Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה להמשיך לחפור בנושא הטיפשי הזה? אז מה אם יש לי 3 רכבים מהתוצרת הבווארית, ואחד מהם מופיע בסמלון שלי. ואז מה אם אני שומע קובי פרץ בפוול ווליום וכל החלונות שלי סגורים, שומעים צלילים יוצאים מהסאן-רוף, וכל החלונות שחורים בכל 3 הרכבים שלי ואני גם כהה עור לא כושי. וזה שאני אוהב ללבוש חולצות פולו של טומי או לקוסט או, שירדתי לתדלק את הבהמה עם טרניג של אדידס אז מה אני לא חייב דין וחשבון לאף אחד, לא לקחתי מאף אחד את הכסף אלא הרווחתי אותו בכבוד.

רגע... אבל עכשיו יבוא לי "אנלוגי" יגיד לי אז אתה עבריין או לא? תרשה לי כבר לענות לך מעכשיו, אתה יכול לשמור את השאלות שלך לעצמך.

 

בתור בן אדם שנמנה על יוצאי המזרח (בשפתכם, לא אשכנזי מניאק כמו כל המגיבים), אלו רגשי נחיתות ומהסוג הגרוע ביותר. די, 50 שנה עברו תפסיקו להתעסק בזה, די עם הרגשי נחיתות האלה. וכן כנראה שאתה ערס, אותך לא הייתי רוצה לפגוש בסמטה חשוכה.

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה שלא תעלה לנו תמונה להמחשה?

 

(או שפספסתי אותה כי דלגתי ישר להוספת תגובה אחרי שקראתי את כל העמוד ה-1).

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
שלום לכולם ,

 

בעברי היו לי מספר מכוניות חלקן ספורטיביות (פונטו GT) חלקן סתמיות (קאווליר קופה) חלקן סתם קוריאניות (יונדאי קופה) , כרגע אני נוסע על מיציבושי קולט שנת 93 אחרי ששיפצרתי אותה חיצונית אני ממש התאהבתי ברכב הזה ולאט לאט אני משפר אותה מחודש לחודש כהכנה לפרויקט , כמובן ששמתי את הדברים הבסיסיים כמו פילטר פתוח אגזוז זרימה וכו' וכו' , אני בן 25 וממש נהנה מהרכב הוא משרת אותי בנאמנות רבה !

 

אוקי לאחר חפירות וקצת רקע אני יגיע לתכלס , יש לרכב הנ"ל תדמית מאוד מאוד איך אני יגיד את זה בעדינות "רכב של ערסים" ועוד תוסיפו לזה רעש של אגזוז , הבעיה היא כזאת אני ממש לא ערס למעשה אני אפילו לא אוהב מוזיקה מזרחית , אני לא משתולל עם הרכב (ורואה כל יום איך מזדה 3 ליסינג ודהיטסו סיריון ליסינג חותכות אותי ונוסעות כמו ...) , למעשה אני בקושי עובר את ה 3 3וחצי טור כמו כן אני לא ממש שם מוזיקה בווליום גבוה .

 

לסיום אני ממש נהג אחראי ללא תאונות בכלל (אפילו ללא דפיקה קטנה טפו טפו ) , רציתי לשאול איך אני נפטר מדמית הרס שקיימת עלי ועל רכבי ?

 

תישתדל גם לא להגיד 3-3.5 ט-ו-ר...זה מוסיף לתדמית של הרכב:-D

 

פלג_

פורסם
זה שאתה יוצא אירופה? (אחרת עוד יגידו שאני גזען...) אני מאמין שאין לך חברים יוצאי מדינות המזרח. טוב מספיק עם המשחקי יפה נפש הזה. כי זה ממש לא בכיוון אפילו, אלא מה שהולך פה זה אשכנזיםVSמזרחים, ואני לא יכול לתאר את זה אחרת כי משחקים אותם בגלל שהם נוסעים על צרפתיות הם מחשיבים את עצמם, ומנסים לחוש את עצמם מעל כולם עם השפה של האוניברסיטה שלהם.

ועכשיו למה שכתבת אני לא מצטדק, ולא חייב לא לך ולא לאף אחד אחר דין וחשבון מה אני אעשה עם עצמי, ועם מה שאני משיג בחיים בצורה כזאת או אחרת. וזה שאתה קורא כל היום וויקיפדיה זה לא מזיז לי כלום, כי בשבילי וויקיפדיה זה היה המקור הכי טוב להכין את העבודות שהיו נותנים בביה"ס ולא יותר מזה.

אגב תזכיר לי על מה אתה נוהג? לפני שאתה מכנה את הרכב שלי "משאית עם חלונות שחורים", פשוט פתטי הקנאה שצפה בפורום.

 

 

 

תגיד,

עוד לא הפריכו את הבולשיט שלך שנמשך שנים ?

