Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בעיני השפה שלך היא שפה של ערסים, שלא תחשוב שאני מאשים אותך שאתה כזה - אבל אם תעמוד ליד הרכב שלך ותגיד לי "המיציבושי שלי מגיעה לשלוש טור" - לא תהיה לי שום הגדרה אחרת עבורך חוץ מערס.

 

כבר כתבתי כאן פעם שערס זה יחסי, וההגדרה משתנה דרמטית - כל אחד והרקע שלו.

 

זה סטיגמה ממש ממש רעה , מי שלא בקיא בדקויות של מילים אז הוא ערס ??

אתה יכול להגיד שזוהי שפה נחותה אבל הקשר בינה לבין ערסים מקרי בהחלט הכרתי המון אשכנזים בצבא שלא ממש ידעו איך להתבטא בשפה העברית והם ממש לא היו ערסים , אני ממש לא ערס אני סטודנט למחשבים במכללת גון ברייס (המקום שבוא לא תמצא ערס אחד ואני שמה כבר שנה ושתיים ולא ראיתי אחד כזה) , אנשים שמכירים אותי יודעים מי אני ומה אני ! (לא בא בטענות שקראת לי ערס)

 

עכשיו לביהור עוד נושא : למה לעזאזל אני יגיד למישהו לכמה טורים הרכב שלי מגיע ?? , אני לא מדמיין שיחה שזה מגיע אלה אם כן זה עם מוסכניקים (שמהם קיבלתי את המחלה להגיד טור ולא טורים בעברית נאותה) .

 

שוב השרשור הזה מוכיח כמה הסטיגמות שולטות בחיינו במדינת ישראל (אם הוא אומר טור במקום טורים אז הוא ערס)

 

אז כמו שאומרים GIVE ME A BREAK !!

עכשיו לעניינו יש לי שאלה מעניינת : אם אני ירכיב קיט טורבו עדיין יחשבו שאני ערס קטן או כבר מבין עניין ?

keep drooling im spooling :twisted:

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בעיני השפה שלך היא שפה של ערסים, שלא תחשוב שאני מאשים אותך שאתה כזה - אבל אם תעמוד ליד הרכב שלך ותגיד לי "המיציבושי שלי מגיעה לשלוש טור" - לא תהיה לי שום הגדרה אחרת עבורך חוץ מערס.

 

כבר כתבתי כאן פעם שערס זה יחסי, וההגדרה משתנה דרמטית - כל אחד והרקע שלו.

 

זה סטיגמה ממש ממש רעה , מי שלא בקיא בדקויות של מילים אז הוא ערס ??

אתה יכול להגיד שזוהי שפה נחותה אבל הקשר בינה לבין ערסים מקרי בהחלט הכרתי המון אשכנזים בצבא שלא ממש ידעו איך להתבטא בשפה העברית והם ממש לא היו ערסים , אני ממש לא ערס אני סטודנט למחשבים במכללת גון ברייס (המקום שבוא לא תמצא ערס אחד ואני שמה כבר שנה ושתיים ולא ראיתי אחד כזה) , אנשים שמכירים אותי יודעים מי אני ומה אני ! (לא בא בטענות שקראת לי ערס)

 

עכשיו לביהור עוד נושא : למה לעזאזל אני יגיד למישהו לכמה טורים הרכב שלי מגיע ?? , אני לא מדמיין שיחה שזה מגיע אלה אם כן זה עם מוסכניקים (שמהם קיבלתי את המחלה להגיד טור ולא טורים בעברית נאותה) .

 

שוב השרשור הזה מוכיח כמה הסטיגמות שולטות בחיינו במדינת ישראל (אם הוא אומר טור במקום טורים אז הוא ערס)

 

אז כמו שאומרים GIVE ME A BREAK !!

עכשיו לעניינו יש לי שאלה מעניינת : אם אני ירכיב קיט טורבו עדיין יחשבו שאני ערס קטן או כבר מבין עניין ?

