Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

אני חושב שרובכם סטיתם מהנושא ורובכם ממש לא הבנתם את העיקרון ואת מצב הדברים מעבר לנקודת מבט הנמלה

לפני שאסביר אני בהחלט מודה לרותם ARGON על הפירגון וההבנה מעבר למילים, וההסתכלות לעיקרון ולרעיון בתגובתי

אפתח בכך שאני ממש לא מעריך את הניסיון לקעקע את רמת השירות שאני נותן ללקוחות בארץ, על אחת כמה וכמה לשוכני וחברי הפורום

(גם אם קנו ממני וגם אם לא) עקב תגובתי לתרד הזה שכולה הייתה בעצם אמירת האמת (שהיא אותה אמת שמנחה כל יבואן בארץ)

בין זה ובין להסיק על רמת השירות שלי באופן אישי ישנה דרך ארוכה, אבל מסתבר שיש מי שקופץ על כל עגלה של חוסר פירגון ומאיץ את הסוסים בכל הזדמנות

שוב אני חוזר ואומר שאין שום הסכם של שיווק בארץ (שאני מכיר ואני מכיר הרבה) בענף הסטריאו (בעיקר בנושא רמקולים) שמחייב את היבואן להחליף רכיבים לכל מי שקרתה לו תקלה ללא שום קשר מהיכן ומאיזו מדינה ומאיזיה סוחר הוא קנה זאת

ולצורך העיניין ועם כל הכבוד JL בהחלט לא יכול לחייב אף יבואן בכל מקום בעולם להוציא רכיבים מהמלאי שלו והחליף לאדם מסויים

הם יכולים לבקש טובה אבל לא יותר מזה, ואם רצונם לשמור על שמם הטוב הם בהחלט יכולים לשלוח מעטפה עם טוויטר תחליפי ישירות ל scoob בתצורת PRE PAID ישר לביתו ואז הם היו יוצאים גדולים (מה שלא קרה)

זו דעתי וכך אני חושב

עכשיו לגבי העיניין של DLS ואני באופן אישי (שמשום מה זה הפך לנושא המדובר בת"רד) ישנם פה המון אנשים (פה, אני מתכוון לשוכני הפורום) שאני אישית הגשתי להם ומגיש להם עזרה של שעות על שעות בשיחות טלפון ובכיוונים ברכב ובעזרה והפניה לחנויות מתחרות בענף רק כדי לעזור להם להשיג מוצרים שאני לא מחזיק בחנות

כמו כן אני נותן שירות מלא תוך עזרה ותמיכה (עד אפילו לשיחות ארוכות עם שוודיה על חשבוני) לחברים שמחזיקים והביאו רכיבי DLS באופן עצמאי , ועיני לא צרה בהם ואני מקווה שהם יעלו לת"רד הזה ויגיבו

אני אפילו דאגתי שבוע שעבר לעזור לחבר פורום לרכוש סאב פיוניר במחיר הזול ביותר בארץ מחנות מתחרה והסאב הגיע מתל אביב עד לרחובות לנוחיות חבר הפורום, ללא שום רווח כספי וזאת מכיוון שלי אין סאבים במחיר המינימלי הזה ובאמת רציתי לעזור לו להשיג סאב

אז בנושא שירות ובעיקר לחברי הפורום אני לא חושב שיש לי איזו בעיה

אבל לבוא ולחייב אותי להחליף רכיבים שלא נקנו אצלי אני מודיע ועומד על האמת שלי "אף אחד לא יוכל לחייב אותי כולל DLS וכולל DELL או מי שזה לא יהיה" אני אעשה זאת רק אם ארגיש צורך

אתן לכם דוגמא קלאסית: אני יבואן של בין היתר EARTHQUAKE שהם שמים בתוך מוצריהם דף גדול עם 5 YEARS LIMITED WARRENTY וכשצצה התקלה הראשונה אז מר ABRAHAM SHION הבעלים בעצמו הסביר לי בצורה הכי פוליטקלי קורקט (בקיצור "חרטה") למה זה לא תופס בארץ ועד כמה האחריות היא LIMITED וכנ"ל וכנ"ל (מדובר על לפני כ-5 שנים)

אם כל זה יש איזה מישהוא שמסוגל לקום ולומר שיש לו תקלה ברכיב של EARTHQUAKE שנקנה פחות משנה ולא קיבל ממני שירות

איך אומר השיר "שיקום ואף אחד לא קם" מעניין למה ??

