Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים יקרים!

 

אני מעוניין לרכוש רמקולים למחשב 2.1

מישהו מכיר את ה harman kardon soundsticks 3 שמוכרים בבאג? (170 דולר בדיוטי פרי)

 

והמצווה כמובן זה לעזור לנזקק ידע.

 

תודה רבה וברכת שבוע טוב.

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני ממליץ על החברה Altec Lansing - לי יש את הATP3 המוצלח מאוד שלהם, אם תצליח למצוא אחד חדש (כבר לא מיוצר) לקנייה מומלץ מאוד.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

אכן רמקולים של אלטק, רק שיש צורך להרחיקם מטלפונים ניידים וסלולריים.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

יש לי את הharman kardon שהזכרת, ה2.1 הכי טובים שכסף יכול לקנות.

איכות מעל כולם, אבל יש כמה מינוסים.

אין שלט, אין כניסת אוזניות ואין מדד לווליום, כלומר יש כפתורי מגע + ו- ואתה צריך לנחש איפה בסקאלה אתה נמצא. :)

למרות כל אלה, אני מאוד ממליץ.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

יש לי כבר כמה שנים Altec Lansing MX-5021 , ספינת הדגל שלהם.

סאונד צלול. סאב עוצמתי ומדוייק (6.5אינץ').

קצת יקר אבל שווה כל שקל.

 

altec_wideweb__470x361,0.jpg

 
 

 

 
 
פורסם
אכן רמקולים של אלטק, רק שיש צורך להרחיקם מטלפונים ניידים וסלולריים.

 

למה?

 

גם לי יש את הATP3, אבל כבר כשקניתי אותם לפני 3 שנים (אם לא יותר) הם היו די מיושנות, אז אני בטוח שהיום יש כבר דברים יותר טובים.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

יש לי ATP3 ישנים זרוקים איפשהו אם מישהו מעוניין :)

אחר כך LOGITECH 530X

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=37907

ואז SONICGEAR EVO8

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=715989

ולא מזמן את ה Z -2300 המדהימים.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=132218

 

המחיר של ה Z - 5500 ירד פלאים לאחרונה.

וזאת השאיפה שלי.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=132220

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

JBL Encounter

זוג רמקולים בעלי סאונד מדהים.

בעבר גם אני הלכתי לבאג וחפשתי, ומכל הרמקולים שהיו שם בחרתי את ה- ENCOUNTER.

בתור אחד שמחזיק בחדר זוג מוניטורים של DYNAUDIO ששווים לא פחות מ1800$ אני אומר לך ללכת אך ורק על ה-JBL

פשוט זוג 2.1 מטורפים לחדר.

פורסם
למה?

 

גם לי יש את הATP3, אבל כבר כשקניתי אותם לפני 3 שנים (אם לא יותר) הם היו די מיושנות, אז אני בטוח שהיום יש כבר דברים יותר טובים.

Altec Lansing BXR1221

 

לי יש את הBXR1220 שזה בלי הסאב וופר, אני חייב לומר שהם אצלי עוד מעט שנה וכשאני מדליק אותם על חצי הם מרעידים לי את החדר.

 

פשוט, נהנה מכל רגע. במיוחד בסרטים, כשחשבתי שאני חייב 5.1 בכדי להינות! :)

To Drive, Or not to Drive. That is the question.

 

Hell with it, Drive 'till you Die :twisted:

פורסם

שכאתם מחברים זוג 2.1 או 5.1 למחשב, אתם מחברים אותם לכרטיס קול מיוחד?

או שמספיק לחבר את זה לכרטיס קול המובנה שעל הלוח אם ?

 

אם אני מבין נכון, בשביל שהמחשב "ידע" לחלק את הסאונד בין לזוג רמקולים וסאב, או בין 5 רמקולים, צריך כרטיס קול שתומך בזה או הגדרה מסוימת במערכת ההפעלה, לא?


×
×
  • תוכן חדש...