Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יוסי, ואם לא מספיק לי ה140 שלך בכביש החוף ובא לי 300 ? מי אתה שתבלום בכלל ?!!!@

 

אני הייתי באמצע עקיפה. הוא הבהב לי עם האורות בלי הרף וגם צפר.

וכל זה אחרי שמשהו כמו קילומטר לפני זה היינו תקועים שעה בפקק כי איזה אידיוט החליט שהוא נכנס בכמה רכבים והורג את עצמו.

אני לא הולך לאמץ רכב משנת 91' עם יותר מ140 קמ"ש, שגם זה לא משהו שאני עושה כל יום.

 

הטיול היה מעולה!

אולי אני אפתח שרשור בנושא :)

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יוסי, לא נתקלתי במקרה שמישהו/משהו נסע 140 בעקיפה ולא סיים אותה אחרי שניות אחדות,

אז כנראה שההבהובים היו מוצדקים.

 

אם אתה רואה במראה רכב מהיר ממך על השמאלי, תעקוף אחריו - אתה לא הכי מהיר בכביש (או אחרי זה אל תבכה שמפמפמים לך אורות).

עריכה:

השיטת בלימות האלו של הנתקעים בשמאלי יכולה לגרום לאסון, זה מסוכן ומסכן אחרים, אל תתפלא אם יגיע היום שהנהג יעצור אותך ויוציא עליך את העצבים על שניסית להרוג אותו.

פורסם

פרנקוס, הסכמתי עם הרבה דברים שאמרת אך:

אם כשאני על 140 בכביש החוף אתה נצמד אלי עם סקודה סופרב ומהבהב לי שאזוז כי זה לא מספיק מהר בשבילך, אתה ערס! (וחבל שלא בלמתי לבן זונה הזה, שיילחץ קצת).

 

זה שנצמדו אליך מאחורה זה באמת לא בסדר, היו צריכים לחכות בסבלנות כשייתפנה הנתיב מימין, לעקוף ולחזור לנתיב שלך ולתת לך ברייקס כדי שלא יאשימו אותם בגרימת התאונה.

הנתיבים השמאליים הם לעקיפה בלבד ואני מתפלא שעוד יש אנשים ב"פורום רכב" שלא יודעים זאת.

מה אכפת לך לתת למישהו מהיר ממך לעקוף?

 

בכל מקרה, הייתי מנסח מחדש כך:

"אם כשאני נוסע במהירות התנועה בפקק אתה נצמד אלי עם סקודה סופרב ומהבהב לי שאזוז כי זה לא מספיק מהר בשבילך, אתה ערס! (וחבל שלא בלמתי לבן זונה הזה, שיילחץ קצת)."

פורסם
הוא הבהב וצפר לך כי נתקעת לו בשמאלי! למה לא בדקת שאין רכב שבא במהירות לפני שיצאת לעקיפה?

 

כי עקפתי בערך 20 רכבים ולא הייתה לי אפשרות לזוז מהנתיב. זו הייתה עקיפה מאוד ארוכה של יותר מדקה.

 

זו לא הייתה היתקעות בשמאלי כי אני שונא אנשים כאלו.

לא הייתה לי אפשרות לעבור נתיב גם כי היו המון רכבי בנתיב הימני עם מרחק של פחות מרכב אחד ביניהם.

 

כמעט הקאתי מהתגובה שלך כרגע כי זו בדיוק ההתנהגות שמובילה לבריונות בכביש.

אני ממש לא בריון ואם מישהו תוקע אותי על 140 אני לא אצפור לו, במיוחד כשהוא לא יכול לזוז או להאיץ.

חכה לתור שלך ואני אזוז כמו בן אדם, אבל לא כשאני עודף אנשים עם הפרש של 40 קמ"ש.

 

אני לעולם לא אהבהב למישהו כשהוא באמצע עקיפה, אבל לא תהיה לי בעיה לעשות זאת כשהוא מסיים אותה. אם הוא לא יכול לעבור נתיב, הוא לא יכול לעבור נתיב!

פורסם

יוסי,

גם אם היית יוצא לעקיפה של 550000 מכוניות, בעיה שלך נטו.

 

תלמד לתכנן לעצמך את הנסיעה, ואם עשית פאדיחה אז עוד לקלל ולבלום על מכוניות ??!?!!!

פורסם

ממש לא פאדיחה. אני נסעתי בצור המסודרת וראיתי שאין רכבים מאחורי כשיצאתי לעקיפה.

 

כשהוא הגיע מאחורי הוא היה על לפחות 200. לא יכולתי לראות שהוא מגיע בגלל המרחק שהוא עבר בין היציאה שלי לעקיפה ובין הרגע שהוא הגיע אלי.