לפחות בתקופה הזאת למדת קצת לכתוב, שנה שעברה זה היה זוועה,

את התגובות שלך בפורום שמדברות על דברים מועילים אפשר לספור על יד אחת - הכל בעיקר כמה אתה לא ערס וכמה אתה לא עבריין (למרות שאתה טוען שאתה גם זה וגם זה)

 

ילד בן 23~ עם צי רכב BMW נהגים פרטיים ושומרי ראש (הכל מפי הטבעת שלך כמובן)

 

הבנו כבר שאתה בן (דוד/אח/סבתא) של ''SUPER'' סוחר רכב שחיי ממש בסרט.

 

*''בחור'' כמוך לא היה מתקבל לשטיפת כלים בפלאפל של מוסא בנתניה.

פורסם

papa_carlos יש לך רגשי נחיתות עם מה שאני כותב? זה כבר לא בשליטתי, אתה מוזמן לפנות לכאלה שמתמחים בנושא.

עכשיו אחרי שהוצאת את הג'ורה שלך שאני בכלל לא פניתי אליך ולא דיברתי אליך, אני מקווה שאתה יכול לשלוט בעצמך ולא לנבל את הפה שלך. אני לא חייב לך כלום, ובטח שאין לך מה להיכנס לחיים הפרטיים שלי אז צא מהסרט שאתה חי בו.

זה שאתה קנאי ומתוסכל בגלל שברוך ה' אני הצלחתי בחיים שלי, ואתה בקושי מגרד את המינימום. את הקריזות שלך תוציא על מישהו אחר, תמצא לך חיים במקום לדחוף את האף שלך לחיים של אחרים.

אגב אני מסתדר מצויין בלי נהגים פרטיים, ובטח שגם בלי שומרי ראש אז תמשיך הלאה.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

רגע יש לי שאלה, מי בידיוק חושב שאתה ערס? כי הרכב שלך לא של ערסים בכלל. אם כבר של ערסים כמות מטורפת של ניקלים, הג'אנטים המסריחים האלה מאוטודיפו, פול ווליום עד שהסאב זועק הצילו מבגז', השחרה רצינית לחלונות [שלך ניראת בסדר גמור] למה שיחשבו שאתה ערס? ככה עיצבתה את האוטו אז ככה אתה אוהב. אתה לא צריך לשנות את העיצוב של הרכב שלך, מה שאתה אוהב, ומה שאתה משקיע בו בגלל אנשים שחושבים שאתה ערס. תאמין לי בבאר שבע אני רואה ערסים ותאמין לי, הם לא מתקרבים לרמה של הרכב שלך. ועוד משהו יש משהו שאני המצאתי [טוב לא אני אבל אני המצאתי את השם של זה] אני קורא לזה ערס סטייל דרייב. הערסים נוהגים לך ביד אחת עם מישענת של הכיסא קרוב לריצפה ואני אומר לך את זה ברצינות. בקיצור זה הרכב שלך ואתה עיצבתה אותו ככה והוא יפה לך אז תשאיר אז מה עם הם אומרים שאתה ערס לך תדע אולי הם מקנאים....

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם

אגיב עיניינית לפותח השירשור.

הסיבה שאנשים חושבים שהרכב שלך הוא של "ערסים" היא שסביר להניח מישהו עם רכב מלא במדבקות חתך אותם פעם. הסיבה שאנשים אומרים שאגזוז זרימה הוא של "ערסים" היא שישנו סיכוי מעל לסביר שהילד שלהם קם מהרעש הזה, או שפשוט הוא "לא בא להם בטוב".

אישית- אני דוגל ב"תעשה מה שבא לך" כל עוד אף אחד לא ניזוק(לדבר, לכתוב, לשמוע, לפרסם...).

 

ולעניין הסטיגמה- סטיגמות תמיד היו, תמיד ישארו, השאלה היא האם אתה בוחר לקחת ללב, והאם אתה מייצר את הסטיגמה.

אתן דוג' קטנה מחיי הפרטיים: אני בעל רנו מגאן קופה, הרכב עטוף בסטיגמות של ערסים. אך כשאני מציג אותו, והבנאדם שמדבר איתי רואה שמי שנוהג עליו הוא לא ערס בכלל (אני אחראי מחלקה בבנק..) האדם שמולי לעולם לא יגיד שאני ערס, כי הוא רואה מי עומד מולו( אני שחום, שעיר, מדבר בח' וע', וכל שאר הפרטים המאפיינים ערס) ומסוגל בתור אדם בוגר לעמוד על האכויות שלי.

 

קישוטים הם עניין של טעם- לא הרגת אף אחד בזה שקישטת את הרכב שלך, מי שיש לו טענות יכול לשמור אותן לעצמו.

 

לעניין המוזיקה- זכותי לשמוע מה שבא לי ברכב שלי (כל עוד זהבווליום הגיוני, ובשעות סבירות) , מי שיש לו טענות כלפי המוזיקה יכול להציץ בסעיף שמעל סעיף זה.