 

צודק ב100% ואני בכלל עובד על משאית זה אומר שאני ערס? זה מקצוע רק למלומדים! (סתם אני באמת לא ערס, זה עבודה זמנית רק השתחררתי מצה"ל)

 

בעניין הטורבו, קולט עם טורבו תהפוך אותך מיידית לסופר ערס תלת מימד! (אין לי מושג מה הקשר בין המילים!)

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

מדבקות של JDM יעזרו מאוד.

לי יש סובארו אימפרזה 98 שכולם אומרים לי רכב של ערבים עד שרואים את כול המדבקות המוזרות וזהו.

ושמתי בגלל שאני אוהב את כול הסטייל של JDM.

אם היתי יכול לעשות הסבה להנעה אחורית ולהגדיל את הכנפים של הרכב היתי הראשון שעושה את זה.

שים זין הרכב של מעולה אתה אוהב אותו אתה משיקע בו.

העיקר שאתה יודע מי אתה ומה הכוונות שלך.

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם
שלום לכולם ,

 

בעברי היו לי מספר מכוניות חלקן ספורטיביות (פונטו GT) חלקן סתמיות (קאווליר קופה) חלקן סתם קוריאניות (יונדאי קופה) , כרגע אני נוסע על מיציבושי קולט שנת 93 אחרי ששיפצרתי אותה חיצונית אני ממש התאהבתי ברכב הזה ולאט לאט אני משפר אותה מחודש לחודש כהכנה לפרויקט , כמובן ששמתי את הדברים הבסיסיים כמו פילטר פתוח אגזוז זרימה וכו' וכו' , אני בן 25 וממש נהנה מהרכב הוא משרת אותי בנאמנות רבה !

 

אוקי לאחר חפירות וקצת רקע אני יגיע לתכלס , יש לרכב הנ"ל תדמית מאוד מאוד איך אני יגיד את זה בעדינות "רכב של ערסים" ועוד תוסיפו לזה רעש של אגזוז , הבעיה היא כזאת אני ממש לא ערס למעשה אני אפילו לא אוהב מוזיקה מזרחית , אני לא משתולל עם הרכב (ורואה כל יום איך מזדה 3 ליסינג ודהיטסו סיריון ליסינג חותכות אותי ונוסעות כמו ...) , למעשה אני בקושי עובר את ה 3 3וחצי טור כמו כן אני לא ממש שם מוזיקה בווליום גבוה .

 

לסיום אני ממש נהג אחראי ללא תאונות בכלל (אפילו ללא דפיקה קטנה טפו טפו ) , רציתי לשאול איך אני נפטר מדמית הרס שקיימת עלי ועל רכבי ?

 

קודם כתבתי

יש לך שלוש ברירות:

1. להכיר בכך שבענייני עיצוב רכב יש לך טעם של ערס.

2. להחליף את הרכב בחנון-מוביל (רעיון חביב, ממזר-שמן).

3. להתעלם מהסביבה ולעשות מה-בראש-שלך (העגה במקור).

 

זה היה בלי תשומת לב ללשון שבה אתה כותב. עכשיו, לאחר שקראתי את הפוסט של אנלוגי, אני חושש שאתה צריך לשים לב לדרך הביטוי שלך, שכן היא אינה מעידה עליך טובות, ולשון כזו לא תועיל לך למצוא עבודה בתחום המחשבים, שלא לדבר על כך שהשימוש והטיפול במחשב מצריכים קפדנות רבה, והשפה שלך אינה מצביעה על קפדנות.

שים לב שהלשון שלך לא רק שאינה תקנית, אלא שהיא מביעה זלזול במשהו. המשהו הזה יכול להיות אתה עצמך (בדיוק כמו הופעה מרושלת), בני השיח שלך (אל תשכח שרבים מהמגיבים יכולים להיות בני גילם של הוריך ואף יותר מזה) או שהחינוך וההשכלה שרכשת בעבר לקויים. בזלזול כזה יש גם משהו מתכונות הערס המצוי.

