Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אתם באמת, עמותת "אור ירוק"?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5651 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגירה,

יש הבדל בין להקים מועדונית בבסיס לבין לקנות אפוד קרמי לחיילים.

יש הבדל בין לארגן טיול לנשות השוטרים לבין לקנות ניידות למשטרה.

 

ישה,

כמו שכתבתי, עניין החוקיות והפגיעה בדמוקרטיה הוא משני כאן.

גם לפני הקמתה של אור ירוק לא שפענו כאן במומחי בטיחות בדרכים. היו לנו, ועדיין יש לנו לצערי מדיניות של חיפוש הפיתרון מתחת לפנס. הבעיה עם אור ירוק היא שלפתע הופיע לו דוד עשיר וסמכותי שלא רק שלא דוחף אותם לצאת ולחפש את הבעיה במקום בו יש לה פיתרון אפשרי אלא ממשיך ומעודד את ערימת האינוולידים לחפש את הפתרון מתחת לפנס.

 

אגב, כן נכנסתי לאתר שלהם.

זה שכתוב שם ירוק על גבי מסך ש30% מתאונות הדרכים נגרמות בגלל מהירות לא הופך את זה לנכון. להיפך. לשם בדיוק אני מכוון את דברי כשאני אומר שהמדיניות שלהם בעייתית. הם גוף מאורגן ומשומן שיודע טוב מאוד להנחיל את דעתו הן על מקבלי ההחלטות והן על הקהל הרחב.

הבעיה היא שדעתם פשוט לא נכונה!!!

הלוואי והם ידחפו את ערימת האינוולידים לכוונים נכונים כמו השקעה בחינוך, קורסי נהיגה מעשיים לנהגים עבריינים ועוד ועוד ועוד פעולות שבאמת אולי ישנו משהו.

אני מודיע לך שאז, למרות כל הבעייתיות החוקית של ההתנהלות שלהם אני אתמוך בהם.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אור ירוק לא תורמים בשנים האחרונות דבר ולא חצי דבר למשטרת ישראל.

כל ניידות "אור ירוק" שנמצאות במשטרה (הפוקוסים עם הלוחיות הצהובות) נרכשו מכספי תקציב המשטרה בלבד.

בעבר עמותת אור ירוק תרמה למשטרה ניידות מסוג מאזדה לנטיס וציוד נוסף כמו מכשירי קשר, אפודות זוהרות וכו' על מנת להקים את היחידות ולעבות את מערך משטרת התנועה.

נכון להיום אור ירוק מתרחקת מהמשטרה כמו מאש ולא מוכנה לעזור במאומה בתואנה (מוצדקת לדעתי) שהם לא גוף אוכף ושהם בעבר תרמו רק כדי להראות כיצד הדברים אמורים להתנהל.

לכל הפוקוסים שנרכשו ע"י משטרת ישראל לצורך הפעלתם כניידות אור ירוק יש מספרים אדומים ורק מטעמים שונים הניידות צוידו במספרים צהובים.

פורסם

עמיקם

 

גם אני ראיתי אבל גם ראיתי עוד הרבה דברים טובים שהם עושים ולא קשורים למהירות.

 

אתה בעל אלפא, אתה רואה כאלה הרבה בכבישים, כי אתה "מחפש" אותם.

 

בעל מזדה בקושי רואה אלפות.

 

לא צריך לקבל כל מה שנאמר שם כתורה מסיני.

 

בשביל לחפש את נושא המהירות צריך לחפש שם, הנושא לא מרוח על דף הבית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב לדעת.

רק לא הבנתי למה ניידות שנרכשו מכספי משטרה נוסעים עם לוגו של אור ירוק?......

 

באגירה - אגודה למען החייל קשורה מאוד למה שקורה בצבא.

אני אישית בתור חייל בסדיר "ביליתי" שבועיים בהפצת כרטיסי תרומה של האגודה.

אתה יכול לחשוב על עוד גוף שצבא משקיע מהמשאבים שלו כדי להפיץ את מרכולתו?

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

באגירה - אגודה למען החייל קשורה מאוד למה שקורה בצבא.

אני אישית בתור חייל בסדיר "ביליתי" שבועיים בהפצת כרטיסי תרומה של האגודה.

