Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שפלה - שישי חֲנֻכָּה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

בשישי הקרוב מפגש השפלה של מועדון החמש יתכבד וידליק נרות חנוכה בניצוחו של הרב.

(רב קרחת אם תתעקשו לדעת)

 

ההזמנה פתוחה, אנשים, מכוניות ויהיו גם סופגניות.

חג שמח!

פורסם

המפגש מתקיים בבית הקפה - "קפה קפה" ברחבה של היכל התרבות של נס ציונה.

מצפים לבואך -הכניסה לרחבה מחייבת הכוונה - לתשומת לבך.

מצא משה

פורסם

שלום.

 

אני אותי לא מענין אחרי שקיבלתי איום באימל "מהחראי" למיפגש אני הולך לחסל שלוש סופגניות על חשבונו לא מענין אותי כלום אני יראה לך מה זה.

 

מר לוי.



המייל הזה מיועד לזהבה!

זה לא שאני לא סומך עליך, פשוט עליה אני סומך יותר.



זהבה שלום. בבקשה תדאגי שהבעל הלא ממושמע שלך יגיע בזמן לנקודת המפגש על כביש 431

0935 זזים!!!

חכה חכה גבר אתה





בברכה בני ל המאוים

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לא אוכל להגיע לצערי הרב.

 

בגלל התחיבויות משפחתיות בירושלים.

 

שיהיה לכם חג חנוכה שמח עם סופגניות מתוקות. :lol:

 

להתראות בשבת באירוע.

 

י. בכר

בכר יעקב

שברולט בל אייר, אופנוע BMW

פורסם
שלום.

אני אותי לא מענין אחרי שקיבלתי איום באימל "מהחראי" למיפגש אני הולך לחסל שלוש סופגניות על חשבונו לא מענין אותי כלום אני יראה לך מה זה.

 

חכה חכה גבר אתה



 

בברכה בני ל המאוים

 

מר לוי.

המייל היה מיועד לאשתך, אני מקווה שביקשת רשות לפרסם אותו.

לגבי האיומים, אתה יודע מי כאן המאויים ומי רוחץ למי את האוטו, כולם יודעים.

 

לפחות עכשיו אני יודע שתגיע בזמן!

 

 

 

ככה זה כשיש פיאט, יש לי שיעבוד בת.ז לטובת בני ל.:roll:

פורסם
שלום רב.

בשישי הקרוב מפגש השפלה של מועדון החמש יתכבד וידליק נרות חנוכה בניצוחו של הרב.

(רב קרחת אם תתעקשו לדעת)

 

ההזמנה פתוחה, אנשים, מכוניות ויהיו גם סופגניות.

חג שמח!

יהיו מספיק סופגניות ? האינסטלטור (ראה הערת סיגל) עומד לחסל את המלאי !!

את האיומים של בני אני לוקח ברצינות, להביא רזרבה של סופגניות ??

מצא משה

פורסם
יהיו מספיק סופגניות ? האינסטלטור (ראה הערת סיגל) עומד לחסל את המלאי !!

את האיומים של בני אני לוקח ברצינות, להביא רזרבה של סופגניות ??

תביא סופגניות קטנות! ככה הראשונה תיתקע בצינור של בני....ויהיה מספיק לכולם.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

×
×
  • תוכן חדש...