Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו תן לי להסביר , מבחינת אנשים מסוימים אם אתה שם שירים מסוימים ברכבים מסוימים אז אתה ערס , נעשה לך רצח אופי באיזה שהוא מקום מכוון שיש מספיק מידע ראשוני לקבל עליך חוות דעת (רכב מרעיש + מוזיקה מזרחית = ערס ) ,

רכב מרעיש +מוסיקה מזרחית ?

מפריע לכולם ולא מתחשב , זה לא ערס ?

 

 

אני מסכים איתך אך באותו משפט גם חולק עליך ,

צריך לתת את המקסימום המינימלי

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1. לגבי הנהגים ששומעים מוזיקה בבעוצמה גבוהה ברמזורים - אני נתקל בהם לא מעט, ואני מדבר על מוזקיה שמרעידה לי את הרכב למרותש בד"כ אני נוסע בחלונות סגורים.

2. לגבי גורמי רעש - העובדה שיש אופנוענים שמתקינים אבזוזי רעש ומשאיות בלתי תקינות אינה הופכת את התקנת אבזוז הרעש אצלך לדבר תקין. כל אחד תור את תרומתו הצנועה לזיהום הסביבה, והאמצעים שבהם נמדובר תורמים תרומה לא כל כך צנועה. מבחינתי, ולא רק מבחינתי, זה שווה ערך לדיזל מעשן או להשלכת אשפה מחלון.

 

לגבי הפגוש - אין לך שום מושג מה משמעות כל שינוי במבנה הפגוש על הפגיעה בהולכי רגל. אם תטרח לבדוק את אתרי ה-NCAP השונים, ובמיוחד האירופי, תראה שיש התיחסות מאוד מכובדת לנושא זה. יצרני הרכב משקיעים בעניין כיון שהוא חשוב לתדמיתו הבטיחותית של הרכב, שהיא מרכיב חשוב לצורך המכירות. לא אני ולא אתה יודעים איזה בדיקות עבר הפגוש החלופי, שלא לדבר על עניין השילוב בינו לבין שאר קדמת הרכב, בסופו של דבר הולך רגל שנדרס "יזרק" על חזית הרכב, ותוצאות הפגיעה תלויות, בין השאר, כחיצד ינחת עליה. אני מניח שפגוש בעל מבנה שונה יגרום לתנועת הנדרס להיות שונה, ובהתאם לכך גם פגיעתו תשתנה.

 

ול-lei - אתה הבאת את הגדרת ה"ערס" מתוך ויקיפדיה, כולל נושא לשונו העילגת. הביטויים "מיציבושי" ו-"שלוש וחצי טור" מתאימים היטב להגדרה זו.

 

טעות גדולה !

גם משאית תקינה לחלוטין, תעמוד לידה ותשמע איזה רעש מחריד היא עושה ,גם המשאיות של ה400 כ"ס וגם של ה180 כ"ס ה"פשוטות" ,והן תקינות לחלוטין .(אני מכיר מקרוב )

פורסם

למה להמשיך לחפור בנושא הטיפשי הזה? אז מה אם יש לי 3 רכבים מהתוצרת הבווארית, ואחד מהם מופיע בסמלון שלי. ואז מה אם אני שומע קובי פרץ בפוול ווליום וכל החלונות שלי סגורים, שומעים צלילים יוצאים מהסאן-רוף, וכל החלונות שחורים בכל 3 הרכבים שלי ואני גם כהה עור לא כושי. וזה שאני אוהב ללבוש חולצות פולו של טומי או לקוסט או, שירדתי לתדלק את הבהמה עם טרניג של אדידס אז מה אני לא חייב דין וחשבון לאף אחד, לא לקחתי מאף אחד את הכסף אלא הרווחתי אותו בכבוד.

רגע... אבל עכשיו יבוא לי "אנלוגי" יגיד לי אז אתה עבריין או לא? תרשה לי כבר לענות לך מעכשיו, אתה יכול לשמור את השאלות שלך לעצמך.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

אם אתה מרגיש טוב עם עצמך אז למה אתה מצטדק ?

