Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

יש ברשותי רכב מסוג מאזדה 323 שנת 2000 עם 1600 סמ"ק.

לאחרונה התחילה בעיית האצה ברכב,

כשאני מתחיל לנסוע הרכב מתחיל לרעוד, זוחל ורק לאחר לחיצה ארוכה על הגז [שמקפיצה את הטורים למקסימום] הרכב מתחיל לנסוע כמו שצריך.

כמו כן, כשאני מגיע ל-80 קמ"ש הרכב מתחיל להוריד מהירות ומסרב להאיץ שוב...

 

פישפשתי קצת באינטרנט והבנתי שהבעייה היא כנראה שהמשאבת דלק סתומה או משהו בסיגנון...

 

מומחים? דעתכם בבקשה..

שבת שלום!

פורסם

אממ אין לי כ"כ מושג מה זה מנורת OLD, אתה מתכוון אולי ל HOLD?

בגדול חשבתי שהבעייה היא מהמשאבת דלק גם מהסיבה שהרכב טוחן דלק בצורה מפחידה [1:7] בערך, שזה ממש גרוע..

מה הטווח מחירים של תיקון הבעייה הזאת?

פורסם

כן , אני מאמין שהוא מתכוון לנורת HOLD . תקטין ראש ונגרום לך לגרור עליך גריק'ן 10 בעלייה .

 

עכשיו - היא דולקת או לא ?

פורסם

ניסן מה הקשר להחלקה בגיר, בלחיצה חזקה על הגז הגיר מוריד הילוכים וזו ממש לא החלקה בגיר.

אם במהירות 35-40 קמ"ש תלחץ על הגז עד הסוף הגיר יוריד להילוך ראשון וביגלל זה הסל"ד מזנק.

 

לפותח האשכול יש בעיית סחיבה שמקורה במנוע, אם הוא היה מתלונן על כך שהסל"ד עולה אך המהירות לא אז הגיר מחליק, אבל הוא ממש לא מתאר את הבעיה הזו, או שהוא הביר לא נכון.

 

פותח האשכול- האם כשאתה לוחץ קצת יותר חזק על הגז אז הסל"ד עולה והרכב לא מתקדם(מעלה מהירות)?

אם התשובה היא כן אז יש לך החלקה בגיר, אך אם הסל"ד לא עולה והמהירות לא עולה אז יש לך בעיה במנוע, כניראה לחץ דלק נמוך, או ממיר קטליתי סתום, יש להתחבר לסורק תקלות ולקרוא את הנתונים מהחיישנים ולזהות מה לא תקין.

 

בדוק שמסנן האוויר נקי, הייתי מציע לך לנקות עם ספרי מגעים את חיישן הMAF, בדוק שאין קרע או סדק בצינור יניקת אוויר בין הפילטר למצערת.

פורסם
ניסן מה הקשר להחלקה בגיר, בלחיצה חזקה על הגז הגיר מוריד הילוכים וזו ממש לא החלקה בגיר.

אם במהירות 35-40 קמ"ש תלחץ על הגז עד הסוף הגיר יוריד להילוך ראשון וביגלל זה הסל"ד מזנק.

 

לפותח האשכול יש בעיית סחיבה שמקורה במנוע, אם הוא היה מתלונן על כך שהסל"ד עולה אך המהירות לא אז הגיר מחליק, אבל הוא ממש לא מתאר את הבעיה הזו, או שהוא הביר לא נכון.

 

פותח האשכול- האם כשאתה לוחץ קצת יותר חזק על הגז אז הסל"ד עולה והרכב לא מתקדם(מעלה מהירות)?

אם התשובה היא כן אז יש לך החלקה בגיר, אך אם הסל"ד לא עולה והמהירות לא עולה אז יש לך בעיה במנוע, כניראה לחץ דלק נמוך, או ממיר קטליתי סתום, יש להתחבר לסורק תקלות ולקרוא את הנתונים מהחיישנים ולזהות מה לא תקין.

 

בדוק שמסנן האוויר נקי, הייתי מציע לך לנקות עם ספרי מגעים את חיישן הMAF, בדוק שאין קרע או סדק בצינור יניקת אוויר בין הפילטר למצערת.

 

קשור ועוד איך !

פותח האשכול דיבר על התחלת נסיעה ז"א שלא משנה כמה גז הוא ילחץ האוטו יישאר בהילוך ראשון מכייון שאין לו הילוכים להוריד!

והוא גם אמר שהטורים עולים ,לדעתי הממיר מומנט לקראת סופו.

פורסם
ניסן מה הקשר להחלקה בגיר, בלחיצה חזקה על הגז הגיר מוריד הילוכים וזו ממש לא החלקה בגיר.

אם במהירות 35-40 קמ"ש תלחץ על הגז עד הסוף הגיר יוריד להילוך ראשון וביגלל זה הסל"ד מזנק.

 

לפותח האשכול יש בעיית סחיבה שמקורה במנוע, אם הוא היה מתלונן על כך שהסל"ד עולה אך המהירות לא אז הגיר מחליק, אבל הוא ממש לא מתאר את הבעיה הזו, או שהוא הביר לא נכון.

 

פותח האשכול- האם כשאתה לוחץ קצת יותר חזק על הגז אז הסל"ד עולה והרכב לא מתקדם(מעלה מהירות)?

אם התשובה היא כן אז יש לך החלקה בגיר, אך אם הסל"ד לא עולה והמהירות לא עולה אז יש לך בעיה במנוע, כניראה לחץ דלק נמוך, או ממיר קטליתי סתום, יש להתחבר לסורק תקלות ולקרוא את הנתונים מהחיישנים ולזהות מה לא תקין.