לגבי מחירי EBAY בארץ : אני חושב שזה מאוד קשה אבל עדיין אפשרי (ראה ערך "פורום מסחרי - אודיו ומולטימדיה לרכב") אבל זה קשה מאוד למי שמנהל ביזנס רציני ומקצועי לעומת מי שמנהל ביזנס מתוך הבית כאקסטרא הכנסה

אז זהו והמשך יום טוב ומי שמכיר אותי ואת השירות שלי שלא יתבייש ויכנס ויסביר פה לחברים איך אני יודע לראות רחוק מעוד מעבר ל"חור בגרוש"

יום טוב

דרור

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה בסה"כ הבן-אדם רצה? שיעזרו לו ! זה הכל. תמיד אפשר לפנות ליצרן ישירות , הבעיה היא לא היצרן אלא היבואנים , אלו שתמיד מתנהגים בבריוניות.

עוד מקרה לדוגמא:

היה לי דיסק קשיח של חברת quantum לפני כמה שנים טובות - המחבר איך שהוא התנתק מהפרינט , הלחמתי את הרגלים הסורורות איך שהוא , ואיך שהוא הצלחתי להעתיק את כל הקבצים בו.

שלחתי אותו ליבואן (הדיסק נרכש בישראל) , וזה החזיר לי אותו בטענה "חיבלו בו .." נכון טענתי הייתי צריך להציל שם את הקבצים מה לעשות הדיסק תקול תחליף לי אותו בבקשה או תתקן אותו - מה שיותר נוח לך.

בקיצור לא הסכים. פתחתי RMA דרך האתר של היצרן , ושלחתי אותו להולנד. לא שאלו שאלות. פשוט החזירו דיסק חדש אחר ארוז יפה , אך הייתי צריך לשלם מכס ושחרור ! ואז ביקשתי כי היבואן ישלם זאת, כמובן שהוא סרב עד לנקודה שהמחלקה המשפטית התערבה...

בקיצור, יש שרות ויש שרות. וזה חלק מלהיות נציג מורשה. ולדוגמא של הבחור שהביא קונטיינר , בתכנון נכון ולמען השם הטוב שלו , אסור לו למכור את כל היחידות שהביא אלא להשאיר אחוז מסויים בצד להחלפות. נכון הוא מרוויח פחות , אבל השם שלו לא נפגם.  

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

עפר בוקר טוב

אני לא מסכים עם בחירת המילים שלך ואני לא חושב שבריונות היא המילה הנכונה

נכון שישנם הרבה יבואנים בכל ענף וענף שהם פחות אדיבים ופחות ששים (כלפיך זה נראה כעזרה מבחינתם זה להפסיד כסף) מאחרים להגיש עזרה ולהחליף מוצרים ככה בלי חשבון אפילו אם הלחמת והתעסקת עם המוצר (ויהיו הסיבות אשר יהיו זה עדיין נחשב כהתעסקות וכחבלה)

ואם לדבריך סך הכל הבן אדם רצה עזרה אז אני מבקש ממך להיות קצת אובייקטיבי ולראות את הצד שממול שסך הכל רוצה להכניס מותג לארץ ולמכור ולהתפרנס

אז נכון שיש את הצד של היבואן ויש את הצד של הלקוח וצריך למצוא את שביל הביניים ותמיד לנסות להוציא אדם עם חיוך וסיפוק מהחנות או מהמחסן של היבואן

אבל אנא ממך לפני שאתה שופט ופוסק תנסה לראות את הצד שממול

ואתה יודע מה (עד כמה שזה ישמע לא סקסי) כן אני פה כדי שיקנו ממני ולא כדי לשרת את אלו שקונים ממתחרים שלי ברחבי העולם

ואם זה נשמע לך כלא נורמלי אז יבושם לך כי אני כבר לא יכול לעשות כלום מעבר לזה

דרור

פורסם

הייתי רוצה פה לומר שהשירות שנותן דרור ללקוחותיו הוא מעל ומעבר למצופה (מנסיון אישי) 8) , אך יחד עם זאת מה שקורה בארץ שהענף לא נמצא בשליטה וכול מוכר בחנות סטריאו בכול מקום בארץ מנסה להרוויח על המוצר שהוא מוכר פי 2 או 3 מהמחיר המקורי או מהמחיר בחו"ל וזה לא הגיוני. לכן לפעמים אין ברירה אלא להזמין מחו"ל רק בשביל לא להרגיש פראייר.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

דרור - הכל מסתכם מן הסתם בהסדר מול היצרן.