 

אם אני עוקף ברצף במשך דקה במהירות הרבה מעל הממוצע, אין לו זכות להבהב לי כי לא יכולתי לעבור נתיב ולא יכולתי להאיץ.

 

ואם עד עכשיו לא הבנת את מה שהסברתי, הבעיה היא שלך, לא שלי.

פורסם
אני בטוח שאם הראית סימנים של רצון לעבור נתיב הוא לא היה מתנהג כך, אפשר היה לאותת ולנסות להשתלב בחזרה.

 

אז זהו, שאני מקפיד לעשות את זה ואותתתי ימינה בחזרה כדי שיראה שאני אעבור נתיב ברגע שאוכל.

זה מה שצרם לי, שהוא התעלם לגמרי מהסימנים שלי והיה בגישה של "אני אני אני אני אני".

זה מה שמגדיר ערס מבחינתי, הקטע של לשים זין על כל העולם ולחשוב רק על עצמך.

פורסם

יוסי, תעשה טובה לכולנו,

אני פשוט לא רואה את הסיטואציה הזאת בראש, פשוט לא מסתדר.

אתה על 140 עוקף שיירה של מכוניות על 100 קמ''ש בכביש החוף ?

ממתי מכוניות שנוסעות על 100 לא שומרות מרחק ? ואיך בדיוק לא היה לך אפשרות להשתלב לימיני בחזרה ?

 

הרי ברור שהיה לך, ובחרת להמשיך לעקוף במקום להאט, אתה יכול לכתוב מה שבא לך בפורום - אבל זה פשוט מתבקש לרשום שבקטע הסצפיתי הזה, עשית טעות ואם היית בולם עליו אז היית יוצא גם עבריין ומסכן חיים של אחרים.

 

את הקטע של ה200 ולא ראיתי תשמור לאוף טופיק לשרשורים מצחיקים (אם לא ראית, עוד יותר בעיה שלך)

פורסם

אני יסביר לך את מהות הצפצופים וההבהובים.

נסעת 140 על כביש החוף? זה 30 קמ"ש מהל המהירות המותרת, כנראה שהצפצופים וההבהובים מאחוריך היו ניידת משטרה,צפה פגיעה:wink:.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

עזבו אתכם משטויות, חיברתי שאלון סטייל בלייזר. מטרת התרגיל- העמקת החיבור עם הערס הפנימי שבתוכנו.

הדגש הוא על סממנים פסדו-ערסיים-מוטוריים, רוצה לומר:אין לי מושג באנתרופלוגיה/סוצלויוגיה אבל רוצה להשמע חכם ובר סמכא.

למי שלא מכיר את החוקים: לפניכם מס' שאלות, לכל שאלה מוצעות מס' תשובות, לכל תשובה נקוב ערך מספרי שיש לחברו או להחסירו לסך הניקוד הכללי המתקבל משקלול כל התשובות. השאלון מבוסס בחלקו על סטיגמות (או שלא:roll:).

 

כיצד הגעתי לפורום:

 

1) לא זוכר. כשהתחלתי לגלוש פה, עמוס השרת עוד לא התחיל שרשרת חיול, איפה הוא ואיפה פטרולים. (-20)

2) חיפשתי בגוגל מידע על רכב שרציתי לרכוש, גוגל שידך בינינו. (+5 )

3) חיפשתי בגוגל מידע על רכב שרציתי "להביא", טעיתי באיות השם, מזל שגוגל יודע לתקן ערסים כמוני. (+256)

 

לטעמי, תהליך ההתפתחות המוטורית של חובב רכב רציני הינה כדלקמן:

 

1) 205-->106-->172 (-10)

2) אונו-->סיביק--> בא. אם. וה. (+90)

3) למישהו יש מחשבון בשביל לחשב את תשובה א'? (+120)

 

תת הפורום המועדף עלי מהאופציות המנויות מטה:

 

1) ייעוץ ברכישת רכב/רכב כללי (-12)

2) אודיו/ שיפורים (+15)

3) דיני תעבורה- מי יודע כמה וודקה רדבול מותר לשתות ולנהוג, אני וחבר התערבנו. ודרך אגב, התערבנו גם על: (+150)

 

כמה כ"ס מוסיף אגזוז לחץ-

 

1) 10% (+5)

2) דבר במספרים, לא יודע לחשב אחוזים. (+10)

3) אגזוז לחץ עובד יופי באופנוע מוטוקרוס דו פעימתי. לא בבית ספרנו. (-50)

 

אפרופו שיפורים, מתי לאחרונה פתחת טופיק בגין פילטר פתוח:

 

1) אף פעם. (-20)

2) לאחר כל רכב שאני משדרג (אבל עושה חיפוש קודם, אולי מישהו כבר שאל לגבי גולף ג'נריישן כמו שלי.) (+40)

3) שיפור? כאילו לדים וכאלה? (+200)

 

ואם כבר פתחת שירשור מטומטם, איזה מנהל נעל אותו?

