Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך שלוש ברירות:

1. להכיר בכך שבענייני עיצוב רכב יש לך טעם של ערס.

2. להחליף את הרכב בחנון-מוביל (רעיון חביב, ממזר-שמן).

3. להתעלם מהסביבה ולעשות מה-בראש-שלך (העגה במקור).

 

אלעד - לאור כמות המהגרים מצפון אפריקה אני בכלל לא מופתע שיש ערס-מובילים גם בהולנד, אני סקרן אין קורים לערס בצפון אירופה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
צבע אחיד

ג'אנטים לא "צועקים"

בלי חלונות שחורים קדימה אחורה

בלי מראות ניקל

בלי מדבקות מטופשות

ואתה מסודר...

 

ככה זה לא בסדר:

cars2_127.jpg

 

 

 

ככה כן:

Mitsubishi-Colt-65559.jpg

 

אז יופי כי הרכב שלי דומה יותר למספר 2 מאשר למספר אחד , וכמה שאני רוצה את הספוילר הזה !!!!!!!!

( בתמונה מספר 2 כן)

 

ממש מבין על מה אתה מדבר, גם לי יש בעיה דומה.

לי עזר בוקר אחד שתוך כדי נהיגה באוטו שתיתי "משקה בוקר דיאט תות"

ובין שלוק לשלוק הוצאתי יד מהחלון כמו עם סיגריה, רק עם הבקבוק...

סיפור אמיתי!

 

האמת שאני שותה את היוגורט הזה על הבוקר גם דיאט (מה לעשות החברה לא אוהבת את הכרס , כן וגם היא קוראת לי ערס :? )

 

השאלה למה איכפת לך? בגלל שכמה אנשים בפורום אומרים שאתה ערס בגלל הרכב הזה?! יש דבר כזה שניקרה Tuning. זה שאנשים כאן חושבים שזה ישר הופך אותך לערס לא צריך לעניין אותך.

אני נוסע בבמוו שבסמלון ולרוב האנשים אני ניראה כמו איזה אחד שהגיע עכשיו מהכפר. לא מעניין אותי ולא מזיז לי. אם זה מפריע לך בגלל המשטרה אין מה לעשות, אצלי אישית זה עבר אחרי שכל שוטר בחיפה עצר אותי, עכשיו כבר מכירים את הרכב ולא נוגעים בי בחיפה.

 

זה ממש מבאס כי בארצות הברית הייתי נראה ונחשב אחרת מאשר פה בארץ , שמה אתה שם קצת מוצרי JDM על הונדה / מיצובישי שלך + גאנטים יפים ואתה הייתה נחשב TUNER צעיר בהתחלת דרכו אמנם פה אתה ערס !

 

פשוט מאוד.

 

מתחיל להוריד שת כל ה"שיבורי יופי" מהאוטו, ומחזיר אותו למראה כמה שיותר סטנדרטי. או מוכר וקונה דייהטסו סיריון (אם יש ערסמוביל, אז יש גם חנוןמוביל, אז זה סיריון).

 

האוטו שלי לא מלא ניפוחי פיבר או מדבקות של "אין עוד מלבדו" וכדומה אלה יש לי שיפורים באיכות ממש טובה ובטעם טוב , למשל ליפ קדמי של סיבורג ( המקבילה הספורטיבית של קולט ) היחידי בארץ , ופילטר פתוח KN ענק + מתאם מיוחד למנוע שהוזמן מחול

אין לי "שיבורים" אלה דברים ממש בטוב טעם (לדעתי)

 

ה"תדמית" של המכונית שלי היא "מכונית סבתות" וזה ממש לא מזיז לי.

 

כאשר אני פוגש חברים, תמיד שואלים אותי מתי השעת חזרה בבית אבות וכו"...לא מפסיקים להצחיק אותי.

 

סלחו לי אם זה פוגע, אבל כאשר אדם מסויים מפחד מתדמית, אשר לטענתו, לא קשורה אליו כלל, כנראה שהפחד מלמד אחרת.

