Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולדסמוביל 442


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יכול להיות שתהיה לי אפשרות לשים יד על אולדסמוביל 442.

אני לא יודע איזה שנה כי הבחור שהציע לי לא זכר, אבל הוא אמר שהצורה שלה מעוגלת.

רציתי לבקש קצת פרטים על הרכב ממי שמכיר, ולמה אני צריך לשים לב אם אני אלך לראות אותה.

בנוסף אם יש שנים מסויימות מוצלחות יותר מאחרות לדגם זה, מנועים מסויימים וכו'.

תודה מראש.

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום,

יכול להיות שתהיה לי אפשרות לשים יד על אולדסמוביל 442.

אני לא יודע איזה שנה כי הבחור שהציע לי לא זכר, אבל הוא אמר שהצורה שלה מעוגלת.

רציתי לבקש קצת פרטים על הרכב ממי שמכיר, ולמה אני צריך לשים לב אם אני אלך לראות אותה.

בנוסף אם יש שנים מסויימות מוצלחות יותר מאחרות לדגם זה, מנועים מסויימים וכו'.

תודה מראש.

 

1. קנה אותה.

2. ראה המלצה בסעיף 1.

3. סעיפים 1 ו-2 הינם המלצה בלבד.

4. סעיף זה בא לבטל את סעיף 3 ומעתה ההמלצה הינה הוראה.

5. חזור לסעיף 1.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

תבדוק שזה 442, בארץ יש רק שתיים אורגינליות, אחת פתוחה ששינו אותה להרסט ואחת סגורה שחורה.

 

( גם קטלס קופה יפה בשנים הנכונות זה לא רע בכלל ).

פורסם
1. קנה אותה.

2. ראה המלצה בסעיף 1.

3. סעיפים 1 ו-2 הינם המלצה בלבד.

4. סעיף זה בא לבטל את סעיף 3 ומעתה ההמלצה הינה הוראה.

5. חזור לסעיף 1.

עד כדי כך?

אם אתה מתלהב ממנה זה אומר משהו...(משהו טוב כמובן)

ראיתי קצת תמונות בגוגל ולדעתי היא ממש יפה, או לפחות יש לה פוטנציאל.

אני אשתדל לקבוע עם הבחור ולראות אותה כמה שיותר מוקדם כדי לדעת באיזה מצב היא (הוא אמר שהיא צריכה שיפוץ אבל לא הרחיב יותר מדי).

תודה.

דרך אגב, קיבלת גם את הקול שלי.

בהצלחה!

פורסם
תבדוק שזה 442, בארץ יש רק שתיים אורגינליות, אחת פתוחה ששינו אותה להרסט ואחת סגורה שחורה.

 

( גם קטלס קופה יפה בשנים הנכונות זה לא רע בכלל ).

זה בחור מאיזשהו מושב שהרכב זרוק אצלו בחצר, ככה שלא נראה לי שזאת אחת מהשתיים.

אחרי שאני אדבר איתו שוב אני אהיה יותר חכם.

פורסם
1. קנה אותה.

2. ראה המלצה בסעיף 1.

3. סעיפים 1 ו-2 הינם המלצה בלבד.

4. סעיף זה בא לבטל את סעיף 3 ומעתה ההמלצה הינה הוראה.

5. חזור לסעיף 1.

 

 

אז לקנות???

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
1. קנה אותה.

2. ראה המלצה בסעיף 1.

3. סעיפים 1 ו-2 הינם המלצה בלבד.

4. סעיף זה בא לבטל את סעיף 3 ומעתה ההמלצה הינה הוראה.

5. חזור לסעיף 1.

 

 

 

nice:-D

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם

יש לדוד שלי אחת כזאת במצב pristine היא קבריולט ככל הנראה מחר אבקר את המשפחה שוב ואקח לי כמה תמונות עם הnikon d90 :)

פורסם

תקנה ומהר

אבל רק אם הרכב בר שיקום

אחת ממכוניות השרירים המכונות בארה"ב- רכב שרירים אמיתי (נשמע מטופש אבל ככה מכנים את רכב זה)

אולדסמוביל נחשבה לחברה מאוד שמרנית ולא יצרה מס. רכבים מגוון של מכוניות שרירים. אבל הדגם הספציפי מאוד מבוקש

חזק מהיר ויפה

קניה מעולה בעירבון מוגבל

רק אל תתקמצן על תמונות, בודי ומנוע

שברולט קפריס 350, 88

פסח

פורסם
תקנה ומהר

אבל רק אם הרכב בר שיקום

אחת ממכוניות השרירים המכונות בארה"ב- רכב שרירים אמיתי (נשמע מטופש אבל ככה מכנים את רכב זה)

אולדסמוביל נחשבה לחברה מאוד שמרנית ולא יצרה מס. רכבים מגוון של מכוניות שרירים. אבל הדגם הספציפי מאוד מבוקש

חזק מהיר ויפה

קניה מעולה בעירבון מוגבל

רק אל תתקמצן על תמונות, בודי ומנוע

אני אשתדל ללכת לראות אותה בשבוע שבועיים הקרובים, ואם המחיר יהיה נורמלי והיא תראה ברת שיקום אז אני אמכור את הקפרי ואקנה אותה.

נראה כמה צריך להשקיע ואם זה בתקציב שלי...

יש משהו מיוחד שצריך לשים אליו לב ברכב הזה?

תודה


×
×
  • תוכן חדש...