 

1) יאשה. בגין "שיפורי קוסמטיקה" אינם שיפורים (+25)

2) יאשה. בטענה כי הנושא נטחן "דק דק" (+5)

3) יאשה. בטענה כי עד שאבא שלך אשכרה יקנה את הרכב, תפסיק לזיין ת'מוח על טורבו (+ 400)

 

בהשכלתי אני:

 

1) סטודנט (-5)

2) למדעים כלשהם (-200)

3) באחד הסניפים של "אורט" (+900)

 

המותג היפני המסומל באות H ידוע בכינויו:

 

1) הונדה (0)

2) עונדא (+30)

3) זה עם הוי טק, וי טק יותר טוב מטורבו. (+120)

 

כאשר אני נוהג ב.... שלי, אני בדרך לבוש ב... (השלם את החסר)

 

1) איביזה שעושה פסססס כשמעבירים הילוך. חולצה של בילאבונג. (+80)

2) MX 5 .צעיף לא משנה באיזה צבע כי בכל מקרה אני הומו. (-20)

3) BMW X5. נעליים כאלה, נו אלו עם התנין, שכל החבר'ה שלי מנתניה אוהבים. (-677) באמת, י.ל1 לא איים עלי. נשבע. נעליים של לקוסט נוחות בטירוף! וגם X5 רכב בן זונה :beerchug:

 

גם אני רכשתי מתישהו אימפרזה GT וגיליתי כי:

 

1) לא נשאר לי כסף לסיגריות. (+140)

2) אני יד 12, איזה קטע היד השישית היה זה מהפיצוציה ממול, זה שפעם היה לי כסף לקנות אצלו סיגריות. (+140)

3) הרכב לא בולם וההגה מעט אנמי לטעמי. (-100)

4) פרייארים כולם, הרכבתי קיט "אימפרזה טורבו" על הגרנד ליאונה שלי. החברה הפרחה שלי אומרת שיצא פ33ה. (-20) היי, אני אמנם אני ערס וחברה שלי פח זבל, אבל לפחות נשאר לי כסף לסיגריות. :onfire:

 

בחתונה שלי, הרפטואר המוזיקלי ישען בעיקר על:

 

1) הדור החדש של זמרי ים תיכונינו. (+50)

2) נבחרת מעלימי המס המצטיינים מתחום המוזיקה לשנת 2010/2011. (+20)

3) גברברים מסוקסים, חלקי חזה ומחומצני שיער השרים מזמורים בעלי תוכן מעורר מחשבה ועתיר דימויים. נו לאונרד כהן כאלה, רק בדיוק הפוך. (+200)

4) תשובות 1 ו-2 נכונות, ותגידו: לאונרד כהן קשור ליזהר כהן? (+300)

 

ולחתונה שלי אני אגיע:

 

1) בעזרת ה BMW סדרה 5 של חבר של אח של בן דוד שלי. נו ההוא מהפיצוציה שפעם היה לו אימפרזה GT יד שישית. השתדרג חבל על הזמן מאז שהתחיל למכור חגיגת. (+200)

2) בעזרת מאזדה 6 שכורה. (-70)

3) בעזרת ה' ישתבח שמו. (+500)

 

 

 

 

עתה יש לחבר את הניקוד. ולהלן התוצאות:

 

 

 

מינוס 50 עד פלוס 100- מזל טוב אתה לא ערס. יופי פרנקוס, תמשיך ככה.

 

51 עד 251- אני כמו כולם לא? אז זהו שלא, מזל טוב אתה ערס בארון או "סמי ערס". תרגע, זה הזרם הכי חזק והכי נחשב היום.

 

251 ומעלה- אתה לא ממש יודע מיהו פרדיננד פייך לצורך העניין, וביננו זה לא ממש מעניין אותך כי הרי מאז המינוי של רוני לוי, הראש שלך עמוק עמוק במשחק מול מכבי חיפה במחזור הבא באיצטדיון טדי.

פורסם

פרנקוס מגיע לך מינוס 1000 מהסיבה היחידה שאשכרה ישבת וחישבת את זה.

 

מנהלים- "יצאתי אוף טופיק" מבלי לשים לב. הרגישו חופשי "לנייד" את השאלון שלי לאוף טופיק או אל תהומות השאול. לשיקולכם.


×
×
  • תוכן חדש...