Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר 1650 ק"מ שני וחצי ימים של נהיגה ,שמונה שעות שינה בשלושה לילות,

סיימנו בהצלחה את המילה מילייה לשנת 2010.

 

חוויה מדהימה!

 

המסלול:

http://www.racelink.it/mm/live/

 

 

 

חוויות + תמונות בהמשך

אלעד

פורסם

ע נ ק 8)8)8) מזה שנים אני חולם על השתתפות במילה מיליה. בינתיים לא נותר לי אלא לחלום :roll:

 

באביב של שנת 2004 שהיתי עם רעייתי באזור האגמים. כרזה מקרית שראיתי בתחנת הדלק גרמה לנו לשנות תוכניות ולהמתין לסיום המירוץ בברשה. אין מילים לתאר את החויה, גם כצופה. המכוניות, קרם דה לה קרם בפני עצמן, הצליל, האוירה. הנגישות של המכוניות והנהגים גם לאחר האירוע.

 

פשוט אין מילים.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

שנה שעברה הייתי עם אישתי בירח דבש ובמוזיאון של המילי מליה פגשנו נהגים מהולנד שנסעו לתחרות - הוזמנו להצטרף לאירוע הפתיחה - ולמרות שדובר בירח דבש שלנו אישתי הסכימה לשנות כיוון ולראות את הפתיחה.

היה ממש שווה - חוויה אדירה!

ולמזלי יש ב ברשייה גם שדרת חנויות יפה אז אף אחד לא קופח.

 

יום יבוא ונגיע כמשתתפים ? :oops: ! רק צריך רכב מתאים...

?How Can Anything Bigger Be a MINI

פורסם

לא יכלתי להתאפק וחיפשתי את אלעד באתר המירוץ. מכונית מס' 288, OSCA שנת 1955.

 

288 - OSCA MT4-TN (1955) - Sport

Shraga (IL) - Cornut (UK)

Coefficient: 1,42

CC: 1490

 

min_foto_attuale_fronte_3332_MDA2Mzk=.jpg min_foto_attuale_laterale_3332_NDM0Mjc=.jpg

 

אתה פיינשמעקער, אתה :-D

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

וואו, אלעד, תענוג לקרוא כל הודעה שלך!

 

לא היה לי מושג שתהיה נציגות ישראלית במירוץ.

קראתי הרבה עליו בפורומים ואתרים זרים ונראה שמדובר באירוע חלומי.

 

זה יהיה נהדר אם תפרסם תמונות וחוויות.

 

אתה יודע לחיות נכון.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

אלעד,

פשוט מדהים, גם המכונית וגם החוויה.

בטוח שנהנית.

 

ראובן

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

אלעד, כל הכבוד.

כאחד שחווה מירוץ בחו"ל, אמנם לא מהסוג הזה, אני מבין היטב את הרגשתך, להשתתף במירוץ אמיתי, להרגיש כמייצג את המדינה.

שוב, כל הכבוד.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

מי יודע איזה רכב זכה במרוץ המיליה מיליה בשנת 1954?

חבר צוות פיברקלאב טוב כלב חבר מחבר כלב מיצר צינורות ברקס ממתכת 0522790303

פורסם
מי יודע איזה רכב זכה במרוץ המיליה מיליה בשנת 1954?

21st EDITION MAY 01-02 1954

 

map54_55_56_57_r.png

.The route was now 1597 kms long - 10 kms shorter than the average Mille Miglia to date. It would not be changed again. Another important innovation was the elimination of the co-driver - justified by the reduction of race times to half compared to the first race in 1927.

Now that the race counted towards the World Sports Car Championship, works teams again participated but these only included Ferrari, Lancia, Aston Martin and a single Gordini.

The race became something of a Lancia procession in which Piero Taruffi raised the record for the

Brescia-Pescara to over 177kph.

He reached Rome at an average speed of almost 159kph but between Rome and Viterbo mechanical trouble forced him to yield the lead to his team mate Alberto Ascari, who went on to win the race.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...