אני חייב לומר - נתקלתי בדור הצעיר, ובין השאר אצל אחד מבני, בנסיון להשתמש בלשון קלוקלת ולהציג עצמם כערסים, אבל מדובר בערס צעצוע קצת מגוחך. הלשון הצבאית של "אני הולך הביית" או "נשאר לי תשע חודש" אינה בגדר סלנג בריא, בעיני מדובר בעיוות של יסודות השפה העברית, שאותה אני מכבד מאוד

(אני מבקש סליחה על שגיאות ההקלדה, אני מהדור של מכונת הכתיבה המיכאנית, למרות שאת צעדי הראשונים מול מחשבים עשיתי לפני קרוב ל-40 שנה).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי תחושה שהפורום מושתת על ערסופובים.

 

מה קורה לכם אנשים ?!

 

- כל אדם כהה עור עם מערכת וגלגלי מגנזיום נתפס כערס ?!

- האם קיימת בפורום שנאת חינם ?! - כל אלה שהגיבו בענייניות לנושא המטופש הזה, באמת מכירים ערסים ?

- ראיתי את השרשור הזה כשעוד היה בחיתולים, לא הגבתי, כי לא התייחסתי ברצינות.

בתוך תוכי קיוויתי כי הראשון מהמנהלים שיבחין בגזענות, ייסגור אותו תוך זמן קצר.

 

המגיב הוא כהה עור (תימני), עם מערכת (בלי מגבר) ובלי טאסות בגלגלים (במגאן של אשתי וגם ב 306 שלי).

 

ובנימה אישית:

 

אני כותב בפורום מספר שנים, בתקופה זו קיבלתי ונתתי עצות מועילות, בין אם בהודעות פרטיות ובין בהודעות כלליות.

התאכזתי לראות כי השרשור הזה לוקח את הפורום למקומות נידחים של גזענות אווילית ומיותרת.

 

כואב, אריאל.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

ביגמאק, כנראה לא קלטת את רוח השרשור:

1. ערסיות אינה עניין של מוצא או צבע עור, היא עניין של התנהגות. ובפורום הזה אף אחד לא רוצה לספוג זלזול, שהיא מאפיין של ערסיות.

2. התדמית הערסית דבקה בדגמי רכב מסויימים הזוכים תדיר ל"שיפורים" המעידים על טעם זול, פותח השרשור מחזיק ברכב כזה והוא מוטרד בכך שתדמית הרכב אינה תואמת לתפיסתו העצמית (בכוונה אני נמנע משימוש בביטויים מתחום הפסיכולוגיה, שכן איני רוצה להשתמש בהם באופן שגוי).

3. הנקודה העיקרית היא שפותח השרשור מוטרד מתדמית הערס שדבקה בו בגלל אופי הרכב שהוא מחזיק. נקודת מוצא זו, יחד עם מאפייני משתתפי הפורום, מובילה לשרשור שלא אוהד במיוחד ערסים. יש כאן מספיק כותבים המזדהים בשמות המעידים על מוצא צפון אפריקאי או מזרח תיכוני, והודעותיהם אינן מעידות על כל תכונה ערסית. להפך, הם כותבים הודעות ענייניות בעברית המכבדת את כותבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא יודע מה זה ערס כהגדרה אבסולוטית, אם בכלל יש כזאת.

אני כן יודע שמי שמתנהג בגסות, בכוחניות, תוך זלזול בסביבה, בכבודו ומרחבו האישי של האחר, ששפתו העברית (שפת אימו) משובשת עד כדי צרימה - נחשב בעיני כערס.

 

כיוון שאין לי כל דרך אמיתית לעמוד על טיבם של הכותבים כאן חוץ מהדרך בה הם מתבטאים, אני משתדל שלא לקטלג אף אחד ככזה. וגם אם כן - כמו שכבר אמרתי, זה יחסי.

אני 'שכנזי סמולני מאנייק (אם כי ממש לא נראה כזה), אז יחסית אלי הרבה אנשים הם בגדר "ערסים", לפי הגדרותי האישיות שאינן מחייבות או נכונות עבור כולם.

 

ואם יצאתי פוגע או מתנשא או סתם סנוב - על הפגיעה אני מתנצל, השאר זה כבר האופי החרא שלי :-). ואני תמיד פתוח לביקורת.