 

ל אכפת לי שחושבים שאני בתור בנאדם ערס כי אני ממש לא אני גם לא מפחד מהתדמית הזו ( לפעמים זה עוזר ) , רק שזה מבאס שאתה משקיע ברכב אוהב אותו ואז כל מה שאתה מקבל זה מבטי "איזה ערס" או "יש לו אגזוז רועש אז הוא נוסע כמו מטורף" ,

זה פשוט מבאס אותי שבמדינות אחרות (ארה"ב לדוגמא ) הייתי נראה אחרת לגמרי מאשר איך שאני נראה פה בארצנו הקטנטונת , מקווה שירדתם לסוף דעתי

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

חבר'ה TUNING תמיד היה ותמיד יהיה ענף ספורט לאנשים מוחצנים, לאנשים שאוהבים את השופוני ולאנשים שאוהבים לבלוט.

 

האם זה רע ? לפי דעתי ממש לא ! רוב התגובות של " תראה תראה איזה ערס " זה נובע מקנאה כי הוא נוסע על אוטו של אחותו או של אמא שלו ששיחררה לו את הרכב לקחת את ידידה שלו לראות סרט בסינימה סיטי "

 

 

בכל מקום בעולם : רוסיה / ארה"ב / ערב הסעודית / אנגליה / יפן / ישראל

 

זה אותו טייפ של אנשים, כמו שלא תראה את משה פרץ יושב לך ומתכנת תוכנות עם C++ ועושה להנאתו תמונות בפוטו שופ, ככה גם לא תראה חנון פסיכומטרי שנוהג על הונדה סיויק משופרת. (כמובן שאני עשיתי הכללה גסה מאוד פה )

 

חברים הכי טובים שלי קוראים לי ערס בגלל האוטו אחר כך אני עושה חיקוי של מישהו אומרים לי שאני גיי אחר כך אני שר "תגידו לה שיש " קוראים לי ערס

 

אנשים תמיד יעבירו ביקורת ולא תמיד זו ביקורת בונה אלה להפך הרבה פעמים זה פשוט קנאה טהורה כואב לך שלמישהו אחר יש גדול יותר (חוסר פירגון צרות עין וכו' )

 

כמובן שיש סממנים ברורים לערסים ששם כבר אי אפשר לטעות כגון : תוכנית יציאה ביום שישי - רוקדים , תופסים למישהי תתחת, הולכים מכות עם חבר שלה, חוזרים הביתה 6 בבוקר, מניחים תפילין.

פורסם

אני כל חיי (טוב רק מאז שקיבלתי רשיון) נוסע ברכבים שאפשר לתייג אותם כרכב ערס. חוץ מעיקובים של שוטרים לא ממש מעניין אותי מה חושבים עליי, העיקר שאני נהנה מהרכב. אין מה לעשות בישראל תמיד יש סטיגמות, תיוגים וגזענות פשוט צריך להתעלם.

אם היינו צריכים לרצות את הסובבים אותנו היינו צרכים לסוע בפריוס.

פורסם

תשים ווילון אחורי שכתוב עליו "יש לי מיצובישי קולט אך אני לא ערס!", מה לעשות קנית קולט והתדמית של הערס צמודה לאוטו הזה. לא משנה מה תעשה. גם שאני רואה קולט סטנדרתית כמו מהחנות אז אני חושב שבה נוהג ערס שעוד לא הספיק לקנות את השיבורים שלו. :lol:

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אל תתיחס לאף אחד חוץ מלטעם שלך!

לי יש גולף דור 4 עם ניפוחי פיבר ועם פילטר ועם אגזוז וג'נטים עם חתך נמוך וספוילרים ומושבי עור ומערכת מוגברת וכול מה שמגדיר ערס.

ואני מטורף על הרכב שלי, אהבת אמת טהורה!

ובערך פעם בשבוע אני שומע "ואי איזה ערס", אבל לא ממש אכפת לי.

 

הכי מצחיק זה לראות כול מיני מאזדות ופיאטים רואים את הרכב שלי ומתחילים ללחוץ ולעקוף אותי ואני נוסע רגוע שותה שוקו בשקית על 2500 טור והם עוקפים מאושרים כאילו עקפו מינימום את שומאכר.

תהנה מהרכב שלך וז*ן על כולם.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

גם אני חושב שאתה צריך לחשוב יותר על עצמך מאשר על הסביבה,זה שיש אנשים שחושבים שמי ששומע מזרחית הם ערסים זה בגלל שחינכו אותם לזה והם מלאי סטיגמות על כל העולם ואשתו וזאת בעיה שלהם ולא שלך,אני חושב שהדבר היחיד שחשוב פה הוא מה שאתה חושב על הרכב שלך ולא מאנשים חושבים/יחשבו עליך ועל הרכב שלך.

