Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אתם באמת, עמותת "אור ירוק"?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, בהחלט!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל קיוסק היום יש לו יעדים תוכנית עיסקית מציב לו יעדים ומטרות.

 

בעלי חברה קובעים יעד . המנכ"ל לא עומד ביעד הזה מעיפים אותו לכל הרוחות

 

רק בקרקס שקוראים לו ממשלה אין.

 

כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו.

 

והמהדרין גם יכולים להתנדב לפעילות.

המממםם...

כשאור ירוק קמו, כל מה שראיתי ושמעתי מהם היה מהירות-מהירות-מהירות, ויצא לי לנהל פה ושם ויכוחים עם אחד הפעילים בנסיון להראות שהבעיה במקומות אחרים (בלי הרבה הצלחה).

 

אחרי תקופת מה ראיתי שאור ירוק מתחילים לפעול בכיוונים חיוביים לדעתי. הם התחילו בפעילות הכשרה וליווי של נהגים חדשים וחיפשו מתנדבים לפעילות הזאת.

מאחר והייתי אז מראשי מועדון פיג'ו-סיטרואן ספורט ישראל, חשבתי שזה יהיה אחלה רעיון לרתום את חברי המועדון לפעילות ההתנדבותית החיובית הזאת (למועדון PSI יש גם יעדים, וביניהם קידום התרבות המוטורית בישראל) ויצרתי קשר עם אור ירוק.

ברגע שהם שמעו את המילה "ספורט" בשם המועדון הם לא רצו לשמוע ממני יותר.

אני יכול לדמיין שהם חשבו שהנה חבורה של עבריינים שעושים רייסים בלילה ליד הקניון שרוצים לבוא ולקלקל את הנהגים הצעירים כבר מיומם הראשון על הכביש...

 

וכך הבנתי שעדיין יש בהם אטימות מסויימת, ושהם עדיין לא ממש רואים את הדברים כמוני, ועדיין פועלים יותר מהבטן מאשר על בסיס מחקרים.

לדעתי עצם קיום העמותה הזאת זה דבר חיובי. הם מסייעים להעלות על סדר היום הציבורי את בעיית הבטיחות בדרכים, הם מחזקים בפועל את העבודה שכבר נעשית בתחום הזה, אבל לצערי, גם הם וגם הגופים הממשלתיים העוסקים במלאכה, משקיעים יותר מדי אנרגיה בדברים שוליים (אכיפת מהירות על כבישים פנויים ובטוחים) ופחות מדי אנרגיה על פתרון הבעיה מהשורש (חינוך ילדים מגיל הגן).

 

אני אוהב להקביל את הנושא הזה לקמפיין גדול שנעשה כשהייתי בן 5 או 6 נגד קטיפת פרחי בר.

כל ילד בגן למד שאסור לקטוף פרחי בר, ואם ראה את הוריו קוטפים פרח מוגן היה מיד מעיר להם, ותוך זמן קצר נוצר מצב שבו עם שלם לא קוטף פרחים מוגנים, וזה מחזיק מים עד היום. (הקמפיינים שהיו לאורך השנים בעניין חגירת חגורות בטיחות גם שיפרו משמעותית את אחוזי החוגרים בישראל)

אכיפת מהירות זה כמו לשלוח פקחים לשמורות הטבע שירשמו דו"ח לכל אחד שנתפס קוטף רקפת. הרקפת כבר נקטפה, ובזמן שרשמו את הדו"ח לקוטף, 20 אחרים קטפו עוד 40 רקפות.

וגם עם האכיפה האוטומטית שרושמת דוחות לכל 40 הקוטפים, עד שכל קוטף במעגל מקבל דו"ח, כבר לא יישארו רקפות.

