Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולדסמוביל 442


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מזכיר לי את משחק ה"הכה בחפרפרת"....

למרות שאני יכול להביא עוד מאות דוגמאות שיתמכו במה שאני מדבר עליו, אני לא מתכוון להיכנס לעוד וויכוח חסר טעם על פני 80 עמודים.

שלום ולא להתראות.

 

קטע בוטה נמחק. עותק מלא נשמר בשרת של המנהלים. אם אתה לא מקבל דעות שונות משלך, לפחות שמור על אותה לשון נקיה שמתבטאים כלפיך. הפעם העניין חסתכם בהתראה ובהכנסה למעקב. בפעם הבאה, אכן, "שלום ולא להתראות"

ראה הוזהרת

בני, מנהל הפורום

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וכמעט באותו עניין

לפני כמה שנים ראיתי באחד המושבים בשרון אולדסמוביל טורונדו.

מישהו שמע? מכיר? יודע?

 

oldsmobile_toronado_1966_1.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
וכמעט באותו עניין

לפני כמה שנים ראיתי באחד המושבים בשרון אולדסמוביל טורונדו.

מישהו שמע? מכיר? יודע?

 

oldsmobile_toronado_1966_1.jpg

 

בשעתו, סוף שנות השישים תחילת שנות השבעים, היתה אחת כזו חדשה בחיפה.

הם נחשבות היום כמועמדות להיות קלאסיות מבוקושות ובהרבה פורומים ממליצים לרכוש אחת כהשקעה...

שלמה דן גדרון

פורסם

האם זה נכון שהטורנדו היא האמריקאית FULL SIZE הראשונה עם הנעה קדמית?

יום אחד גם לי תהיה אוסטין אלגרו 1.3 שנת 78,

עם תא נוסעים אפוף עשן ומאורר שחותך אצבעות... :roflmao:

ורדה הוריאנט *כבר לא* מחכה לחלקים מברזיל... (הגיעו בשלום)

פורסם
האם זה נכון שהטורנדו היא האמריקאית FULL SIZE הראשונה עם הנעה קדמית?

 

 

נכון

אולדסמוביל תותחים

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם
האם זה נכון שהטורנדו היא האמריקאית FULL SIZE הראשונה עם הנעה קדמית?

לא. הקורוד הקדימו אותה עם ה 29- L ב1929 באותה השנה יצאה גם רקסטון עם מכונית עם הנעה קדמית.

הטורנדו עם הנעה קדמית יצאה ב 1966 ושנה לאחר מכן 1967 יצא האלדורדו של קדילאק גם היא עם הנעה קדמית.

שלמה דן גדרון

פורסם

בהמשך לפןסט של "אולד קאר" הנה תממונה של הקורד L29. הרכב יוצר במחצית הראשונה של שנות השלושים.

שימו לב שהגלגלים הונעו על ידי דיפרנציאל ולא על ידי ציריות.

 

1930_Cord_L-29_Phaeton-july12a.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
הרקסטון (Ruxton):

 

ruxton.jpg

 

T

 

 

אין ספק, מכונית נאה שיכלה לעטר בגאווה את החניה שלי.... :-)

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

טוב בוא נתחיל ככה אין לי שמץ של מושג ברכבי הספנות פשוט מישהו הציע לי להחליף איתו על הגיפ שלי אז רציתי לברר קצת ליפני על הרכב וכמה הוא שווה בערך אז ככה

הרכב הוא אולדסמוביל קטלס 79 קופה מנוע v8 ששמו לה גיר 4 וחצי הילוכים לא יודע מה זה אומר רק שהידית עכשיו היא בהגה מה אתם אומרים כמה שווה בערך האוטו והעם כדי לי ביכלל להיתקרב 

פורסם
טוב בוא נתחיל ככה אין לי שמץ של מושג ברכבי הספנות פשוט מישהו הציע לי להחליף איתו על הגיפ שלי אז רציתי לברר קצת ליפני על הרכב וכמה הוא שווה בערך אז ככה

הרכב הוא אולדסמוביל קטלס 79 קופה מנוע v8 ששמו לה גיר 4 וחצי הילוכים לא יודע מה זה אומר רק שהידית עכשיו היא בהגה מה אתם אומרים כמה שווה בערך האוטו והעם כדי לי ביכלל להיתקרב

 

בא נמשיך בזה שחסרים המון נתונים לתת לך תשובה,

 

מה המצב של הרכב ? חלודה ? מכני ?