 

וגם אני שומע מזרחית ! :)

פורסם
מי ששומע בקולי קולות מזרחית ברכב,הוא האבא של הערסים.

 

מי ששומע מזרחית לבד בחדר,הוא ערס בארון.

 

אני לא חושב שקראתי תגובה יותר אינטליגנטית מזו בכל זמן שהותי בפורום, לפי סוג מוזיקה אתה שופט בן אדם ? חשיבה משכילה אין ספק

פורסם

הכי מצחיק זה לראות כול מיני מאזדות ופיאטים רואים את הרכב שלי ומתחילים ללחוץ ולעקוף אותי ואני נוסע רגוע שותה שוקו בשקית על 2500 טור והם עוקפים מאושרים כאילו עקפו מינימום את שומאכר.

תהנה מהרכב שלך וז*ן על כולם.

 

סקרנת אותי עם הפיאטים שעוקפות אותך, איזה פיאטים בדיוק??

מילא היית אומר מאזדות, יונדאי גטס I10 וכל הליסנגיות אבל מאיפה הקרצת את הפיאטים :-P

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
חבר'ה TUNING תמיד היה ותמיד יהיה ענף ספורט לאנשים מוחצנים, לאנשים שאוהבים את השופוני ולאנשים שאוהבים לבלוט.

 

 

רוב האנשים אוהבים לבלוט. יש כאלו שעושים את זה בעזרת הרכב, יש כאלו שלובשות מחשוף "וניפוחים" ו יש כאלו שצובעים לפלטינה.

אנשים מטבעם רוצים שיבחינו בהם. נדיר לראות מישהו שממש לא רוצה להתבלט בשום תחום.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
סקרנת אותי עם הפיאטים שעוקפות אותך, איזה פיאטים בדיוק??

מילא היית אומר מאזדות, יונדאי גטס I10 וכל הליסנגיות אבל מאיפה הקרצת את הפיאטים :-P

 

מה ליאור תיהיה רציני רגע.

באשדוד הרכב הכי נפוץ לערסונים עם רישיון חדש זה פיאט אונו, ולמתקדמים יש פונטו.

הבעיה שרובם גם נשארות באשדוד, בתור אחד שמסתובב בעיר מעל 10 שעות ביום על הכביש הרכב הכי נפוץ במצב ללא נסיעה זה פונטו ישנות.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

ערס זה לא רק רכב, זו דרך חיים לבוש, חברים וכל מה שמסביב.

כן נכון יש רכבים שהודבקה להם התוית של רכבים אשר משוייכים לאכלויסיה מסויימת.

הכי חשוב שכל אחד יהיה שלם עם עצמו, כל עוד אף אחד לא פוגע באנשים אחרים, זה ממש לא מעניין אותי על איזה רכב הוא נוהג, מה המוזיקה שמתנגנת לה במערכת, או איזה חולצה עם נצנצים הוא לובש.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

להדביק מדבקה - "יש לי קולט ואני לא ערס"

 

כל רכב ישן עם אגזוז פילטר וכמה לדים וקסנון נראה רכב של ערסים גם פ'גו 205 \ קליאו \ אונו.

 
 

 

 
 
פורסם

תצבע את האוטו בוורוד עם לבבות אדומים :wink:

 

את האמת גם אני בילתי כ 5 שנים עם קולט ואני לא ערס!

חוץ מג'אנטים לא שיניתי כלום באוטו, השארתי אותו סטנדרטי ככל שיכולתי. (בשלב מסויים הרכב היה מונמך ב4 ס"מ, אבל זה רק כי זה היה נדרש! הרכב פשוט גבוהה ורך מידי..)

 

מעבר לזה, היו פה כמה שכבר אמרו את זה, שלהיות ערס זו דרך חיים ולא האוטו שבו אתה בוחר לנסוע.

 

אני תמיד צחקתי על זה עם אנשים.

כששאלו אותי: "על מה את הנוהג?"

עניתי: "על קולט של ערסים" :wink:

 

אין מה לעשות, יש סטיגמות והם לא יעלמו..

 

תהנה מהרכב, תשמור על עצמך.

תשמור על הרכב כמה שיותר "נקי" והכל יהיה בסדר.

כדאי לזכור שקל מאוד להפוך רכב כזה ל"עוד יותר ערסי" ממה שהוא כבר ערסי.

בלי שטויות ותוספות..

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!


×
×
  • תוכן חדש...