 

אם כל ילד יעיר להורים שלו כשהם נוהגים כמו בריונים על הכביש, או כשהם לא נותנים זכות קדימה להולכי רגל וכו', הדור הבא יגדל אחרת מהדור הזה, שכל מה שהוא יודע על הכביש זה לנהוג כמו בריון ולא לתת זכות קדימה כי זה מה שהוא למד מאבא ואמא שלו.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

ג'רמי זה בדיוק זה ואפילו יותר.

קם מישהו עם כיסים עמוקים והחליט שהוא מקדם אג'נדה הזויה (מהירות מהירות מהירות) ובגלל שהוא גם פוליטיקאי הוא מרשה לעצמו לדחוף את זה תחת כל עץ רענן.

מה שאמרת לגבי המיתוג של הנהגים הספורטיביים זה המאפיין המרכזי.

גם לי יצא לא פעם לדבר עם פעילים של אור ירוק וכל מה שהם יודעים למלמל כמו מנטרה זה "תוריד את הרגל מהגז, מהירות הורגת, הגורם האנושי תמיד אשם" ושאר סופרלטיבים שבינם לבין המציאות אין שום קשר.

אפשר לקחת כדוגמא את מפקד משטרת התנועה השקרן שהכריז בפני וועדת הכנסת ש"המהירות המופרזת אחראית ליותר מ 60 אחוז מהתאונות הקטלניות".

שקר שנועד כדי לדחוף את מצלמות המהירות החדשות.

פורסם

בקיצור, אפשר להגיד שאור ירוק מאוד מזכירים את אל-סם.

 

המון פעילות פופוליסטית, טיפשית, מיותרת ומגובה בשקרים במלחמה בקשקושים כמו גראס ומריחואנה ומעט מידי (אם בכלל) פעילות חשובה ואקוטית במלחמה בסמים קשים ובעזרה בגמילה ובשיקום מכורים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ההשוואה לסמים טובה.

בהולנד סמים קלים מותרים לשימוש, ובעיית הסמים הקשים קטנה יותר מאשר ברוב מדינות אירופה.

באותו אופן, ברוב מדינות אירופה מהירות הנסיעה המותרת גבוהה יותר מאשר בישראל, ואילו שיעור ההרוגים בתאונות דרכים נמוכה יותר משמעותית (וספציפית בהולנד שיעור ההרוגים בקרב הולכי רגל/רוכבי אופניים נמוך מאוד מאוד משמעותית לעומת ישראל)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
תרומת הניידות מבורכת

ואם הניידות נתרמו ע"י אוליגרך שרוצה לצבור כוח פוליטי בישראל?

זה עדיין מבורך?

 

אין לי ספק שתרומת הניידות מהווה פגיעה בשלטון החוק.

 

אור ירוק היא תנועה פוליטית ,שחרטה על דגלה את המלחמה בתאונות הדרכים, שיש מקום וזכות לקיומה.

גם אם רובנו לא מסכימים עם האג'נדה ההזויה שלה.

 

אבל לא ייתכן שגוף בעל כוח פוליטי וכלכלי יתרום למשטרה ולו רק בגלל דוגמה אחת פשוטה.

תאר לך שעוצרים את מר אבואב על מהירות מופרזת,

"אתה לא יכול לרשום לי דו"ח אני חייב לשמש דוגמה"

"מצטער אדוני חוק זה חוק"

"אתה יודע מי אני? אני תרמתי את הניידת הזאת"

"טוב סע לשלום, יום טוב"

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

וכך הבנתי שעדיין יש בהם אטימות מסויימת, ושהם עדיין לא ממש רואים את הדברים כמוני, ועדיין פועלים יותר מהבטן מאשר על בסיס מחקרים.

לדעתי עצם קיום העמותה הזאת זה דבר חיובי. הם מסייעים להעלות על סדר היום הציבורי את בעיית הבטיחות בדרכים, הם מחזקים בפועל את העבודה שכבר נעשית בתחום הזה, אבל לצערי, גם הם וגם הגופים הממשלתיים העוסקים במלאכה, משקיעים יותר מדי אנרגיה בדברים שוליים (אכיפת מהירות על כבישים פנויים ובטוחים) ופחות מדי אנרגיה על פתרון הבעיה מהשורש (חינוך ילדים מגיל הגן).