אם אתה יבואן רשמי בלעדי שנותן שירות בשם היצרן (כמו דל ישראל לדוגמא או איידיגיטל) - והאחריות על המוצר היא בינלאומית - אני מצפה שתיתן גם לי שירות.

 

אם אתה יבואן מן המניין שלא מיצג את החברה האם אלא מיבא אותם על הדרך וההסכם שלך לא כולל מימוש אחריות מול היצרן - אני לא מצפה.

 

צריך להבין פשוט איפה החברה עומדת.

אם אתה קורא לעצמך יבואן רשמי ונותן שירות ומוסיף DLS בשם שלך - אני מצפה שתיהיה בקבוצה הראשונה.

 

אבל אולי זה רק אני , וזה לא בא מאנטי אלא מהראייה שלי בתור צרכן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

pashok.tr בוקר טוב ותודה על המחמאה (מאוד חשוב לי לקרוא זאת מלקוח)

ליביו תראה, לא כל נציג של חברה מחוייב לתת אחריות ולא כל חברה נותנת בכלל מה שנקרא "אחריות בינלאומית"

אם עסקינן ב DLS שאני מתגאה בהוספת שמם ליד שמי אז אני מפנה אותך ללינק שאשמח אם תקרא אותו שהוא מדבר בגדול על אחריות בינלאומית ברכישת מוצרים אול ליין

http://dls.se/econtent/344

אני יכול להגיד לך שהאזהרה הזו מתייחסת גם ליבואנים פרטיים ופרללים ולאו דווקא ברכישות און ליין

כך שלי אישית אין שום מחוייבות משפטית מוסרית או חברית כלפי DLS במתן שירות לכל מי שהחליט שהוא מביא מוצר על דעת עצמו ובזמן תקלה פתאום נזכר שיש מישהוא בארץ שיפול על ברכיו וישרת אותו מיידית

ת"כלס בשטח וביום יום אני עוזר לכולם ומסדר ונותן אינפורמציות ובודק אוטנטיות של מוצרים מול DLS לאנשים שהביאו לבד דברים

זאת מתוך רצון לקדם את המותג בארץ ואת ההבנה שיש לו אבא ואמא ויש לו בית שנגיש תמיד ועוזר תמיד

אבל שוב זה מתוך האישיות שלי ושל הסובבים אותי פה ומתוך האמונה שבסוף זה יחלחל ואנשים יבינו שיש גם במדינה שלנו נורמת שירות אחרת שמסתכלת על עסק בטווח של 10-15 שנים קדימה

מקווה שהסברתי את הנקודה האישית שלי ושל DLS בסוגיה הזו

דרור

פורסם

liviur וגם דרור צודקים אבל שניהם מדברים על דברים אחרים .

דרור - הכל מסתכם מן הסתם בהסדר מול היצרן.

אם אתה יבואן רשמי בלעדי שנותן שירות בשם היצרן (כמו דל ישראל לדוגמא או איידיגיטל) - והאחריות על המוצר היא בינלאומית - אני מצפה שתיתן גם לי שירות.

 

אם אתה יבואן מן המניין שלא מיצג את החברה האם אלא מיבא אותם על הדרך וההסכם שלך לא כולל מימוש אחריות מול היצרן - אני לא מצפה.

 

צריך להבין פשוט איפה החברה עומדת.

אם אתה קורא לעצמך יבואן רשמי ונותן שירות ומוסיף DLS בשם שלך - אני מצפה שתיהיה בקבוצה הראשונה.

 

אבל אולי זה רק אני , וזה לא בא מאנטי אלא מהראייה שלי בתור צרכן.

 

ליביו

liviur צודק כי יבואן רציני צריך לטפל בכולם (בדיוק כמו במקבוקים ). אבל גם דרור צודק כי ההחלפה היא לא אוטומטית .