 

בדוק שמסנן האוויר נקי, הייתי מציע לך לנקות עם ספרי מגעים את חיישן הMAF, בדוק שאין קרע או סדק בצינור יניקת אוויר בין הפילטר למצערת.

 

 

יקיר אתה קשקשן, תלמד לקרוא מה שכתוב ולפני שאתה תוקף מישהו שמבין פי מאה ממך ברכבים תבין את הבעיה.

רכב שמהירותו לא עולה ולעומת זאת טורים עולים גבוהה מאוד זה רכב שבו קיימת החלקה ביחידת העברה.

וזו השורה שקראת ולא הבנת: "כשאני מתחיל לנסוע הרכב מתחיל לרעוד, זוחל ורק לאחר לחיצה ארוכה על הגז [שמקפיצה את הטורים למקסימום]"

איפה הגעת משורה כזו לקיק דאון רק אלוהים יודע

אתה מוזמן לא להגיב לי להודעה כי אתעלם ממנה עכשיו וממך בכלל.

פורסם

אוקיי, לאחר שבוע של בדיקות אלו הממצאים:

-בדיקה ראשונית מראה כי קיימת תקלה באגזוז, התקלה היא בעצם שיש סדק בסעפת. הבעייה סודרה אך עדיין קיימות בעיות.

-בדיקה נוספת מראה כי יש חשד לבעייה במנוע, מה שמוביל לעוד בדיקה שמראה כי יש בעייה בקוייל (coil) השמאלי.

 

כרגע אני מנסה למצוא את החלק מחלקי חילוף [חלק מקורי] כי המקורי עולה בערך 700 ש"ח (לפי מה שהבנתי)

אם אתם מכירים מוסכים באיזור הדרום [אשקלון יהיה מצויין] אתם מוזמנים לספר :)

 

אגב, על התקלה בסעפת לקחו לי 250 ש"ח. אני חושב שזאת עקיצה אבל זה מה שהיה במיידי..

פורסם

ניסן רד מהעץ שטיפסת עליו, אתה לא מבין טוב יותר ממני תהיה בטוח.

למד שבלחיצה ארוכה על דוושת הגז הגיר האוטומטי מוריד הילוכים.

מעתה אתעלם ממך לאלתר.

 

פותח האשכול, בצע בדיקה להחלקה בממיר המומנט:

כשהמנוע בטמפ' עבודה משוך את בלם היד חזק, לחץ על דוושת הבלם, שלב ל d ותוך כדי שאתה לוחץ על דוושת הבלם בחוזקה לחץ על דושת הגז עד הסוף לפרק זמן שלא יעלה על 5שניות.

אם בבדיקה זו הסלד יעבור את ה 2300 סל"ד, אז יש החלקה בממיר מומנט.

קודם תשחרר את דוושת הגז ולאחר מכן את הבלם, לבסוף שלב לניוטרל ותמתין דקה אחת כדי שהגיר יתקרר.

בצע את הבדיקה במגרש חניה ריק כשאין סביבך אף אחד.

פורסם

אם היה לך תקלה של סדק בספעת הפליטה, חיישן החמצן היה מזהה יותר מידיי חמצן בפליטה ומעשיר את הדלק דבר זה היה מתבטא בצריכת דלק מוגזמת.

בעיות הנעה כאשר המנוע חם.

ועוד המון תקלות נלוות.

עכשיו שאני יבין כי כבר הצלחת לבלבל אותי, הרכב במצב עמידה אתה לוחץ גז הטורים עולים גבוהה והרכב לא נוסע???

האם סרקת תקלות והייתה לך תקלה על חיישן מהירות?

האם נתקלת בבעיה שכאשר המנוע קר (בבוקר) המנוע מניע אך בשילוש הילוך הרכב לא זז למשך מספר שניות ולאחר מכן נוסע כאילו לא הייתה כל בעיה??

פורסם
ניסן רד מהעץ שטיפסת עליו, אתה לא מבין טוב יותר ממני תהיה בטוח.

למד שבלחיצה ארוכה על דוושת הגז הגיר האוטומטי מוריד הילוכים.

מעתה אתעלם ממך לאלתר.

 

פותח האשכול, בצע בדיקה להחלקה בממיר המומנט:

כשהמנוע בטמפ' עבודה משוך את בלם היד חזק, לחץ על דוושת הבלם, שלב ל d ותוך כדי שאתה לוחץ על דוושת הבלם בחוזקה לחץ על דושת הגז עד הסוף לפרק זמן שלא יעלה על 5שניות.

אם בבדיקה זו הסלד יעבור את ה 2300 סל"ד, אז יש החלקה בממיר מומנט.

קודם תשחרר את דוושת הגז ולאחר מכן את הבלם, לבסוף שלב לניוטרל ותמתין דקה אחת כדי שהגיר יתקרר.

בצע את הבדיקה במגרש חניה ריק כשאין סביבך אף אחד.

 

אתה בכלל קורא מה פותח האשכול רשם?!

האוטו בעמידה ,למה שהוא יוריד הילוך?! הרי הוא על הילוך ראשון לאן הוא יוריד הילוך למינוס 2?

פורסם

פותח האשכול רשם שהרכב זוחל,השאלה היא באיזה מהירות הוא זוכל 5קמ"ש? 40קמ"ש? כמה?!

 

אם זה מ 40 קמ"ש אז הגיר יוריד להילוך ראשון בלחיצה חזקה וכמובן שהסל"ד יגיע כמעט למקסימום, הגיר יסחט את ההילוך ויעביר לשני.

 

פותח האשכול לא ציין את מהירות הרכב, אין נתונים מדוייקים = הוא לא יקבל תשובה מדוייקת.

×
×
  • תוכן חדש...