Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנוגע "לנגד" , למעשה זהו חיישן ה- IAT (חיישן טמפ' אוויר) .

חוכמת החיים האמתית היא אינה בלהחזיק את הקלפים הטובים,

אלא לדעת היטב איך לשחק עם הקלפים העומדים לרשותך.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שבת שלום לכולם

אחרי שראיתי שהמאף שלי הולך ודועך אני חושב על להזמין חדש במקומו בקרוב.

אני יודע שהמקט הוא 06A906461L

 

מהתכתבות עם המוכר באיי ביי עלה שהמקט שלו מתאים לרכב שלי ( מה שלא נראה לי נכון) המוכר טוען שכל החיישנים החדשים למנועים האלו הם בעלי אותו מקט.. נשמע לי תמוהה שוב :roll:

 

הוא טוען שהמקט שלו יתאים לי, מה אתם אומרים?

המקט המקורי הוא 06A-906-461

תואם למקט בוש 0280217121

 

עזרה תעזור לי מאוד להחליט, אני לא רוצה להזמין סתם ולהתקע איתו למרות שהמחיר מאוד זול 70דולר לחיישן מקורי כולל משלוח.

פורסם

באמת הוא רוצה למכור המכירה שלו עוד כמה שעות נסגרת ואין לו קונה.

עדיין לא הגעתי למסקנה החלטית שהחיישן מקולקל מחר אני יעשה בדיקת לחץ לצנרת הגדישה על מנת לוודא שהאוויר לא בורח החוצה, בקריאה של המאף קיבלתי בפיק הכי גבוה 157g/s

הרכב שלי עם צ׳יפ , אינלט ופילטר אוויר פתוח בקופסא המקורית של היצרן. בקיצור בסביבות 205 כח סוס. אמור לתת קריאה יותר גבוהה

פורסם

אני ממליץ לך לבצע שתי בדיקות של חיישן MAF שיכולות לעזור לך באיבחון החיישן.

1. בדיקת התנגדות חיישן הטמפ' בטמפ' שונות.

2. בדיקה בעזרת סקופ או מד-תדר שמסוגל למדוד גל ריבועי עד תדר של 10 קילו-הרץ.

 

לבדיקה הזו תצטרך רב מודד, בלאור או פן, מד-חום, מד-תדר.

איזה כייף לי :)

פורסם

תקלת הלמדה לא חזרה שוב.

המוכר לא נותן אחריות, אני לא קונה ממנו בסוף.

מה שכן נראה לי שלא נשאר עוד הרבה לחיישן המאף , היום הוא נתן לי תקלה של אות נמוך מדי.

האם אפשר לנסוע כמה ימים עם חיישן לא מתפקד?

הבנתי שהרכב נוסע עם מפות קבועות שעוקפות את החיישן, האם זה נכון?

 

עריכה למי שרוצה לדעת מחירים של המאף.

בערך 1400 ש"ח לחיישן מקורי מהחברה

860 ש"ח לחיישן תחליפי בוש.

120 דולר לחיישן תחליפי בוש מאייביי

פורסם

המחשב יודע לשמור מצוין על המנוע.

תברר עם אביחי מ E&A על מחיר לחישן,הוא יכול להפתיע אותך.

התחליפי של בוש זה מקורי מחודש,הם חישנים מצוינים שמחזיקים מעולה,מנסיון.

פורסם

אני יודע שבוש מייצרים את המקורי , אני מתכוון לתחליפי כי פשוט אין חותמת של החברה.

בקשר לE&A לא בדקתי כי אני אצטרך לנסוע למרכז, יש לי כאן בבאר שבע במחיר יחסית זול.

אני בודק אופציה של להביא מח"ול כי זה בהרבה יותר זול, הבעיה שאני אצטרך לחכות שבוע שבועיים עם החיישן המזייף..

פורסם

בוש מייצרת את החיישן המקורי עבור רכבך ככה שאתה יכול בראש שקט לרכוש את החיישן מהם.

 

בקשר לבדיקות שרשמתי קודם לכן אני יורד מעניין מכיוון שלא מצאתי דף נתונים של הייצרן שבו הוא מציין את הפרמטרים הדרושים לבדיקה של החיישן שברשותך.

 

בתחילה חשבתי שיש בחיישן MAF חיישן טמפ' נוסף שאותו ניתן לבדוק בקלות אבל לאחר בדיקה הבנתי שהוא לא קיים אצלך ברכב.

איזה כייף לי :)

פורסם
אבל ליתר בטחון תן מבט על הבלוק של תיקוני הצתה.

 

באיזה בלוק רואים את זה??

מה אני רואה בבלוק הזה במצב תקין ומה במצב של תיקונים??

 

תודה.


×
×
  • תוכן חדש...