Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תהיות לגבי החיישן MAF- סיאט לאון


אביתר א.
שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הבנתי .

אז בהספק משוער של 210 כח סוס זה אומר שאני אמור לקבל 165-170 G\S.

אני יעשה נסיעת מבחן עם לוג של הנתונים ונשוב לדווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יש לפעמים תופעה שאנשים חורטים את הMAF ומוצאים ממנו את הרשת שיש בבית הMAF,שזה דבר שיכול להשפיע על הקריאות של החישן.

 

.

 

מה הכוונה לחרוט חיישן זה?

פעם ראשונה אני שומע את המושג הזה .

החיישן עצמו עדין ולא כדאי להתעסק איתו.

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעם בתהליך למשתמש הרגיל,זה פעולה שעושים רק ברכבים משופרים שמגיעים למקסימום קריאה של החישן MAF.

וזה באמת הכי פשוט שיש,חורטים מבפנים,זה לא משהו מיוחד שמצריך מכונה מיוחדת שאין להשיג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק אני מאמין שBIG Y מתכוון לזה שבטורבואים גדולים יותר יש זרימה יותר גדולה של אויר אז מרחיבים את הבית של החיישן כמה שאפשר בשביל לאפשר לאוויר לזרום בחופשיות.

לא יודע כמה זה פרקטי כי יותר מדי זרימה של אויר על החיישן המקורי יגרום למצב שהוא יתחמם או ישרף כי הוא לא מתאים לזרימה גבוהה של אויר דרכו.

אני בטוח שיש איזה קומבינה של חיישנים 3" או מרכבים אחרים בקבוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת לא מסתדר לי מה שאתה אומר, כי החיישן הזה נוטה להתפגר בסביבות ה-100 אלף ק"מ.

לאט לאט הוא מאבד מכושר העבודה שלו, אז עוד להעמיס עליו והוא מחזיק?

מילא מחזיק אבל בטוח שתחולת החיים שלו מתקצרת

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון,

היום ניצלתי הזדמנות וחיברתי את המחשב כי הרכב שוב נכנס למצב בטוח EPC+TC נדלקו :-(

הפעם עלו לי 2 תקלות

Control Module Part Number: 06A 906 032 SJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0010

Software Coding: 11510

Work Shop Code: WSC 79158

Additional Info: VSSZZZ1MZ5R020917 SEZ7Z0D2582080

2 Faults Found:

17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit

P1548 - 35-10 - - - Intermittent

17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal

P1171 - 35-00 - -

 

אמרתי סבבה את הבעיה עם הדוושה זה כבר ידוע לי אבל שאלתי את עצמי מה קשור עכשיו N75?!?

איפסתי אותם ועשיתי סיבוב, והפעם קיבלתי את התקלה הבאה..

 

Control Module Part Number: 06A 906 032 SJ

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0010

Software Coding: 11510

Work Shop Code: WSC 79158

Additional Info: VSSZZZ1MZ5R020917 SEZ7Z0D2582080

1 Fault Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-00 - -

 

הרכב שלי החליט להשתגע :twisted:

איפסתי שוב את התקלה, והופ כאילו לא היה כלום :shock:

יצאתי לסיבוב לחיצות קל.. הרכב נוסע טוב אז עשיתי LOG לחיישן המאף, יש לציין שיש לי תוכנה של אפסולוט

ובפיק הכי גבוהה ב6560 סל"ד קיבלתי 157 G\S

משהו פה לא מסתדר לי .

 

האם החיישן מאף שלי פשוט משגע לי את הרכב?

כי ממה שהבנתי הקריאה שלו נמוכה מדי.

 

רון\מרק\E&A

כל עזרה תתקבל בברכה

זה כבר מבאס אותי שאני לא יכול להנות מהרכב וכל היום אני צמוד למחשב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה הקריאה של החישן היתה ב 5500?

עם יש משהו שמוריד ביצועים זה דווקא הלמדה הקידמית שלך ,עם היא עושה בעיות.

יש לך ברז גדישה?

עם כן נסה לנתק חישן מד הזרימה ותראה איך האוטו מרגיש לך,אבל ליתר בטחון תן מבט על הבלוק של תיקוני הצתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאני יהיה על המחשב אני אבדוק את הלוג ונראה כמה הייתה הקריאה ב5500 סלד

אין לי ברז גדישה ברכב יש סה״כ תוכנה, פילטר פתוח בקופסא, ופורק של פורג׳ 007p

אני חושב שאני אתחיל מבדיקת צנרת גדישה שלא בורח מאיפה שהוא אחרי זה נעבור למאף ונראה איך נמשיך משם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על העריכה של הכותרת :) רק עכשיו שמתי לב סיאט בלנו :-D

 

BIG Y ב5760 סלד המאף הראה 151.17 , ב-5200 המאף הראה 144.67.. מקריאה בפורומים אחרים הבנתי שזה קריאה של מאף של מנוע מקורי\ לא משופר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...