אתה יכול לחשוב על עוד גוף שצבא משקיע מהמשאבים שלו כדי להפיץ את מרכולתו?

 

מהמרכולת הזו אתה הוא הנהנה , קבלת את שירותי האגודה למען החייל.

 

בדרך עקמומית משהו אתה הלכת ומכרת את מרכולתך שלך.

 

וכמובן שאין בין המשל לנמשל מאומה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

1. לי לא היתה שום "מרכולתי" שלי אישית. לא יודע על מה אתה מדבר. אני את המשימה הזו שנאתי - גם בגלל שלא בשביל זה באתי לצבא וגם בגלל מה שראיתי מאחורי הקלעים במשרד שילומים. מזל שהייתי בצמד עם חיילת נחמדה.......

2. זה רק היה כדי להראות שכן יש קשר בין גוף תורם לגוף שמקבל תרומה וזו רק קצה הכרחון של מה שאני נחשפתי אליו

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אני אישית בתור חייל בסדיר "ביליתי" שבועיים בהפצת כרטיסי תרומה של האגודה.

אתה יכול לחשוב על עוד גוף שצבא משקיע מהמשאבים שלו כדי להפיץ את מרכולתו

 

כן, אני מצליח לחשוב על עוד גוף, קוראים לו מועצת יש"ע

 

סרוב הפקודה היחיד שביצעתי אי פעם בצבא (3 וחצי שנות שרות ו 20 שנות מילואים פעילות) היה באיזה מילואים שהצבא החליט שמה שאני צריך לעשות כשאני נפרד מהמשפחה ומזניח את העסק שלי זה לשמור על לולי הודים של מתנחבלים באיזה התנחבלות בשטחים.

 

אשכרה פרסנו מארב כוכב מסביב ללולים וחסכנו למועצה האזורית כסף על שמירה.

 

ב 5 בבוקר, כשירדנו מפעילות בעטתי את דלת החדר של המ"פ, זרקתי לו את הנשק בראש ואמרתי לו שפעם הבאה יביא את אמא שלו לשמור על תרנגולי הודו ואם יש לו בעיות, אני בבית (במשפט קיבלתי נזיפה ו 100 ש"ח קנס).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אז בתור סרבן פקודה על תנסה לספר לנו עד כמה העולם מושלם ולאגודה למען החייל אין שום השפעה על הצבא.

אבל אני מקווה שאנו עדיין בעולם שפוי ואגודה למען החייל לא קובעת פקודות מבצעיות :oops::lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
ברגע זה, שניכם מחקתם בבת אחת כל התנדבות אלטרואיסטית או מתן תרומות.

 

רומן, הועד למען החייל מכתיב משהוא לרמטכ"ל?

 

בסה"כ מדובר בהתאגדות של אנשים למען מטרה שחשובה להם ושהמדינה לא משקיעה בה מספיק כסף אז הם נחלצים לעזרה.

 

 

לא שאני תומך באור ירוק, אפילו הפוך אבל אני לחלוטין לא מסכים עם הקביעה המופרכת שברגע שהם קנו ניידות אז הם קובעים את האג'נדה של המשטרה.

 

על הועד למען החייל שמעת?

לא זכור לי שנציג שלהם יושב בישיבות מטכ"ל.

 

 

האבחנה בין אור ירוק לועד למען החייל היא כמו האבחנה בין שמיים וארץ. אתה לא רואה את הועד למען החייל בקמפיינים לשנות תו"ל משלושה חיילים בחוליה לארבעה, לרכוש תבור במקום M4 או להתמקד במבצעים קרקעיים על חשבון סיכולים ממוקדים ולהיפך. זאת לעומת אור ירוק, שמרגישה חופשית להכתיב, באמצעות לחץ ציבורי, או לכל הפחות לנסות להשפיע על דרכי פעולה וסדרי העדיפות של אכיפת עבירות התנועה במסגרת הג'יהאד שלה בתאונות הדרכים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

דיברנו הרבה דברים רעים - אבל בוא ננסה לראות אילו דברים טובים/נכונים הם עשו?

ישה - אתה רוצה להתחיל?

 

תרומת ניידיות היא טוב

פעולות נגד נהיגה תחת שכרות

פירסום נגד שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה (זה שלהם?)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אתה ירדת מכל הפסים???