בגלל ויקיפדיה ?

ערס – *מילת סלנג עברי המתארת אדם בעל רקע עברייני, בעל חזות חיצונית מצועצעת ודובר שפה עילגת.

זהו סטריאוטיפ חברתי, אשר מזוהה באפיון התנהגותי-תרבותי וכולל מוטיביים לשוניים, התנהגותיים, תרבותיים ותעסוקתיים.

 

בגלל שאתה נוסע במשאית עם חלונות כהים , ושומע מזרחית עד שהסנרוף מתפקע בלי לשים לב לסביבה ?

אולי לא הבנת את ויקיפדיה , והטרננינג לא אומר שאתה "בעל חזות חיצונית מצועצעת" ,

אלא רק "חזות חיצונית משעשעת"

פורסם
אתה מערבב בין רעש לבין זיהום ,

 

רעש הוא אחת הפנים של זיהום הסביבה. מובן שיש כל מיני גורמי רעש - אני גר מול אתר בניה שבו חופרים כעת יסודות לשלושה בניינים גבוהים, מובן שאני סובל מרעש הציוד הכבד והמשאיות, אבל מדובר ברעש הנובע מביצוע מטלה כלשהי, לעומת זאת הערס יוצר רעש רק מסיבה אחת - הוא רוצה להדגיש את נוכחותו, במקרה שזה על ידי אגזוז רועש ו\או מוזיקה בעוצה לא סבירה.

 

לגבי ה"שיפורים" - אתה צריך להתיחס לחוק בעניין זה כמו לכל חוק אחר במדינת ישראל, גם אם בגרמניה החוק שונה. אל תשכח שהתיחסותו של הגרמני לחוק ולסביבה שונה לחלוטין מהתיחסותו של הישראלי לאותם דברים, על כן הגרמנים יכולים להקל על אזרחיהם בדברים מסויימים מתוך בטחון שהאזרחים ידעו לשמור על הכללים. לעומת זאת הישראלים ינצלו כל פרצה ומערכת האכיפה שלנו אינה מספקת, לכן היא פותרת את הבעיה בהטלת האחריות לתכנון הרכב על היצרן ומקבלת כל רכב העומד בתקינה ובהנחיות היצרן, ואינה מאפשרת חריגה מהן.

 

אם אינך מרוצה מהחוק - יש דרכים לנסות לשנותו. פנה לח"כ שלך, או שתנסה לארגן קבוצת אזרחים לצורך זה, או כל דרך אחרת המקובלת ומותרת בישראל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שים עליו מדבקת צי רכב של מייקרוסופט\IBM. :)

 

אהבתי! D:

 

בעיה להפטר מזה.

אנשים רואים קולט עם קסנון,ג'אנטים,ואגזוז - מבחינתם זה ערס.

אתה יכול לנסות לשמוע מוצרט בקולי קולות, אבל לא מובטח שזה יעזור.

 

הרגת אותי :D גדול!!!

לשמוע מוצרט עלק :)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אם אתה מרגיש טוב עם עצמך אז למה אתה מצטדק ?

בגלל ויקיפדיה ?

 

בגלל שאתה נוסע במשאית עם חלונות כהים , ושומע מזרחית עד שהסנרוף מתפקע בלי לשים לב לסביבה ?

אולי לא הבנת את ויקיפדיה , והטרננינג לא אומר שאתה "בעל חזות חיצונית מצועצעת" ,

אלא רק "חזות חיצונית משעשעת"

 

זה שאתה יוצא אירופה? (אחרת עוד יגידו שאני גזען...) אני מאמין שאין לך חברים יוצאי מדינות המזרח. טוב מספיק עם המשחקי יפה נפש הזה. כי זה ממש לא בכיוון אפילו, אלא מה שהולך פה זה אשכנזיםVSמזרחים, ואני לא יכול לתאר את זה אחרת כי משחקים אותם בגלל שהם נוסעים על צרפתיות הם מחשיבים את עצמם, ומנסים לחוש את עצמם מעל כולם עם השפה של האוניברסיטה שלהם.