 

נגיד וקניתי מקבוק עם אחריות בינלאומית , אז מישהו יחליף לי מסך מחשב אם נשפך לי מים ?

או אם טפטף לי גשם על הלוח מקשים ? יש כזה מחשב למכירה בפורום .

 

jl פשוט שלחו אותו ליבואן כי הוא יכול לבדוק את הטויטר בארץ , הם סומכים עליו , כי אם הטויטר נמעך אז זה לא באחריות אפילו בארה"ב , אבל נגיד הכל טוב , אז היבואן חייב להחלפה של טויטר באחריות ?

כי scoob לא קנה אחריות בינלאומית .

 

 

ואם רצונם לשמור על שמם הטוב הם בהחלט יכולים לשלוח מעטפה עם טוויטר תחליפי ישירות ל scoob בתצורת PRE PAID ישר לביתו ואז הם היו יוצאים גדולים (מה שלא קרה)

זה לא הוגן לצפות מהם למשלוח ,הוא קנה שם והם צריכים לספק לו טויטר שם ,

אם מישהו צריך לשלם הובלה ומיסים זה בטח לא הם

(אבל אם הם הבטיחו שהוא יקבל ? אז כל הכבוד להם )

פורסם

רבותי, אתם מפספסים את הנקודה העיקרית בנושא. היצרן אמר לו מפורשות "טפל זאת מול רדיו מילאנו " הם אפילו לא טרחו להסתכל עליו , אלא ישר לנפנף אותו. למרות עמדת היצרן בנושא.

ואם זה לא בריוניות (כן דרור ) אז סופר זלזול בלקוח ועל אחת כמה זלזול ביצרן אותו הם מייצגים. - ודרור אתה יכול לטעון כל היום "אני מבין אותם" אבל באותה נשימה לומר "אני לא נוהג ככה , אני עוזר למי שצריך שרות מ DLS או מותג אחר שאני נציג שלו" , אז אולי אתה מבין שביום שאתה תפנה את הגב שלך לקליינטים זה בערך לכרות את הענף עליו אתה יושב. ברדיו מילאנו מסתבר לא חושבים כמוך ולא טורחים לעזור לבחור.

ולא , זה לא פשע לרכוש בחו"ל. זה עניין של רצון זה הכל.

ומה שאני הייתי עושה - זה אורז יפה יפה את הטוויטר התקול, שולח בדואר אוויר רשום (לא צריך UPS /DHL ) ליצרן היכן שהוא לא נמצא. וממתין לתשובה מהם. להפסיד כבר לא מפסידים כלום. או לחילופין: מייל לשרות הלקוחות של JL עם CC לרדיו מילאנו על ההתנהלות שלהם. אולי התנהגות קצת תינוקית אבל מה לעשות כניראה שצריך כאן גננת.

 

IDIGTIAL ברגע שהם מקבלים הוראה מאפל - זה בשבילם כמו דברי אלוהים חיים לכן בחברה כמו זאת לא חושב שזה בכלל יכול לקרות.

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

שלום לכולם,

כמו שעופר רשם מעלי השרשיר הזה דיי איבד כיוון, אין לי ספק שדרור מDLS נותן שירות מצויין ללקוחות שלו ודואג מבעל מקצוע מקצועי ומסור מאוד אבל לא פה העיקר.

העניין הוא ופה הופתעתי גם מתגובתו של דרור שכאשר אתה הופך ליבואן רשמי של חברה מסויימת חלות עלייך גם זכויות מסויימות אבל כמו בכל נושא אחר חלות עלייך גם חובות שאתה צריך לכבד.

אני כבר בקשר ישיר עם JL העולמית אפילו בטלפונים מרוב שהעניין הכעיס אותי ואני מקווה שייגמר בטוב.

פורסם
רבותי, אתם מפספסים את הנקודה העיקרית בנושא. היצרן אמר לו מפורשות "טפל זאת מול רדיו מילאנו " הם אפילו לא טרחו להסתכל עליו , אלא ישר לנפנף אותו. למרות עמדת היצרן בנושא.

אולי הם לא עזרו כי הם לא חייבים לתת לו אחריות ?