 

אה, עוד משהו לגבי שפה: שפה היא דבר גמיש. בדיבור יומיומי גם אני לעיתים משבש לשונית, וגם אם לא - לא משתמש במילים ובמשלב הלשוני בהם אני משתמש כשאני כותב. בכתיבה קל מאוד להתנסח נכון, כל מה שצריך זה לקרוא מה שכותבים ולחשוב שניה איך זה נשמע לצד השני.

חוץ מזה אני מדבר אחרת לאנשים אחרים, אין דין מוסך כדין קופת חולים. אבל כשאני כותב בפורום ציבורי - אני כותב לכולם, ואז חשוב לי להיות רהוט ותקני ככל האפשר.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
קודם כתבתי

 

 

זה היה בלי תשומת לב ללשון שבה אתה כותב. עכשיו, לאחר שקראתי את הפוסט של אנלוגי, אני חושש שאתה צריך לשים לב לדרך הביטוי שלך, שכן היא אינה מעידה עליך טובות, ולשון כזו לא תועיל לך למצוא עבודה בתחום המחשבים, שלא לדבר על כך שהשימוש והטיפול במחשב מצריכים קפדנות רבה, והשפה שלך אינה מצביעה על קפדנות.

שים לב שהלשון שלך לא רק שאינה תקנית, אלא שהיא מביעה זלזול במשהו. המשהו הזה יכול להיות אתה עצמך (בדיוק כמו הופעה מרושלת), בני השיח שלך (אל תשכח שרבים מהמגיבים יכולים להיות בני גילם של הוריך ואף יותר מזה) או שהחינוך וההשכלה שרכשת בעבר לקויים. בזלזול כזה יש גם משהו מתכונות הערס המצוי.

אני חייב לומר - נתקלתי בדור הצעיר, ובין השאר אצל אחד מבני, בנסיון להשתמש בלשון קלוקלת ולהציג עצמם כערסים, אבל מדובר בערס צעצוע קצת מגוחך. הלשון הצבאית של "אני הולך הביית" או "נשאר לי תשע חודש" אינה בגדר סלנג בריא, בעיני מדובר בעיוות של יסודות השפה העברית, שאותה אני מכבד מאוד

(אני מבקש סליחה על שגיאות ההקלדה, אני מהדור של מכונת הכתיבה המיכאנית, למרות שאת צעדי הראשונים מול מחשבים עשיתי לפני קרוב ל-40 שנה).

 

 

הייתי שמח אם תסביר איך הלשון שלי לא מעידה עלי טובות ? זה שכתבתי "טור" במקום "טורים" כמו שכתבתי למעלה תעשה לי טובה , לכתוב בפורום ולדבר בראיון עבודה זה שני דברים שונים לגמרי מה שכן השרשור הזה נכתב גם בחלקו בצורה הומוריסטית !

אני מנסה לחשוב במי זלזלתי בשפה ה"לא תקנית" שלי ולא מצליח , שוב לשון לקויה זה לא קשור לערס או לא ערס זה שאתה מקטלג אנשים אם הם ערס/לא ערס בגלל לשון הלקויה שלהם אז סלח לי אבל דרך המחשבה שלך לקויה , מה שכן הייתי גר בארצות הברית 3 שנים דבר שלא עשה לי טוב עם העברית שלי וחוקיה זה כן .

 

רוצה דוגמא חיה לכך שמישהו עם לשון לקויה הוא לא ערס : גקי מהאח הגדול , מדבר כמו ... אבל הקשר בינו לבין ערס הוא מקרי בהחלט !!

 

אז אני נצטער אם הבעתי זלזול במישהו בשפה "הלקויה" שלי :? , ואם אתה מקטלג אותי כערס וקובע שאני לא קפדן ולא יקבל עבודה במחשבים בגלל שרשור הומוריסטי בפורום זה רק מצדיק את מה שאני אומר לאורך כל השרשור הזה : אנחנו חיים לפי סטיגמות וכנראה שנגד זה אין מה לעשות

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

עצוב לראות את התר'ד הזה שתמיד היה לפורום הזה בעיה עם ערסים.