 

אני אוהב להקביל את הנושא הזה לקמפיין גדול שנעשה כשהייתי בן 5 או 6 נגד קטיפת פרחי בר.

כל ילד בגן למד שאסור לקטוף פרחי בר, ואם ראה את הוריו קוטפים פרח מוגן היה מיד מעיר להם, ותוך זמן קצר נוצר מצב שבו עם שלם לא קוטף פרחים מוגנים, וזה מחזיק מים עד היום. (הקמפיינים שהיו לאורך השנים בעניין חגירת חגורות בטיחות גם שיפרו משמעותית את אחוזי החוגרים בישראל)

אם כל ילד יעיר להורים שלו כשהם נוהגים כמו בריונים על הכביש, או כשהם לא נותנים זכות קדימה להולכי רגל וכו', הדור הבא יגדל אחרת מהדור הזה, שכל מה שהוא יודע על הכביש זה לנהוג כמו בריון ולא לתת זכות קדימה כי זה מה שהוא למד מאבא ואמא שלו.

 

הדוגמה שנתת ג'רמי מעולה.

תקראו כאן. פעילות של אור ירוק בגני ילדים בישראל

http://www.oryarok.org.il/?p=2513

 

ההשוואה לסמים טובה.

בהולנד סמים קלים מותרים לשימוש, ובעיית הסמים הקשים קטנה יותר מאשר ברוב מדינות אירופה.

באותו אופן, ברוב מדינות אירופה מהירות הנסיעה המותרת גבוהה יותר מאשר בישראל, ואילו שיעור ההרוגים בתאונות דרכים נמוכה יותר משמעותית (וספציפית בהולנד שיעור ההרוגים בקרב הולכי רגל/רוכבי אופניים נמוך מאוד מאוד משמעותית לעומת ישראל)

 

במדינתנו תשתית התחבורה זבל. בכל מקום בו שופרה התשתית , ירדו תאונות הדרכים באותה דרך.

ומה לעשות נהגי ישראל הם לא נהגי הולנד או גרמניה.

בכבישי הולנד לפחות ממה שאני יודע לאורך רוב הכבישים יש מסלולים נפרדים לרוכבי אופניים וזכות קדימה על כלי רכב, אז לא פלא שנהרגים פחות.

 

ואם הניידות נתרמו ע"י אוליגרך שרוצה לצבור כוח פוליטי בישראל?

זה עדיין מבורך?

 

אין לי ספק שתרומת הניידות מהווה פגיעה בשלטון החוק.

 

אור ירוק היא תנועה פוליטית ,שחרטה על דגלה את המלחמה בתאונות הדרכים, שיש מקום וזכות לקיומה.

גם אם רובנו לא מסכימים עם האג'נדה ההזויה שלה.

 

אבל לא ייתכן שגוף בעל כוח פוליטי וכלכלי יתרום למשטרה ולו רק בגלל דוגמה אחת פשוטה.

תאר לך שעוצרים את מר אבואב על מהירות מופרזת,

"אתה לא יכול לרשום לי דו"ח אני חייב לשמש דוגמה"

"מצטער אדוני חוק זה חוק"

"אתה יודע מי אני? אני תרמתי את הניידת הזאת"

"טוב סע לשלום, יום טוב"

 

תתפלא , כמה מקרים ישנם בהם שוטרים רשמו דוחות לשרים לחברי כנסת וכו' דווקא מהשמחה לאיד שהנה תפסנו את מי שהיה אמור להוות דוגמא.

 

אז אני מניח כי כך ייעשה גם לאדון אבואב הנכבד.

