Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם פרוץ יום שישי אחה"צ, לאחר החזרה מהשוקתיק, הגענו לטוביה מספר חברים.

לשלושה מאיתנו אופנועי אספנות איטלקיים - שתי ווספות ולמברטה (תמונות יועלו מעט לאחר שהן יגיעו אליי במייל).

לאחר שישבנו, אכלנו, קשקשנו, נהננו, ריכלנו וצחקנו, יצאנו בשיירה קטנטנה של שלושה אופנועי אספנות לטיול קצר וספונטני בעיר הקודש.

ראשית, עברנו דרך הבית שלי, שם נפגשו רן וניר בפעם הראשונה עם הריקשה (ע"ע מוציאים את הלמברו מהבוץ), וכן נכנסו אליי למשרד, ע"מ להתרשם מהליך השיפוץ של הלמרטה עם הסירה (ע"ע מוציאים את הלמברטה מהמחסן).

אין ספק כי רעשם של שלושת האופנועים ביום שישי אחה"צ, מעט לפני כניסת השבת לעיר הקודש, החרידה מעט את מנוחתם של תושבי העיר, אך ההרגשה של רכיבה משותפת על אופנועי אספנות, אינה דומה לשומדבר אחר.

נסיעה רגועה ושלווה, כאשר הרוח חודרת דרך משקף הקסדה הפתוח - תענוג אמיתי.

 

מביתי, רכבנו אל ביתו המדהים של ניר, המשקיף על ירושלים החדשה, ומשם, לאחר עצירה לתדלוק, המשכנו אל טיילת ארמון הנציב. המראה של שלושת אופנועי האספנות על רקע העיר העתיקה, יחד עם התנועה הדלילה בכבישים בערב שבת, נותנים הרגשה של 30 שנה אחורה. אמנם הייתי אז רק ילד, אך זה בדיוק מה שאני זוכר... כבישים ריקים למחצה, ווספות, למברטה, מבט על העיר העתיקה... מי צריך יותר מזה....

 

בטיילת נפרדו דרכנו, לא לפני שקבענו כי נעשה בקרוב עוד טיולים ספונטניים ברחבי עיר הקודש, ועדיף בהקדם.

אז כל מי שרוצה להצטרף, הרבה יותר ממוזמן. נכון, תהיה בעיה מסויימת לדעת מראש על טיול ספונטני, אך אני מניח שמי רוצה, זאת לא תהיה בעיה עבורו.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

וואוו היה כיף, רכבנו שלושה קטנועים, ארבעה אנשים, אני רכבתי עם יפיפיה מאחור.

אישתי היקרה,האמת קצת חששתי שאל מול שני הנסיכות האיטלקיות המשפצות

סופי תפגין קצת קינאה ואיטיות בגלל הנסיעה בזוג, אבל סופי הוכיחה שקורצה מהחומר הנכון

ולא רק שלא היתה איטית מכולם אפילו הפגינה שמץ רכיבה "ספורטיבית"...

 

התגובות, החיוכים, הפניית המבטים לעבר הזקנות שמשכו תשומת לב הרבה יותר מהמשוגעים

שרכבו עליהם, היו הדובדבן שבקצפת, אי אפשר להיתעלם לא מהרעש שנפלט מהאגזוז, לא מהמראה

ולא מהמחשבה שחזרנו קצת בזמן לשנים אחרות, כל אחד הרגיש קצת יותר צעיר...(ניר הרגיש באינקובטור)

 

בשבועיים הבאים יוצאים קצת לפגרה, הטוביה יהיה סגור לפגרת הקיץ על מנת לתת לקובי בעל הפאב

חופש ראשון אמיתי מזה שלוש וחצי שנים, אנחנו נבקר במפגשים אחרים, ומתוכנן טיול לים...

 

נפגשים שוב בעוד שלושה שבועות, ומתוכנן מפגש חיפושיות ונוסטלגיה יום המוקדש לחיפושיות

מכל הארץ שוק עתיק לחלקי חיפושית, ושוק ענתיקות אלטיזאכן שאינן קשורות ישירות לרכבים אבל

קשורות ישירות לאוספים אחרים שאנו אוספים-פרטים מלאים בקרוב!

 

מחכה לתמונות - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...