Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומילה אליך דרור ידידי - כואב לי לראות אותך נופל כל פעם בקטעים האלה.

זה לא משנה אם בסוף היום (או השירשור) ההדורים מיושרים. מישהו שיעבור על השירשור הזה ברפרוף עדיין יכול להבין שלא כדאי לו לקנות אצלך.

בכל פעם שאתה עומד לכתוב תגובה בפורום תאמר לעצמך עשר פעמים את תפילת "אני ספונסר" (Ave sponseria לנוצרים שביננו :wink:).

תחשוב תמיד על המקרה הכי גרוע - אולי מישהו לא יבין נכון את מה שכתבת, אולי מישהו בעל אינטרסים או סתם עודף מירמור יתגנב לשירשור.

זה אמנם יהיה חבל מבחינת הפורום אם תאלץ לצנזר את עצמך, אבל נראה לי שאתה פשוט מסתכן בחופש שאתה נותן לעצמך.

ורק על זה שאתה מזכיר לי את הבוס שלי, נשמה טובה וכנה שכמותו, אתה זוכה אצלי בהרבה נקודות :-D

 

+1

 

באמת, אם יש לך על סמלון DLS, ושמך בפורום הוא "אהובי שי - מרכז התקנות DLS" - אז צריך לדבר בשם החברה, ולא אישית...

אפשר להפריד בין לבין - לפתוח משתמש "מרכז התקנות DLS" לדיבורים על שירות DLS ומרכז התקנות (ולשים לב במה מפורסם ונכתב), ועל הדרך לפתוח "אהובי שי" לסתם התכתבויות...

זה יתן גם הפרדה פסיכולוגית - בין פרסומים של חברה אצמא, לבין אישיות של הכותב. וגם מתבונן מהצד לא ישייך את התכתבות האישית להתנהלות של עסק... אומנם יש קשר בינם, וגם הדבר יסתיר את התנהלות הפנימית, אך מצד שני מבחוץ הכל יראה "ורוד ויפה" - ישפר את התדמית של חברה. צריך או להתייחס לכל הודעה כפרסומת, או להפריד בין פרסומת לבין הודעות.

 

 

לגבי העניין של אחריות...

מבחינתי יבואן רשמי - זה לא "יבואן, חנות מכירה, עסק נפרד וכו". זה שלוחה של חברה בינלאומית בארץ, אשר יכולה לטפל בכל בקשות שלי מול היצרן.

רושמים את "If you need service on your DLS product you must do your claims to the shop where you bought the product" לא כדי להעיף את לקוחות שרכשו בעקיף ליבואן - זה רשום כדי שלקוח ירגיש רגוע - שלא ישלחו אותו לאזזאל למרכז שירות של חברה, אלה שהחנות אצמה יטפל בבעיה מול יצרן, ולקוח יהיה רגוע מבלי להתעסק עם כל מיני "מעבדות יצרן".

כשמדובר על פרקטיקה בינלאומית, אז לא יצרנים לא ממש חושדים שיקרה מצב שבו אנשים אצתרכו לעקוף יצרן מקומי ולהביא את מוצרים ממדינות רחוקות רק כדי לחסוך בכסף. זה מיקרים בודדים, והיצרן, למרות שהפוליטיקה הפנימית שלו יכולה להיות בינלאומית, לא יציין זות באתר רשמי (בד"כ האתרים האלו די פשוטים, מתמלאים עם סתם מלל פרסומי, ואין להתייחס עליהם כ"הסכם רכישה". כל הנוסעים של אחריות מוגדרים בדף אחריות המצורף למוצר.

 

 

יבואן, אם הוא פועל כשלוחה של חברה, צריך לזהות מהות הנזק של מוצר תקול, לשאול את חברה האם הנזק נופל תחת תקנון אחריות (אפשר לדלג על השלב אם הנזק הוא די ברור - ישנן מצבים שהנזק נגרם בגלל ליקויים בתכנון של המוצר), ולתת מענה ללקוח - לתקן\להחליף\להציע למכור טויטר בודד במכיר המתאים - בהתאם לפוליטיקה של חברה, ולא פוליטיקה המקומית של יבואן.