איזה דגם בדיוק ? salon , supreme , brougham ?

 

מה המצב הפנימי ? סלון וכד'

 

 

האם כדאי להתקרב ? תלוי מה אתה מחפש מהרכב.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
טוב בוא נתחיל ככה אין לי שמץ של מושג ברכבי הספנות פשוט מישהו הציע לי להחליף איתו על הגיפ שלי אז רציתי לברר קצת ליפני על הרכב וכמה הוא שווה בערך אז ככה

הרכב הוא אולדסמוביל קטלס 79 קופה מנוע v8 ששמו לה גיר 4 וחצי הילוכים לא יודע מה זה אומר רק שהידית עכשיו היא בהגה מה אתם אומרים כמה שווה בערך האוטו והעם כדי לי ביכלל להיתקרב

 

ונמשיך ב:

הספנות - ספנות זה ספינות

ליפני - אני לא יודע מה היפני עשה לך

והעם - העם איתך

ביכלל - אלוהים יודע

בדיקה זריזה של ההקלדה תעשה רק טוב

כבר חתמתי...

פורסם

זה כמה תמונות שלו

מבחינת חלודה יש נקודות קטנות פה ושם הרכב אחרי פחחות(אבל צריך לחזור על הכול שוב יש הרבה פיצוצים בצבע)

השמשה מאחורה יש מסביבה סיליקון שלא יכנס מים לדברי הבחור ככה זה אין לזה גומייה (למרות שלא ניראה לי הגיוני)

מבחינה מכנית הרכב נוסע יום יום הכול עובד ממה שראיתי משאבת ההגה יושבת משום מה עקום (כנראה תושבת לא יושבת טוב) בטורים סרק יש זימזום קטן לא ידוע מה מקורו לדיברי בעל הרכב זה מהגיר משהו בנועל של ההילוכים לא הבנתי בדיוק חוץ מזה המכני ניראה בסדר גמור

לגמי המצב הפנימי לא מי יודע מה הוא שם ריפוד על הגג ועל הדפנות אבל בוא נגיד את זה ככה עבודה של עזה הדשבורד הכול נימצא אבל יש סדקים פה ושם הריפודים לא הכי יפים בקיצור יש צורך בקוסמטיקה פנימית לא הרבה אבל יש

33729_1620572991620_1155297290_1688183_7711130_n.jpg

33861_1620562951369_1155297290_1688172_1567518_s.jpg

59921_1620563951394_1155297290_1688173_1797760_s.jpg

פורסם
זה כמה תמונות שלו

מבחינת חלודה יש נקודות קטנות פה ושם הרכב אחרי פחחות(אבל צריך לחזור על הכול שוב יש הרבה פיצוצים בצבע)

השמשה מאחורה יש מסביבה סיליקון שלא יכנס מים לדברי הבחור ככה זה אין לזה גומייה (למרות שלא ניראה לי הגיוני)

מבחינה מכנית הרכב נוסע יום יום הכול עובד ממה שראיתי משאבת ההגה יושבת משום מה עקום (כנראה תושבת לא יושבת טוב) בטורים סרק יש זימזום קטן לא ידוע מה מקורו לדיברי בעל הרכב זה מהגיר משהו בנועל של ההילוכים לא הבנתי בדיוק חוץ מזה המכני ניראה בסדר גמור

לגמי המצב הפנימי לא מי יודע מה הוא שם ריפוד על הגג ועל הדפנות אבל בוא נגיד את זה ככה עבודה של עזה הדשבורד הכול נימצא אבל יש סדקים פה ושם הריפודים לא הכי יפים בקיצור יש צורך בקוסמטיקה פנימית לא הרבה אבל יש

יש מצב לפלאפון של האיש ואם הוא רוצה למכור?

סוזוקי אינטרודר 1400 VS דגם אמריקאי:twisted: יחיד במינו :lol:  

מייעץ בעיניינים טכניים לכל סוגי כלי הרכב לחברי הפורום בחינם

הודעות בפרטי בעל הסמכה+מוסך לכלי רכב


×
×
  • תוכן חדש...