Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה MX-5 - טויוטה קורולה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה משווה בין הוצאות על רכב ספורט לבין הוצאות על רכב משפחתי?

 

רכב ספורט - אתה צריך תקציב נפרד רק לצמיגים אם אתה נכנס לזה רציני...

 

אני יכול לאמר לך רק לגבי קורולות היות ויש לי נסיון אדיר איתן - זה רכב שמחזיר לך אהבה בכך שהוא לא מאכזב אותך

 

למעט בלאי צפוי - מצבר, צמיגים, וישרים, נורות, בלמים

 

כל השאר - תחזוקה מאוד נמוכה

 

4 שנים שהרכב ליסינג נמצא אצלי (קורולה 2007) לא הוחלף בה חלק מנועי בודד. מצבר הוחלף רק לאחרונה.

 

3 שנים שקורולה 2008 רובוטית היתה אצל אבא שלי - פעם אחת איפסו מחשב מנוע והחליפו מערכת סטריאו מקורית - מעבר לזה כלום.

 

5 שנים שטויוטה קורולה 2001 היתה אצל אבא שלי - כלללללללום! - ברקסים הוחלפו אחרי 80K קילומטר!!! ומצבר נגמר קצת אחרי ה4 שנים וצמיגים ווישרים הוחלפו.

 

7 שנים שיש אצלי את הקורולה 97 - החלפתי פעמיים משאבת מים (השניה ששמו לי כנראה היתה דפוקה), החלפתי ממיר קטליתי כי רציתי, תושבות מנוע כי רציתי

 

מעבר לזה - נפל לי האטם של הפקק של הרדיאטור לתוך הרדיאטור - הגעתי למוסך, נתנו לי פקק חדש ואמרו לי להמשיך לנסוע עם האוטו - האטם עדיין בתוך הרדיאטור עד היום...

 

נסעתי איתה על איילון - היה לי פנצ'ר ולא שמעתי, נסעתי על 100 וישר כל הזמן (אני עם מערכת סטריאו רצינית ברכב) - החלפתי צמיג כשהבנתי שיש פנצ'ר - בוקר למחרת החליפו לי גומיה בציריה ב50 שקלים - יאללה שלום סע לברכה...

 

בקיצור - רכב שלא סתם הפך לאגדה מוטורית :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאדון כוח הלאנוס שלפניי - מעציב אותי שאתה מדבר באהבה כה רבה על משפחתית אנמית כמו טויוטה קורולה, ועוד בשרשור שגם מזכיר את המיאטה...

 

תרשה לי לתקן אותך - הקורולה לא "מחזירה לך אהבה" בכך שהיא לא מאכזבת אותך. היא פשוט... לא מאכזבת אותך. כי אתה גם לא מצפה ליותר מדי מעבר לאמינות.

 

תרשה לי לחדש לך בעוד משהו - עלויות האחזקה של מיאטה, למעט עניין הביטוח המקיף, ממש לא גבוהות משמעותית משל כל משפחתית רגילה. כן, הצמיגים קצת יקרים יותר. אבל גם זה מחזיק שנתיים בלי בעיה בשימוש נורמלי.

 

ולסיום - להגיד את המילים "אגדה מוטורית" בהקשר של קורולה, ועוד בשרשור על מאזדה מיאטה... לאן התדרדרנו?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני(?) - אני נאלץ לצדד במה שכתבת, טויוטה - מצפים ממנה לאמינות וזה לרוב מה שמקבלים ממנה.

כל העניין של הנאה מנהיגה, אין בה כל כך הרבה (כמו שאמרת - אנמית), אבל מיאטה זה סיפור אחרי לגמרי.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

אני חושב שצריך לשנות את הכותרת השירשור ל:

 

יש לי 90K ואין לי מושג מה לעשות איתם.

 

אז ככה,לדעתי 90k זה המון עבור רכב ראשון לנהג חדש בן 18,ואפשר לקנות רכב יד שנייה בהרבה פחות ולקבל המון כיף,פוזה אמינות וכו.

 

206 xs

206 cc -אני אישית הייתי קצת מתפדח אבל יש אנשים שאוהבים פוזה מהסוג הזה.

אביזה טורבו

יונדאי קופה

קליאו ספורט-אם בא לך להשתולל

הונדה פרילוד

אלפא 147

 

את כל הדגמים הללו הייתי מאוד שמח לקבל בתור נהג חדש בן 18,כולם מעניינים\מהנים\פוזה ואף אחד לא מתקרב לk90 למעשה רובם באיזור ה45-50 k +-

Porsche 944 turbo

×
×
  • תוכן חדש...