יבואן צריך להקטין את הראש, ולהעתיק התנהלות של יצרן (או להטיל את ההחלטות על היצרן).

 

 

יצאה לי להחזיר מוצר של iRiver לחנות שקניתי בה (bug) - לאחר חודש של שכיבת מוצר במעבדה (או סתם על המדף של חנות), המוצר הוחזר עליי במצבו כמו שהבאתי אותו. אז דיברתי ישירות עם iRiver כדי לסדר את ההחזרה, שלחתי עליהם את המוצר יחד עם דף RMA שקיבלתי מהם (על חשבוני). לאחר שבועיים קיבלתי מוצר מתוקן (חדש מביפנים) מiRiver - על חשבונם. ללא יותר מידי שאלות מIRIVER. על הדרך, לא שילמתי לא מכס ולא שום דבר אחר, למרות שרצו לקחת לי - בגלל שמוצרים שנשלחים לחו"ל ומוחזרים לאחר תיקון אינם חייבים מכס או כל מיסוי אחר.

ליבואן הרגיל העלות העיקרית נופלת תחת סעיף "משלוח RMA ליצרן" - המשלוח הזה חייב להיות קיים, בגלל שתמיד חייבת להיות תעבורה של מוצרים תחת RMA - אפשר לשלוח את החבילות RMA פעם בתקופה מסוימת, ולצרף על החבילה את כל המוצרים התקולים שהצתברו. לצד של לקוח - לתת ללקוח את מוצר מהמדף תחת אישור של יצרן + לקבל מיצרן את התחליף למה שקיבל הלקוח. הכל בחינם, וללא מיסוי נוסף.

 

יש גם יבוא עקיף\אפור - כש"יבואן לא רשמי" פותח אצלו מעבדה לתיקונים, וכל העלויות של תיקונים נופלת עליו. אז במקרא הזה הוא זה שמחליט על גורלו של לקוח, והוא זה שנקרא "יבואן אפור, לא רשמי וכו". יש להיזהר מלקנות ממנו, כהאחריות שלו היה לא רשמית, וחלקי חילוף\תיקונים יכולים גם לא לעמוד בסטנדרט של יצרן.

 

 

 

 

 

שיט, הפוסט שלי יצאה ארוך :)

[under construction]

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובמקביל בהחלט הייתי רוצה לקבל פירגון חזרה על השירות (שדרך אגב בשרשור הזה בהחלט ציפיתי שמי שקיבל ממני שירות חינמים ויש המון שייתנו את דעתם ונסיונם בנושא ושלא ישאירו אותי בודד במערכה) שבשרשור הזה קיבלתי את הפירגון דווקא ממי שלא מכיר אותי אישית

אבל מסתבר שגם בגילי המופלג וגם לאחר 16 שנות ייבוא ועשייה בענף הזה אני עדיין תמים

Ctzvi בסופו של יום הכל היה שווה את זה וזה בזכות התגובה שלך

אנחנו לא מכירים וחבל כי זה לדעתי פספוס

המשך יום טוב

דרור

 

כל המחמאות שאוכל לתת על שירות- נשלחות אליך, ממני לפחות.

אבל לדעתי זה לא נושא השרשור, והייתי ממליץ לפותח השרשור לנסות את מה שאיתמר הציע

פורסם

ו כנראה שאני באמת כבש שחור או ביש-גדה אבל גם סוניק אלקטרוניקס מתנערים ממני זה ממש מייאש כבר הסיפור הזה, גם הם בתשובה מתחמקת ענו לי שאם הפנו אותי לרדיו מילאנו והם לא הסכימו להחילף אז כנראה שהטוויטר התפוצץ או נקרע לא יודע למה הוא התכוון בדיוק במילה שהוא רשם ובמקרה כזה גם הם לא יממשו את האחריות, .

למה כיש גדה ? הם כתבו שיש לך אחריות !

אבל אם הטויטר נשרף אז לא תוכל להשתמש בה .