גם הכבל של המצלמה זה אותו דבר .

תתקשר מחר לישפאר ותבקש לברר על כבל למצלמה שיש ברשותך, השאלה הראשונה שתשאל היא מה המספר הסידורי של המצלמה !

אם אין לך מספר, לא תקבל מענה !

אם המספר יראה שהוא לא יובא ע"י ישפאר, לא תקבל מענה !

וזה עוד מצב שאתה רוצה לקנות מהם כבל, על לקבל שירות או תיקון, הצחקת אותם,,,,

 

 

 

אבל יש גם יבואנים שעוזרים (אפילו אם לא קנית דרכם )

ת"כלס בשטח וביום יום אני עוזר לכולם ומסדר ונותן אינפורמציות ובודק אוטנטיות של מוצרים מול DLS לאנשים שהביאו לבד דברים

זאת מתוך רצון לקדם את המותג בארץ ואת ההבנה שיש לו אבא ואמא ויש לו בית שנגיש תמיד ועוזר תמיד

אבל שוב זה מתוך האישיות שלי ושל הסובבים אותי פה ומתוך האמונה שבסוף זה יחלחל ואנשים יבינו שיש גם במדינה שלנו נורמת שירות אחרת שמסתכלת על עסק בטווח של 10-15 שנים קדימה

מקווה שהסברתי את הנקודה האישית שלי ושל DLS בסוגיה הזו

דרור

פורסם

אז אחרי קריאה חוזרת בשעה פחות עייפה-

לפי הכתוב באתר של JL, מוצר שנרכש בארה"ב זכאי לאחריות בינלאומית דרך המפיץ המקומי. מוצר שנרכש מחוץ לארה"ב זכאי לשירות רק במקום בו הוא נקנה.

רדיו מילנו, כמפיץ מורשה, חייבים לתת שירות למוצר שנקנה בארה"ב (אצל מפיץ מורשה כמובן).

מפיץ מורשה (מעכשיו - מ"מ) של מוצר בעל אחריות בינ"ל מחוייב בחוזה מול היצרן לספק את השרות הזה. אם הוא לא היה מתחייב על כך, הוא לא היה הופך למ"מ.

מה שאותי מעניין כרגע, הוא מה הסטטוס של sonicelectronix בכל העניין.

יכול להיות שמבחינת JL הם בכלל לא מ"מ וכאשר שוחחת איתם בהתחלה הם חשבו שכן קנית אצל מ"מ.

אני לא יודע אם זה הסט שקנית אבל שים לב שמצויין שיש שנת אחריות של האתר. יתכן והם נותנים אחריות משלהם ושכל ההתנהלות שלך צריכה להיות מולם. אני הייתי מברר איתם בכל מקרה.

 

ולכל הבלגאן שהתפתח סביב דרור.

ליביו - אני בטוח שאם ל-DLS הייתה אחריות בינ"ל, דרור היה שייך לקבוצה הראשונה שציינת.

העניין הוא זה -

If you need service on your DLS product you must do your claims to the shop where you bought the product
ל-DLS אין אחריות בינ"ל!

דרור יכול, כמו שהוא מציין, להשתדל לעזור ללקוחות שלא קנו דרכו - אבל הוא לא יכול ולא צריך לספק להם אחריות (אלא אם כן הוא ממש רוצה לפשוט רגל).

 

ומילה אליך דרור ידידי - כואב לי לראות אותך נופל כל פעם בקטעים האלה.

זה לא משנה אם בסוף היום (או השירשור) ההדורים מיושרים. מישהו שיעבור על השירשור הזה ברפרוף עדיין יכול להבין שלא כדאי לו לקנות אצלך.

בכל פעם שאתה עומד לכתוב תגובה בפורום תאמר לעצמך עשר פעמים את תפילת "אני ספונסר" (Ave sponseria לנוצרים שביננו :wink:).

תחשוב תמיד על המקרה הכי גרוע - אולי מישהו לא יבין נכון את מה שכתבת, אולי מישהו בעל אינטרסים או סתם עודף מירמור יתגנב לשירשור.

זה אמנם יהיה חבל מבחינת הפורום אם תאלץ לצנזר את עצמך, אבל נראה לי שאתה פשוט מסתכן בחופש שאתה נותן לעצמך.

