Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברשותי הסט שבכותרת.

אחד הטויטרים נשרף (הטויטר מסוג Ring Radiator).

כרגע חיברתי במקומם טויטרים של מורל מקבילים ל- MT22 (אני חושב MT2). בסה"כ התוצאה לא רעה אבל אני סקרן לדעת איך הסט נשמע עם טויטרים איכותיים יותר (לצערי הטויטר נשרף בזמנו בהתקנה הראשונה ואין לי מושג אפילו למה - אולי פשוט פגם ביצור).

 

האם יש לכם המלצות כלשהם לטויטרים חלופיים למקוריים באותה איכות? האם ניתן להשיג טויטר חלופי מקורי היכן שהוא?

מתבקש שיהיו בעלי 4 אוהם התנגדות (אני עובד עם הקרוס המקורי) ואם אפשר בעלי מידות זהות (לא גדולים מידי).

 

ראיתי מספר טויטרים ב- Madisound אבל כולם שם גדולים למדי (6.5 ס"מ קוטר חיצוני).

דרך אגב - האם הם עושים משלוחים לארץ?

 

תודה על כל עזרה בנושא

רונן

פורסם
ניסית לתקן את הטויטר המקורי?

 

לתקן? איפה מתעסקים עם טויטר כזה?

איך ניתן לוודא שיחזור למצבו המקורי?

פורסם
לתקן? איפה מתעסקים עם טויטר כזה?

איך ניתן לוודא שיחזור למצבו המקורי?

כמו שאמרו קודם אומגה אודיו בחולון או תנסה אצל יום טוב דואק בחולון אדם מקצועי מאוד.

מה זאת אומרת שחזור למצבו המקורי?הם מתקנים אתה בודק שעובד כמו שצריך וזהו.

פורסם

ניתן לשחזר טוויטר שיחזור למצבו המקורי, אלא אם כן עשית נזק מהותי כמו חור פיזי בטוויטר.

אם זה משהו יותר נפוץ כמו בעיה בסליל, נתק כלשהו או משהו כזה- יחזור לנגן כמו כריש.

 

גם אני ממליץ על אומגה אודיו, ניסיון טוב איתם, לעומת דואק יום טוב- ניסיון רע איתו.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ברוך השם יש גוגל. אתה יודע, אף אחד לא זוכר דברים כאלה בע"פ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...