פורסם

טוב חדשות טובות (אם אפשר לקרוא לזה כך בינתיים) מזל שההתייחסות בחו"ל היא לא כמו בארץ, אחרי שהסברתי בסוניקאלקטרוניקס שהיבואן פה בארץ לא ראה\בדק בכלל את הטוויטר בעצמו הם ישר אמרו לי לשלוח את זה אליהם (המשלוח עליי) והם יבדקו אם לתקן או להחליף, שוב הדגישו שאם הטוויטר שרוף לא תכסה את זה האחריות שזה קצת מדאיג, הרי זה יהיה הכי קל להגיד שרוף ולגמור את הסיפור. נקווה שאפשר לסמוך עליהם.

השאלה שלי היא כזו: יש כזאת אופציה לשלם מראש על משלוח הלוך ושוב כמו כרטיס טיסה כי הרי הם אמרו שאני אחראי לזה, ומה הפרוצדורה עם המכס הרי זה חלק שחוזר מתיקון.

פורסם

טוב אני מחזיר את השרשיר הזה לחיים שוב בעקבות התלבטות מאוד גדולה שיש לי לגבי המצב הנוכחי שהוא:

סוניקאלקטרוניקס סוף סוף! עבר כבר חודש או יותר אם אני לא טועה, ורק עכשיו הגיע אליי מייל של החזרת מוצר פגום שאיתו סוף סוף אני אוכל לשלוח את הטוויטר אליהם.

הבעיה היא שיש להם כלכך הרבה הגבלות שנראה ממש בלתי אפשרי לקבל מהם חזרה את הטוויטר, חוץ מעלויות המשלוח שיהיו לי אצטרך לשלם להם דמי בדיקה למוצר, (הזכרתי כבר שאם הוא שרוף הם לא יכבדו את האחריות ונראה מאוד שהם עושים מאמץ להבטיח לי שהמוצר שרוף)25$ על הבדיקה שלהם ואחרי זה אם כן המוצר יוחלף\לא יוחלף הם יוכלו לשלוח אותו רק לכתובת המקורית שהמוצר נשלח אליה שזה אומר יוסטון טקסס, בקיצור דיי עשו את כל הסיפור בלתי אפשרי ועוד מזהירים במכתב שיכול להיות שהמוצר לא יחזור וסכנות שהחבילה תאבד ומלא מלא שטויות.

חשבתי עם עצמי ונזכרתי בתגובה של SROOL לגבי תיקון של טוויטרים פה ברץ במעבדה שמחזיר אותם למצב כמו חדש ובעלות של בסביבות ה100 שקל, אם זה נכון אני מניח שכבר אני אעדיף לתקן אותם בארץ ולחסוך לעצמי כסף טרחה והמון כאב ראש וזמן לחכות.

שאלתי היא האם באמת הטוויטר יחזור לתפקד כמו שהיה ואיזה השלכות יש לתיקון?

פורסם

אם רינג רדיאטור חזר לתפקד כמו שצריך, ו 12M חזר לתפקד כמו שצריך, אין סיבה שהטוויטר שלך לא יחזור לתפקד כמו שצריך.

תבין את הבעיה: אם יש נתק בסליל, להחליף סליל נחושת פגום בקוטר X לסליל חדש בקוטר X- לא השפעת על הסאונד.

אם יש לך חור בכיפה עצמה- כנראה שהטוויטר לא יחזור לנגן כמו מקודם.

אני אומר דבר פשווט- שלח אותו לבדיקה, יגידו לך מה הבעיה, יגידו לך מה ההשלכות, החלטת לא לתקן- לא הפסדת כלום. החלטת לתקן חזר לקדמותו- פתרת בעיה גדולה בסכום קטן. לא חזר לקדמותו באופן טוטאלי- עלה לך 50-150 שקל לנסות ולחסוך תהליך יקר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אוקיי תודה רבה לך SROOL על התגובות והעזרה, מה שבטוח שאין שום פגם בכיפה של הטוויטר אני יכול לאשר את זה אז אני מקווה לטוב עם התיקון הזה, אם יש למישהו המלצה למעבדה טובה פה באזור הצפון זה מצויין, תודה לכל המגיבים פה בשרשור ומקווה שלמדתם כמה לקחים כמוני.