 

ולסיכום

 

כאמור רובינו לא יודעים מה אור ירוק עושים באמת ושומעים את מה שאוזנינו רוצות לשמוע , מהירות מהירות מהירות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ניכנס כולם לאתר שלהם ונקרא בהטעמה כל ערב אי זוגי 10 דקות לפני השינה

 

 

 

מה רע להציב יעד במקום 380 הרוגים לשנה 350 הרוגים לשנה.

כל קיוסק היום יש לו יעדים תוכנית עיסקית מציב לו יעדים ומטרות.

 

בעלי חברה קובעים יעד . המנכ"ל לא עומד ביעד הזה מעיפים אותו לכל הרוחות

 

רק בקרקס שקוראים לו ממשלה אין.

 

כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו.

 

והמהדרין גם יכולים להתנדב לפעילות.

 

מספר ההרוגים לא יכול להיות יעד. לכל היותר נגזרת מיעדים אחרים - שיפור תשתית, שיפור לימוד נהיגה, עידוד מכוניות בטוחות יותר באמצעים פיננסיים - כמספר עצמו אין כל אפשרות וכל סיבה לקבוע אותו כיעד, פרט לפופוליזם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מספר ההרוגים לא יכול להיות יעד. לכל היותר נגזרת מיעדים אחרים - שיפור תשתית, שיפור לימוד נהיגה, עידוד מכוניות בטוחות יותר באמצעים פיננסיים - כמספר עצמו אין כל אפשרות וכל סיבה לקבוע אותו כיעד, פרט לפופוליזם.

יעד זו תוצאה

משיגים אותה באמצעים

את האמצעים מנית לבד .

 

לכן לא פופוליזם , אלא יעד.

 

בחברה עיסקית יעד זה שורת הרווח

משיגים אותה באמצעים שונים , שהם רק אמצעים להשגת היעד.

 

לאמצעים שמנית יש אולי מספר יעדים אבל אחד מהם הוא ואולי החשוב ביותר הקטנה של מספר ההרוגים הפצועים ושאר הנזקים המתלווים לתאונות.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חבורת נוכלים עם ספונסר נדיב.

 

החתימו-בשכר מיליון מטומטמים על עצומה בעד "תוכנית" שלא היתה קיימת.

 

מקבלים זמן אוויר בגל"ץ כדי לפמפם ש"הכבישים הפכו למסלול מירוצים".

 

מצדיקים את פרוייקט מצלמות המהירות הדיגיטליות באמתלא שמדובר ב"מצלמות בצמתי רכבת".

 

איש אחד עשיר עם כוונות טובות שכר חבורת מתחזים, חסרי כל ידע, שמוליכים אותו בכיוון ברור: Dead End

פורסם

ב 5 בבוקר, כשירדנו מפעילות בעטתי את דלת החדר של המ"פ, זרקתי לו את הנשק בראש ואמרתי לו שפעם הבאה יביא את אמא שלו לשמור על תרנגולי הודו ואם יש לו בעיות, אני בבית (במשפט קיבלתי נזיפה ו 100 ש"ח קנס).

 

 

ועל זה נאמר - Dont shot the messenger

אפשר לחשוב שהמ"פ קובע את הגזרה...

 

 

ולגבי אור ירוק - אני מסכים עם מה שרוני כתב מעלי.

אל נא נהיה תמימים, לכולם יש אינטרסים, וחוש ביקורת הוא תכונה מעולה שבארץ שלנו אוהבים להשתיק.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
הדוגמה שנתת ג'רמי מעולה.

תקראו כאן. פעילות של אור ירוק בגני ילדים בישראל

http://www.oryarok.org.il/?p=2513

 

טוב לראות שעושים גם פעילות כזאת. אני רואה שזה "בשיתוף עם משרד החינוך". האם ומתי משרד החינוך יהפוך פעילות כזאת לפעילות חובה בכל מערכת החינוך, וגם תממן את הפעילות הזאת?

 

במדינתנו תשתית התחבורה זבל. בכל מקום בו שופרה התשתית , ירדו תאונות הדרכים באותה דרך.