ועכשיו למה שכתבת אני לא מצטדק, ולא חייב לא לך ולא לאף אחד אחר דין וחשבון מה אני אעשה עם עצמי, ועם מה שאני משיג בחיים בצורה כזאת או אחרת. וזה שאתה קורא כל היום וויקיפדיה זה לא מזיז לי כלום, כי בשבילי וויקיפדיה זה היה המקור הכי טוב להכין את העבודות שהיו נותנים בביה"ס ולא יותר מזה.

אגב תזכיר לי על מה אתה נוהג? לפני שאתה מכנה את הרכב שלי "משאית עם חלונות שחורים", פשוט פתטי הקנאה שצפה בפורום.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
אם אתה מרגיש טוב עם עצמך אז למה אתה מצטדק ?

בגלל ויקיפדיה ?

 

בגלל שאתה נוסע במשאית עם חלונות כהים , ושומע מזרחית עד שהסנרוף מתפקע בלי לשים לב לסביבה ?

אולי לא הבנת את ויקיפדיה , והטרננינג לא אומר שאתה "בעל חזות חיצונית מצועצעת" ,

אלא רק "חזות חיצונית משעשעת"

 

מר אייל כנראה שההבנה שלך שואפת לאפס, ממתי חליפה זה "חזות חיצונית מצועצעת או משעשעת"?

לא קוראים לזה מזרחית קוראים לזה מוזיקה ים תיכונית זה גזענות לשמה.

לדעתי הקנאה נשפכת לך מהאוזניים זה פשוט פתטי ועלוב, תתבגר.

Detailer.gif
פורסם

אתה מתבלבל , גם אם כתוב על התוית בחנות "חליפת טרנניג" , זה לא הופך את זה לחליפה .

זה עדיין טרנניג , זאת רק אימונית עם שני חלקים תואמים , (או שלושה - אם אתה מחשיב את הכובע מצחיה הלבן שקונים בנפרד ).

פורסם

בקיצור, כבר לא מעניין, כבר לא מצחיק, כבר חרוש, בוא נעבור דף בספר ונמשיך הלאה.

כי זה מתחיל ללכת לכיוונים לא נעימים שאף אחד מאיתנו לא ירצה להגיע אליהם, אז חלאס חבר'ה.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

כן צודק אני קורא למנהל לנעול שרשור זה ולזרוק אותו לפח ( או לאן שזורקים שרשורים ) , לא חשבתי שזה יגיע לרמות כאלה שכן הוא נכתב בחלקו בצורה הומוריסטית

 

 

תודה לכולם על התגובות , זה רק גרם ל להבין כמה המצב חמור במדינה

 

ול SPERIAL - זהו חוק מטופש שנועד להזרים יותר כסף לקופת המדינה וטו לא !

 

אוהב את כולכם , היה שרשור הזוי בהחלט

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

ול SPERIAL - זהו חוק מטופש שנועד להזרים יותר כסף לקופת המדינה וטו לא !

 

אפשר להתוכח על ההגיון שבחוק, על מקורותי,ו על הצורך לשנותו ואיזה שינויים דרושים, אבל בינתיים זה החוק וצריך לקיים אותו. כתבתי לך קודם - אתה מוזמן להקים עמותה למען שינוי התקנות או החוקים הרלוונטיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

האמת שהפנוטיפ הערסי אינו מצוי ברכב או במוסיקה שהוא שומע אלא בעובדה שהערס הממוצע לא יודע להשתמש בלשון עתיד (ינסה במקום אעשה וכו') וכמו כן בכך שהערס חושב שהוא רושם ולא כותב (לדוגמה: הדברים שאתם רושמים, אני ארשום פה הודעה וכו'). גם העובדה שיש פה אנשים שחושבים ש"שפה של אוניברסיטה" היא סוג של מילת גנאי מהווה בעיה רצינית הרבה יותר משיפורים של עונדות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything


×
×
  • תוכן חדש...