פורסם

לא מכיר מעבדה בצפון, אבל מכיר אנשים מהצפון שנסעו לאומגה אודיו בחולון כדי לתקן רכיבים זולים מהטוויטר הזה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

מצטרף על ההמלצה לאומגה אודיו, מה גם שאת הצעת המחיר או האם בכלל ניתן לתקן את הטוויטר תקבל בחינם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קראתי את השרשור הנ"ל במלואו והחלטתי להגיב, לאחר שמספר דברים קפצו לנגד עיניי.

 

יבואן רשמי של חברה מסויימת, הוא הנציגות שלה באותה מדינה.

חברה אשר נותנת אחריות שהיא בינלאומית, נותן השירות למסגרת האחריות הוא המפיץ המקומי.

 

הדבר הזה קיים במליון חברות ובמליון תחומים, והעניין הזה הוא פשוט מגוכך בעיניי.

 

בעברי התעסקתי עם מגוון מוצרים אשר כללו אחריות בינלאומית, כגון מזוודות,שעונים ,עטים וכו'.

 

אני בתור נציגות בארץ הייתי מחוייב לפי החוזה עבודה מול החברה בחו"ל, לספק שירות לכל מי שיש בידו מוצר עם תעודת אחריות בינלאומית.

במידה וזה מוצר שהיה נמכר גם בארץ, ולא ליין נפרד, מלאי החלקים במסגרת אחריות היה מגיע ישירות מהחברה לצורך זה.

במידה ולא היה מלאי שיובא מראש, היה הזמנות חלפים וחלופיים ללא עלות מול החברה.

 

במידה והיה קיים מוצר מליין שלא משווק לישראל, החברה בחו"ל הייתה שולחת חלפים או חלופי, או מציע חלופה מהליין הקיים.

במידה והיה מדובר על פריטים קטנים כגון שעונים או כל פרט קטן אשר ניתן לשלוח אותו לחברה לתיקון או החלפה, המוצר היה נשלח לחברה בחו"ל לצורך הטיפול בו.

 

אף אחד לא עושה טובה לאף אחד.

זה הכל חלק ממשחק החיים הנקרא "מסחר".

 

וחלאס כבר עם הצביעות והפולטיקה.

 

דרור הגיב כאן רבות בשרשור.

וציין אף שיש אחריות לארט'קוויק ל5 שנים.

נניח ויש להם אחריות בינלאומית, ואני אבוא אליו עם סאב שלהם, שהספיידר שלו התפרק מההדבקות שלו = פגם במוצר.

בכל ענף ייבוא יש דיבור מול החברה בחו"ל.

ולרוב הפתרון יהיה כך.

או שהסאב ישלח לחברה, מה שקשה לי לאמין שיקרה היות וזה מוצר כבד, ועלות המשלוח היא יקרה(אלא אם הלקוח מוכן לשלם).

או שמצלמים את הסאב ואת הנזק, ושולחים את התמונות ליצרן.

רוב הסיכויים שהיצרן יגיד שצריך לתקן וישא בעלויות החלפים במידה ויש.

או שהיצרן יבקש מדרור להחליף את הסאב באחר, ובמשלוח הבא יצרף לו סאב על חשבון החברה.

 

זה לא שמישהו עשה טובה, זה השכל הישר וההגיוני של מתן פתרון ללקוח.

יקבל שירות טוב, יחזור וירכוש מוצרים של אותה חברה, וזה יהיה מהנציגות שלה בישראל.

לא יקבל שירות, הוא לא יקנה מוצרים של החברה ושל היבואן וגם ידאג ליידע את כל מי שהוא מכיר,שלא יעשה זאת.

 

מי שמגיע בגישה של אנטי, ובבל"ת של "במסגרת החוק אני לא מחוייב" או משהו בסגנון, לא צריך בכלל לתת שירות, כי המילה שירות, היא לא בלקסיקון שלו.