ורק על זה שאתה מזכיר לי את הבוס שלי, נשמה טובה וכנה שכמותו, אתה זוכה אצלי בהרבה נקודות :-D

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

כן זה הסט שקניתי רק בשונה ששלי הוא 6.5 אינצ' ה650 CSI.

ובהמשך לעלילות השרשיר שלנו כנראה שאני באמת כבש שחור או ביש-גדה אבל גם סוניק אלקטרוניקס מתנערים ממני זה ממש מייאש כבר הסיפור הזה, גם הם בתשובה מתחמקת ענו לי שאם הפנו אותי לרדיו מילאנו והם לא הסכימו להחילף אז כנראה שהטוויטר התפוצץ או נקרע לא יודע למה הוא התכוון בדיוק במילה שהוא רשם ובמקרה כזה גם הם לא יממשו את האחריות, אז הייתי צריך מייל שלם להסביר שרדיו מילאנו אפילו לא ראו או בדקו את הטוויטרים ושבכלל לא אמור לעניין אותם מה אמרו במילאנו כי קניתי אצלהם.

פשוט תגובות שלא מתאימות לרשתות בסדר גודל שלהם. אני יעתיק את תשובתם.

 

Dear Mor,

 

Sorry but if they are refusing to warranty the item there is nothing we

can do. They are probably not warranting the item because they were

blown.

פורסם

רוצה פתרון? הנה הפתרון.

תרים מחר טלפון לשירות הלקוחות של JL בארה"ב. אחרי שתדבר איתם בנימוס המתבקש אני מבטיח לך שהם יציעו לך לשלוח אליהם את הטוויטר והם ישלחו לך אותו חזרה מתוקן או טוויטר חדש.

 

ככה זה עובד בארה"ב, מנסיון עם כמה חברות.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

העניין הוא זה -

ל-DLS אין אחריות בינ"ל!

 

אם הוא היה פותח את הדברים בעניין הזה ושזו הסיבה שהוא לא צריך לתת שירות כזה - סבבה - הוא מעל ומעבר.

אם למוצר יש אחריות בינלאומית - לדעתי - הוא היה צריך והיה נותן , ואז כל ההסבר שהוא נתן - פחות רלוונטי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

בוקר טוב

בהקשר לתגובתו האחרונה של scoob יש לי סוג של אי נוחות שמציק לי

קודם כל ממש לא נוח לי אם זה שחבר פורום לא מקבל שירות ופשוט נדפק ונשאר אם מוצר שרוף ללא האחריות המובטחת או המתבקשת

מצד שני מה שמתבהר מהתגובה הזו זה שכל מה שאני טוען לאורך כל הדרך ממש קורה עכשיו מול כל עיני חברי הפורום

ופה מגיע הקטע של להיות בן אדם או להיות סוחר חרה

וכאן אני מרשה לעצמי להבדיל אותי ואת מערך "אהובי שי מרכז ההתקנות" משאר סוחרי הח..ה שיש בשוק

ומתוך מחוייבות מצפונית ומוסרית אני מצהיר שבמקרה כזה אני הייתי הופך את כל שוודיה על כל DLS כדי להשיג אישור ולהחליף לבן אדם את הטוויטר אצלינו פה

אבל (וזה החלק החשוב ביותר) הייתי עושה זאת אך ורק כי אני בן אדם ואני אוהב לעזור ואני שונא לראות ולשמוע על ניצול מכל סוג שהוא

ובמקביל בהחלט הייתי רוצה לקבל פירגון חזרה על השירות (שדרך אגב בשרשור הזה בהחלט ציפיתי שמי שקיבל ממני שירות חינמים ויש המון שייתנו את דעתם ונסיונם בנושא ושלא ישאירו אותי בודד במערכה) שבשרשור הזה קיבלתי את הפירגון דווקא ממי שלא מכיר אותי אישית

אבל מסתבר שגם בגילי המופלג וגם לאחר 16 שנות ייבוא ועשייה בענף הזה אני עדיין תמים

Ctzvi בסופו של יום הכל היה שווה את זה וזה בזכות התגובה שלך

אנחנו לא מכירים וחבל כי זה לדעתי פספוס

המשך יום טוב

דרור


×
×
  • תוכן חדש...