פורסם
רגע יש לי שאלה, מי בידיוק חושב שאתה ערס? כי הרכב שלך לא של ערסים בכלל. אם כבר של ערסים כמות מטורפת של ניקלים, הג'אנטים המסריחים האלה מאוטודיפו, פול ווליום עד שהסאב זועק הצילו מבגז', השחרה רצינית לחלונות [שלך ניראת בסדר גמור] למה שיחשבו שאתה ערס? ככה עיצבתה את האוטו אז ככה אתה אוהב. אתה לא צריך לשנות את העיצוב של הרכב שלך, מה שאתה אוהב, ומה שאתה משקיע בו בגלל אנשים שחושבים שאתה ערס. תאמין לי בבאר שבע אני רואה ערסים ותאמין לי, הם לא מתקרבים לרמה של הרכב שלך. ועוד משהו יש משהו שאני המצאתי [טוב לא אני אבל אני המצאתי את השם של זה] אני קורא לזה ערס סטייל דרייב. הערסים נוהגים לך ביד אחת עם מישענת של הכיסא קרוב לריצפה ואני אומר לך את זה ברצינות. בקיצור זה הרכב שלך ואתה עיצבתה אותו ככה והוא יפה לך אז תשאיר אז מה עם הם אומרים שאתה ערס לך תדע אולי הם מקנאים....

 

גם אני מסכים לחלוטין , אין לי לא ניקלים ולא ג'אנטים סיניים בשני שקל ולא חלונות שחורים , כמו כן אני לא נוהג עם יד אחת ולא עם משענת ברצפה זה לא שאמרו לי שהוא של ערסים ישירות פשוט ככה זה מרגיש , בכל אופן תודה על המחמאות אני משתדל כל יום על הכביש להפריח את הסטיגמות על רכבים "מרעישים" .

adielretro-אחד היחידים שהגיבו עניינית , מסכים במאת האחוזים עם תגובתך העניינית

keep drooling im spooling :twisted:

פורסם

מצטער שלא עניתי עד עכשיו. הייתי בטיול :)

 

אין קשר בין ערסים ומוצא, צבע עור ושיוך אתני.

זה קשור לצורת חיים ואתה יכול להיות מכל מוצא שהוא ולהיות ערס.

 

ברמה האישית, הבעיה שלי יש עם רכבים כאלו, והסיבה שאני חושב שיש לרכב מסוים תדמית של ערס, היא כי יש קורלאציה מסוימת בין הפיכת הרכב למצועצע ובין התפרעות דבילית על הכביש.

 

בואו נעשה תרגיל פשוט:

אם נוציא רכבי ליסינג מהמשוואה וכל מה שנשאר על הכביש הוא רכבים פרטיים, בואו נדמיין שיש רכב שעוקף אותנו בפראות וחותך כמו מנייאק.

 

איזה רכב עבר לכם בראש?

 

נכון!

מה שעבר לרוב האנשים בראש זה הלאנטיס עם הספוילר, הקולט עם הניקלים, ה206 עם הדביל עם הכובע שנוהג בשכיבה וכו'.

אלו רכבים טובים בפני עצמם, אבל יש כמות גדולה שאל אנשים שקונים אותם בשביל הפוזה וחייבים להראות נוכחות.

 

ההגדרה של ערס בין השאר היא שהוא מפריע לסביבה.

אם יש לך מוזיקה בפול ווליום ב1 בבוקר עם חלון פתוח בשכונה שלי, אתה ערס!

אם יש לך אגזוז שעושה יותר מדי רעש בלי סיבה, אתה ערס!

אם אתה חותך אותי מימין על 140 כשאני מנסה לסיים את העקיפה, אתה ערס!

אם כשאני על 140 בכביש החוף אתה נצמד אלי עם סקודה סופרב ומהבהב לי שאזוז כי זה לא מספיק מהר בשבילך, אתה ערס! (וחבל שלא בלמתי לבן זונה הזה, שיילחץ קצת).

אם אתה חושב שדיבור תקין זה מגונה, לא רק שאתה ערס אלא אתה גם בבון שאין לו מקום בחברה מתקדמת.

 

אם אתה פשוט נוהג ברכב שלך ולא מפריע לאף אחד, אולי אתה ערס ואולי לא.

אני חושב שצריך למצוא מילה חדשה לתופעה של אנשים שרק מפריעים לאחרים.

 

וכן, אני נוהג על רכב שיכול להיחשב לרכב של ערסים (וולוו 740) אבל הוא לא מצועצע בכלל. למעשה הוא מקורי לחלוטין.

הסיבה שבגללה קניתי אותו היא בגלל שיש לו הנעה אחורית ומנוע גדול, למרות שהוא לא נראה מרשים.

פורסם

יוסי, ואם לא מספיק לי ה140 שלך בכביש החוף ובא לי 300 ? מי אתה שתבלום בכלל ?!!!@

 

 

ערס זאת התנהגות וצורת חיים, לא איך שהאוטו שלך נראה (שזה עיניין של טעם).

פורסם

פרנקוס עזוב שטויות.

 

ספר איך היה ב"טיול"?

 

בעצם, תמיד אומרים שתמונה אחת שווה יותר מאלף מילים.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...