Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר התקנת רדיו דיסק אצל מתקין (א.י.ה אביזרים כפר סבא) החלו בעיות חשמל ברכב.

 

הרדיו דיסק הוא Kenwood KDC-X7013U

 

הזהה לקלריון 786 שרציתי לרכוש ולא הייה במלאי.

 

אתמול התקנתי את הרדיו דיסק והרדיו דיסק נכבה ונדלק

 

כאשר הנעתי היסתדר. אחר כך שמתי לב שכשאר אני מדליק את המזגן

 

הרדיו נכבה ונדלק שוב.חזרתי שיבדקו את ההתקנה בדקו וחיברו שוב

 

הבעיה לא נפתרה. היום החלפתי אלטרנטור לחדש 65 אמפר

 

כאשר המצבר חדש 63 אמפר מ6.2010. עוד הפעם לא היסתדר

 

חיברו לי אותו ישירות לסוויטץ וניסו כל קומבינציה אפשרית

 

ולבסוף פסקו שהרדיו דיסק אינו תקין.

 

וזאת אני אוכל לחזק כי כאשר שיחקתי עם הצבעים של התאורה שלו

 

ישנו צבע אחד שפשוט המסך נכבה לחלוטין. אז מחר אני אבדוק איך אני מחליף אותו, לבינתיים ניתקתי אותו מהכבלים של החשמל

 

למען הסר ספק. ואם זאת הפלא הפלא, תקלה חדשה - התאורה ברכב ובחוץ

 

מעומעת, במהלך הנסיעה הסתדרה אך ברגע שלחצתי עד הסוף (קיק דאון) שוב נהייתה מעומעת, כאשר הגעתי הביתה פתחתי

 

מחסה מנוע והבחנתי בעשן שעולה מחיבור ה+ על המצבר.

 

אין לי מושג מה לעשות כבר.

 

 

עריכה - מדובר במאזדה לאנטיס 323BG שנת 97. מתוכננת התקנת מערכת רצינית ברכב.

 

האם שווה לשקול שידרוג אלטרנטור+מצבר למשהו יותר חזק, למרות ששניהם חדשים?

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

שלוםרב !

אל תחפש את המטבע מתחת לפנס, הוא לא נמצא שם ,חפש את המטבע, ואת הבעייה, אצל מתקין הרדיו דיסק !

אל תחליף בינתיים שום אלטרנטור ומצבר.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלוםרב !

אל תחפש את המטבע מתחת לפנס, הוא לא נמצא שם ,חפש את המטבע, ואת הבעייה, אצל מתקין הרדיו דיסק !

אל תחליף בינתיים שום אלטרנטור ומצבר.

בברכה

צביקה

 

תודה, אבל המתקין לא יוכל לעזור במאומה.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

המתקין לא יוכל לעזור לי כרגע, משום שהאוטו לא תקין לנסיעה, מניע נוסע אבל ממש לא רצוי לסוע ככה.

 

מההודעה הקודמת קפצתי למוסך, האלטרנטור החדש ששמו לי אתמול נשרף.

 

יש איפשהוא קצר. כל הפיוזים תקינים. ביקשתי מהם (חבר של אבא) שיוציא את המערכת, יבדוק החוטים

 

וכל חיבור "קומבינה" להעיף.

 

הבעיה היא שישנם כאן יותר מדי משתנים. החנות שרכשתי ממנה את הרדיו דיסק - אוטוסואנד חיפה.

 

המתקין א.י.ה אביזרים

 

המתקין השני שבדק את החיבורים - רדיו השרון (בא.י.ה אביזרים דאגו לנפנף אותי כי הייה עמוס בעבודה, אני לא היתכוונתי להמשיך

 

לנסוע על הרכב בצורה כזו.)

 

והמוסכניק שהוא שכן שלי. (בעל מוסך).

 

אילו הצעות יש לכם?

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

אוקיי. הבעיה נפתרה. החליפו לי מצבר מתוקף האחריות לחדש.

 

אלטרנטור הוחלף שוב גם מתוקף האחריות.

 

ומה שבאמת גרם לכל הבעיות הייה טרמינל "-" על המצבר שבור (שמתי לב לזה ממזמן אך לא היו בעיות)

 

הכבלים היו משוחררים וזזהו בתוך החיבור וזה גרם לקצר.

 

מיד לאחר ההחלפה נסעתי לרדיו השרון בכפ"ס, חיברו את הר"ד ועובד ללא דופי.

 

עם מזגן אורות ווליום גבוהה אפילו לא חיכינו קצת אחרי ההנעה, הכל ישר עבד!

 

נקווה שלא יהיו הפתעות בהמשך.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

תתחיל מניקוי הקטבים של המצבר העשן שעלה משם הוא עקב התחממות בשל מפל מתח גדול על נקודה זו, אילו זה היה כתוצאה מקצר היו נשרפים נתיכים והעובדה שהם לא.

סיבה זו עלולה לגרום לכל התופעות שתיארת בשרשור.

פורסם

טרמינל מינוס הוחלף לחדש כמו כן המצבר חדש (הכל קרה בכמה שעות) והכל נקי.

 

יש טעם לנקות +, למרות שאין בעיות?

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

אם המצבר חדש יחסית והוא כבר דרוש החלפה כנראה שאתה מעמיס עליו יותר מידי מה שיכול לגרום לו ללכת בקרוב שוב. ו/או נזקים נוספים ברכב.

פורסם

מה אני כבר מעמיס עליו? רדיו טייפ? (שהייה לפני הרדיו דיסק)

 

בכל אופן כרגע נכון לעכשיו הכל תקין.

 

חוץ מבעיה ברדיו דיסק עצמו, הוא שומר הגדרות אך לא שומר הגדרות של התצוגה

 

כיביתי DEMO MODE וכשאני משנה לאיזה צבע אחר את התצוגה, (הרגיל משתנה כל הזמן VARIABLE)

 

לאחר כיבוי הרכב זה חוזר לאותו מצב. אבל הוא כן שומר הגדרות של אקולייזר.

 

יש לכם אולי הצעות?

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

×
×
  • תוכן חדש...