 

אל תשכחו שישנם גם מוצרים שאין עליהם מס' סידורי, אבל עדיין הם מכוסים באחריות, כמו כלי עבודה וכו'.

אז מה? אין ליבואן דרך להוכיח שהמוצר לא נקנה בארץ, או לא נקנה דרך היבואן הרשמי.

הוא עדיין יהיה מחוייב במתן שירות.

 

הכל כפוף למדיניות האחריות של היצרן.

אם יש לו סייגים כמו דרישה לשירות רק בהצגת תעודת אחריות או רק בהצגת חשבונית וכו', אז כן ,לא מחוייבים לטפל במסגרת אחריות.

אבל כל עוד אין סייג כזה, חובתו של הסוכן בישראל לתת שירות על מוצר עם אחריות בינלאומית.

under construction..

פורסם

הבעיה היא שיש להם כלכך הרבה הגבלות שנראה ממש בלתי אפשרי לקבל מהם חזרה את הטוויטר, חוץ מעלויות המשלוח שיהיו לי אצטרך לשלם להם דמי בדיקה למוצר, (הזכרתי כבר שאם הוא שרוף הם לא יכבדו את האחריות ונראה מאוד שהם עושים מאמץ להבטיח לי שהמוצר שרוף)25$ על הבדיקה שלהם ואחרי זה אם כן המוצר יוחלף\לא יוחלף הם יוכלו לשלוח אותו רק לכתובת המקורית שהמוצר נשלח אליה שזה אומר יוסטון טקסס, בקיצור דיי עשו את כל הסיפור בלתי אפשרי ועוד מזהירים במכתב שיכול להיות שהמוצר לא יחזור וסכנות שהחבילה תאבד ומלא מלא שטויות.

 

קנית מהם , והם רוצים כסף כדי להסתכל על הטויטר ? !

פורסם

כן אני יודע זה ממש עצוב ועוד אחרי שכלכך הרבה המליצו לי על החנות הזאת, זאת הייתה המטרה של המשפט שאני מקווה שכל צופי הפורום ילמדו כמה לקחים יחד איתי מהשרשיר הזה.

בכל מקרה דיברתי היום עם אומגה אודיו הם נשמעים ממש נחמדים ועם כלכך הרבה המלצות אני יותר מרגוע, וזהו אין יותר סוניקאלקטרוניקס ולא JL AUDIO (טוב אולי חוץ מאיזה W6 אוW7 בעתיד שאני אזכה בלוטו:twisted: )

פורסם
מזל שההתייחסות בחו"ל היא לא כמו בארץ,

השירות של סוניק-אלקטרוניקס גרוע מאוד.

לא ברור לי מדוע הם גובים "דמי בדיקה" למוצר שנמצא בתקופת האחריות.

(מצטער בשבילך), חיים.

-

פורסם

תראה שירות של חנות אחת לעומת מליוני אחרות זה לא נתון להשוואה, אני אוסיף ואומר שאת רוב המערכת שלי רכשתי באותו טיול כולל ההד יוניט האימפרינט שלה מגבר של JL ואפילו קיט של 2 גיייג' של JL שעלה לא מעט וכל אלה מחנויות שונות, היחס היה מעולה אפילו כשהיו בעיות עם המשלוחים כי הייתי נייד שם בארה"ב ועברתי בין מדינות הכל היה אחלה ועכשיו כשאני נזכר באמת דווקא עם סוניק-אלקטרוניקס היו לי בעיות בהזמנה ככה שבסוף אפילו הייתי צריך להשתמש בכרטיס של חבר שמתגורר שם.

תהיה בטוח שהשיטה של הלקוח תמיד צודק היא מעל הכל שם ואני בטוח שאם הייתי אזרח ארה"ב הם לא היו "עושים עליי פוזות", כנראה הטעות שלי הייתה בתמימות שגם שיתפתי אותם בזה שלא רוצים להחליף לי אותם בארץ וכל היחס של היבואן פה אז הם עלו על הגל.

לא נורא מקווה לטוב ושוב תודה beeker.


×
×
  • תוכן חדש...