ומה לעשות נהגי ישראל הם לא נהגי הולנד או גרמניה.

בכבישי הולנד לפחות ממה שאני יודע לאורך רוב הכבישים יש מסלולים נפרדים לרוכבי אופניים וזכות קדימה על כלי רכב, אז לא פלא שנהרגים פחות.

עם נהגים טובים יותר, גם עם תשתית חרא יהיו פחות תאונות.

אני חס וחלילה לא אומר שלא צריך להשקיע בתשתיות, אבל שיפור הנהגים יקטין תאונות גם בתנאי דרך גרועים.

דרך אגב - לגבי רוכבי אופניים בישראל - אומנם אין מסלולי אופניים, אבל רוכב שמחליט לרכב בשביל הכיף על השוליים של כביש בינעירוני שם את עצמו במצב של סכנה. כן, בטח יש אשמה תורמת של הנהג שדורס אותו, אבל מלכתחילה הרוכב לא היה צריך להיות שם.

ומה שאמרת עדיין לא מסביר למה אחוז הולכי הרגל הנהרגים בישראל כל כך הרבה יותר גבוה מאשר בהולנד. תשתית להולכי רגל יש כמעט בכל מקום.

12345

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

ג'רמי

 

נהגי ישראל חרה לכן הם הורגים את הולכי הרגל של ישראל שרובם גם חרה, שחלקם הם בעצם גם נהגים ..

אבל זה בא גם מהמצווה אחת החשובות בתנ"ך

 

ועדרת פני זקן , במקום והדרת פני זקן.

 

תוסיף לזה את סיר הלחץ בו נמצאים אזרחי המדינה הקטנה הזו.

 

אתה יכול להשוות זאת להולנד.

 

תגיד אתה!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש למישהו צורה להשיג נתונים של הקורלציה שבין נדרסים הולכי רגל ורישיון?

 

אמרתי את זה בעבר ואני אגיד את זה שוב:

 

אני מאמין שחלק גדול מהולכי הרגל הנדרסים (שהם בערך שליש מההרוגים) לא הוציא אף פעם רישיון.

זה הגיוני גם בגלל שחלק גדול הם קטינים וחלק די גדול הוא קשישים שהגיעו לארץ כבר בלי רישיון.

אם תשימו לב, רואים שחלק גדול מהנדרסים בא מאוכלוסיות "בעייתיות" או שלא מודעות יותר מדי לחוקי תנועה, או שמרקע סוציו-כלכלי נמוך ובלי יותר מדי אמצעים.

 

הייתי שמח לראות נתונים בנושא, גם אם הם תומכים בהשערה שלי וגם אם הם מפריכים אותה.

פורסם
יש למישהו צורה להשיג נתונים של הקורלציה שבין נדרסים הולכי רגל ורישיון?

 

אמרתי את זה בעבר ואני אגיד את זה שוב:

 

אני מאמין שחלק גדול מהולכי הרגל הנדרסים (שהם בערך שליש מההרוגים) לא הוציא אף פעם רישיון.

זה הגיוני גם בגלל שחלק גדול הם קטינים וחלק די גדול הוא קשישים שהגיעו לארץ כבר בלי רישיון.

אם תשימו לב, רואים שחלק גדול מהנדרסים בא מאוכלוסיות "בעייתיות" או שלא מודעות יותר מדי לחוקי תנועה, או שמרקע סוציו-כלכלי נמוך ובלי יותר מדי אמצעים.

 

הייתי שמח לראות נתונים בנושא, גם אם הם תומכים בהשערה שלי וגם אם הם מפריכים אותה.

למה לעשות הכללות אנתרופולוגיות !!

 

בלשכה המרכזית לסטטיטיסטיקה אולי?

אולי אצל אור ירוק

אולי באתר משטרת התנועה

אולי באתר הרשות הלאומית למניעת תאונות , או איך שקוראים להם?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...