותר חלק).

 

ה"ניתוח הפסיכולוגי" הוא לא לכל נהגי האוטומט,אלה רק לכאלה שהשמיעו את דעתם בשירשור וגינו בחריפות את הידני,עד כדי שינאה.

בקשר לגיר אוטומט רגיל מול ידני:אתה ממש טועה בכל העניין הזה,אין טעם אפילו להכנס לזה.

מיילה תשווה בין גיר רובוטי בעל שני מצמדים מול ידני בזמני תגובה והעברת הילוכים אבל הגיר האוטומט בעלי מצמד אחד? זאת ממש בדיחה.

 

נ.ב

אם כבר עשיתם השוואה בין ידני לאוטומט,למה לדבוק בזה שגיר רובוטי חדיש מסוגל לגלח כמה מאיות שניה בהעברת הילוכים,יש המון מעבר לזה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם
הגיר האוטומט בעלי מצמד אחד? זאת ממש בדיחה.

גיר אוטומטי קונבנציאונלי בעל הרבה מצמדים, בערך 4 ומעלה. בכל אופן החלק המקביל למצמד בגיר ידני הוא ממיר מומנט שנותן טווח יחסי העברה והופך קשר של המנוע לגלגלים להיות רח כאשר צריך וקשיח (נעילת הממיר) כאשר צריך.

אם אתה חושב שאתה מעביר הילוכים יותר חלק מגיר אוטומטי ברכב שלי, אני יחליף ברכב שלי את הגיר (להזכירך אצלי גיר הידרו מכאני ולא רובוטי). איך אצלי יודעים שהגיר העביר הילוך? טון של המנוע משתנה מאט.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...