עד היום אני לא מרגיש בנוח לרשום פה תגובות בגלל זה!

פורסם

חאלס חבר'ה

 

 

כולנו קצת ערסים וכולנו קצת אשכנזים לפעמים , כולנו בכינו בטיטניק וכולנו הלכנו לפחות פעם אחת מכות

(יש גם כאלה שסתם הרביצו להם)

 

דמיינו ציר X (אני עכשיו משפר את הבגרות במתמטיקה) יש כאלה שיותר לימין יש כאלה שיותר לשמאל ויש אלפי נקודות

 

החוכמה היא ליצור קו אחד, פונקציה אחת משותפת שתיגע בכולנו

 

ויש לנו אותה פה חבר'ה !

 

מ-כ-ו-נ-י-ו-ת

פורסם

אני לא מבין למה ספויילר של אימפרזה טורבו על רכב אחר נחשב לערסי. אם כבר אז ספויילר כזה על סופר לאנסר או על קולט, של אימפרזה ניראה פתאום קטן משהו...

http://www.youtube.com/watch?v=fZi6NJFDv8g&feature=player_embedded דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם
עצוב לראות את התר'ד הזה שתמיד היה לפורום הזה בעיה עם ערסים.

עד היום אני לא מרגיש בנוח לרשום פה תגובות בגלל זה!

יריב אתה בנאדם הכי לא ערס למה אתה מרגיש לא בנוח ?

אני לא מבין למה ספויילר של אימפרזה טורבו על רכב אחר נחשב לערסי. אם כבר אז ספויילר כזה על סופר לאנסר או על קולט, של אימפרזה ניראה פתאום קטן משהו...

http://www.youtube.com/watch?v=fZi6NJFDv8g&feature=player_embedded דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

אלוהים כמה זוועות מוטוריות במקום אחד ??!! מזעזע פשוט , לפחות הם שמו ספוילר אחורי ממש בטעם טוב

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם
עצוב לראות את התר'ד הזה שתמיד היה לפורום הזה בעיה עם ערסים.

עד היום אני לא מרגיש בנוח לרשום פה תגובות בגלל זה!

 

יש משהו במה שאתה אומר (או שעליי לומר "יש דברים בגו"?).

 

גם לדעתי המדיניות של הפורום קצת נוקשה שכן היא לא מזמינה משתמשים חדשים ליצור תוכן (לייצר שרשורים או תגובות) בגלל הפחד מביקורת והרבה אנשים טובים נמנעים מפעילות אקטיבית בפורום בגלל סיבה זו.

 

מצחיק לומר אך לפעמים זה גם מגיע למצב של בריונות לשונית ולעיתים אלה המבקרים שיוצאים פחות טוב מהערס הטיפוסי ברחוב.

פורסם

עזוב את השפה התקנית, אבל אתה מתאר את רכבך האהוב, ואינך יודע לאיית את שם היצרן?

והדבר שהכי מפריע לי - "אגבזוז זרימה" - שהוא אבזר שמטרתו אחת - להבליט את בעל הרכב, כאשר אמצעי זה גורם מטדר סביבתי. מילא, הדבק לרכב כל מיני תוספות פלסטיק, זה יפריע לך (הגדלת צריכת הדלק) בלי להזיק לסביבה, אבל להתקין מפלט רועש במכוון, אשר יעיר את השכנים בלילה?

ודבר אחרון - אני לא מקטלג אותך כערס, ולא כאשכנזי ולא כשום דבר אחר. אני מתיחס אליך כאדם אשר מוטרד מהתדמית שדבקה בו (או ברכבו) ומנסה למצוא לה הסבר. אם תכיר במקור הבעיה תוכל לפתור אותה בקלות ובמהירות. אתה מעיד על עצמך כנהג מתון, כלומר הבסיס קיים. תמתן קצת את ההופעה של הרכב והתדמית הלא רצויה תעלם מאליה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...