 

אנחנו ישראלים, אנחנו לא מפרגנים! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למה לא? מפרגנים איפה שצריך. הפרסום נגד נהיגה בשכרות הוא דבר מבורך מאין כמוהו. מה גם שבזמן האחרון הוא אפילו נעשה בטעם ולא בהפחדה מטומטמת ומעוררת אנטגוניזם.

 

לעניין תרומת הניידות - את דעתי הבעתי. ההתרכזות באכיפת מהירות והניסיון להציב יעדי הרוגים לטעמי מטומטמים והרי אסון.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
דיברנו הרבה דברים רעים - אבל בוא ננסה לראות אילו דברים טובים/נכונים הם עשו?

ישה - אתה רוצה להתחיל?

 

תרומת ניידיות היא טוב

פעולות נגד נהיגה תחת שכרות

פירסום נגד שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה (זה שלהם?)

 

ניכנס כולם לאתר שלהם ונקרא בהטעמה כל ערב אי זוגי 10 דקות לפני השינה

 

למה לא? מפרגנים איפה שצריך. הפרסום נגד נהיגה בשכרות הוא דבר מבורך מאין כמוהו. מה גם שבזמן האחרון הוא אפילו נעשה בטעם ולא בהפחדה מטומטמת ומעוררת אנטגוניזם.

 

לעניין תרומת הניידות - את דעתי הבעתי. ההתרכזות באכיפת מהירות והניסיון להציב יעדי הרוגים לטעמי מטומטמים והרי אסון.

 

מה רע להציב יעד במקום 380 הרוגים לשנה 350 הרוגים לשנה.

כל קיוסק היום יש לו יעדים תוכנית עיסקית מציב לו יעדים ומטרות.

 

בעלי חברה קובעים יעד . המנכ"ל לא עומד ביעד הזה מעיפים אותו לכל הרוחות

 

רק בקרקס שקוראים לו ממשלה אין.

 

כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו.

 

והמהדרין גם יכולים להתנדב לפעילות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כשאני כתבתי שצריך להילחם כתבת "אענה שמילים מעצבות תודעה"

 

אותו הדין חל גם על אלימות.

טרם ראיתי שמישהו מגדיר את פעולות שמירת החוק ואכיפתו כאלימות

 

ראינו גם ראינו פעולות אלימות של שוטרים שזה משהו שונה לחלוטין.

 

אבל זוהי אכן אלימות. אני מוכן במקרים מסויימים לאפשר הפעלת אלימות (למשל, כליאה), כדי להבטיח את שלום הציבור.

אבל אני מודע לכך שזוהי אלימות, ושזהו מעשה חמור מאוד, ולא צריך לקבל אותו.

לכן גם צריך לפקח היטב על הרשויות להן נתנו את הרשות לפגוע בזכויתינו, מה שלטעמי לא נעשה מספיק במ״י, אבל שוב, זה נושא לדיון אחר.

 

אם אין מקום למיטות בבית חולים אין צורך בתרומה של מיטות .!!

 

חזור וקרא את מה שכתבתי.

ראה השיקולים כנגד שר״פ בבתי חולים ציבוריים, אם עדיין אינך מבין, או עושה עצמך.

 

 

אור ירוק לא קובעת כלום. היא מנסה להשפיע כפי שאני ואתה רוצה להשפיע. ואיך כתבת אין לך את האפשרות לעשות זאת.

 

המדינה קיבלה את התרומה כי היא חשבה כי הם יסייעו לה בהפחתה של תאונות הדרכים ובתוצאות המתלוות אליה.

 

אני מנסה משפיע למשל ע״י פניה לח״כ, נבחרי ציבור, ומשרתיו. ע״י השתתפות בהפגנו.

לו היה לי כסף, הייתי פונה לבג״צ במקרים מסויימים, או שוכר לוביסטים באחרים.

כל אלו השפעה עקיפה. כלומר, אני מבקש מהרשויות להתחשב בדעתי.

אור ירוק מנסה לכפות על המשטרה סד״כ מסויים.

בשוחד, שני הצדדים אשמים -- הנותן, והמקבל. גם המשטרה ידה במעל.

אור ירוק לא היו צריכים לתת ניידות.

ועל המשטרה אסור היה לקבל אותן.


×
×
  • תוכן חדש...