Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
פה בפתח תקווה יש אחד שנוסע בהונדה סיביק של ערסים בצבא וורוד.. והוא ערס... :lol:

:lol:

הזכרת לי נשכחות, הרכב הגיע יום אחד לתדלק בתחנת דלק שלי, לא רק שהוא היה כולו צבוע בצבע ורוד בזוקה, על הדש בורד היה כיסוי פרוותי ורוד כולל כיסויים ורודים בתוך הרכב.

:roflmao:

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
מה ליאור תיהיה רציני רגע.

באשדוד הרכב הכי נפוץ לערסונים עם רישיון חדש זה פיאט אונו, ולמתקדמים יש פונטו.

הבעיה שרובם גם נשארות באשדוד, בתור אחד שמסתובב בעיר מעל 10 שעות ביום על הכביש הרכב הכי נפוץ במצב ללא נסיעה זה פונטו ישנות.

 

צודק, שכחתי מהאונו לרגע.

אבל לי יש פונטו, אבל היא במצב נסיעה ואפילו אין לי בה דלתות מיותרות, סך הכל 2.:lol:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
מי ששומע בקולי קולות מזרחית ברכב,הוא האבא של הערסים.

 

מי ששומע מזרחית לבד בחדר,הוא ערס בארון.

 

אני אוהב לשמוע מזרחית בווליום ברכב ואני בכלל רוסי מה תגיד על זה?

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

ליאור כמה שאני מת על האוטו שלך מה אתה חושב שלא אומרים שהוא של ערסים ? כמו שאומרים על האיביזה שלי וכמו שאומרים על כל רכב שהוא לא משפחתי / ליסינג / או מעל ל200 אלף שקל. יש קטע כזה שאם לאוודי או פורשה יהיה אגזוז לחץ כולם יגידו ״ יו איזה טירוף ״ אבל אם יהיה לאיביזה טורבו או לפיאט אז יגידו ערס

פורסם
אני אוהב לשמוע מזרחית בווליום ברכב ואני בכלל רוסי מה תגיד על זה?

זו הרמה להנחתה.

:wink:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אתה רוצה לדעת באיזה אוטו כן/לא תיחשב ערס ?

התנדב למתנ"א ועשה מחסום ביום ו' בלילה במקום ובשעה שעוברים מבלים צעירים למועדון של קיבוץ ,ורופאי/אחיות בי"ח קרוב בחילוף משמרות. משמרת אחת תלמד אותך.אפילו בעינים עצומות. מספיקות האזנים כשהאוטו מתקרב וכשהנהג עונה ל"ערב טוב"... ואגב,לאחות אחראית מחלקה אחרי משמרת יש הרבה יותר סיבה להיות קצרת רוח לשוטר ה"נודניק" מאשר לילד.

פורסם
:lol:

הזכרת לי נשכחות, הרכב הגיע יום אחד לתדלק בתחנת דלק שלי, לא רק שהוא היה כולו צבוע בצבע ורוד בזוקה, על הדש בורד היה כיסוי פרוותי ורוד כולל כיסויים ורודים בתוך הרכב.

:roflmao:

 

 

 

ל'

 

ראיתי את הרכב המדובר (בהנחה ואין מספר כאלו. כמה כבר סיוויק תשעים-ומשהו בצבע ורוד בזוקה מלא יש בארץ :S), תידלק אצלי פעם בדור פארק חדרה. רכב פשוט מזעזע לדעתי. עזבו ערסים שנוהגים על קולט משוברת, הבחור עם הוורודה לוקח את כולם בגדול. אני לא זוכר אבל כמעט בטוח שהייתה לו גם חולצה ורודה. או שהיא הייתה לבנה אבל הצבע של האוטו השתקף עליו וזה נראה ורוד.

 

בכל אופן מזעזע

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

 

 

 

 

ל אכפת לי שחושבים שאני בתור בנאדם ערס כי אני ממש לא אני גם לא מפחד מהתדמית הזו ( לפעמים זה עוזר ) , רק שזה מבאס שאתה משקיע ברכב אוהב אותו ואז כל מה שאתה מקבל זה מבטי "איזה ערס" או "יש לו אגזוז רועש אז הוא נוסע כמו מטורף" ,

זה פשוט מבאס אותי שבמדינות אחרות (ארה"ב לדוגמא ) הייתי נראה אחרת לגמרי מאשר איך שאני נראה פה בארצנו הקטנטונת , מקווה שירדתם לסוף דעתי

 

אתה מפחד ממנה מאוד, אחרת לא היה פה השרשור הזה,

 

אתה צריך לשים ז*ן , על כל מי שחושב שיש לך רכב\תדמית\מוזיקה של ערסים, אתה מבסוט על הרכב? אתה נהנה ממנו? טוב לך?

זה מה שצריך לעניין אותך, לא מה יגידו ומה יחשבו,

 

אם מישהו יגיד לך "תשמע אני חושב שיש לך רכב של ערסים"

אז תענה לו , "אתה חושב? יופי זה כבר התחלה טובה, תמשיך לחשוב...":evil:

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
ראיתי את הרכב המדובר (בהנחה ואין מספר כאלו. כמה כבר סיוויק תשעים-ומשהו בצבע ורוד בזוקה מלא יש בארץ :S),

 

יש בירושלים אחת בצבע מזעזע!!

אם אני לא טועה היא וורודה עם ספויילר שנלקח היישר מF-16.

אני לא ממש זוכר את הצבע, כי ברגע שראיתי אותה התעוורתי לכמה דקות!

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!


×
×
  • תוכן חדש...