Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחח, איזה כיף, איזה חוויה, איזה מירוץ!

 

תרבות מוטורית מזוקקת במיטבה.

יופי של תמונות!

 

יצא לך לפגוש נהגי מירוץ במיל' במהלך האירוע?

בשנים האחרונות נהוג שגם מנכ"לים ומנהלים בכירים של יצרניות רכב שונות משתתפים באירוע.

 

 

האלפא קבריולה בכתבה של כלכליסט פשוט יפהפיה.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

נהגי מירוץ שהשתתפו:

 

ג'קי סטוארט

מיקה הקינן

דיויד קולטהרד

יוכן מס

סבסטיאן לואב

ברונו סאבי

ג'קי איקס

וכולי....

 

אלעד

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצאתי את הסירטון הזה, זה המנוע של האוסקא שלי לאחר השיפוץ במרץ השנה לפני המילה-מילייה, תודו שצליל המנוע גורם לריגוש מדהים?! בסך הכל ניבנו כ- 100 מנועים ע"י אוסקא בכל שנות הפעילות כך שהצליל הייחודי הינו נדיר ביותר.

 

 

תמיד מוציא ממני חיוך.

 

ועוד סרטון שמצאתי, ממחיש את חווית הנהיגה/נסיעה באוסקא, לא אני, אבל מאד מוכר וגם מאד ממכר. זיכרו כל זה מ - 1500 סמ"ק. כל הכבוד לאחים מזראטי.

 

 

 

אלעד

פורסם

כמה שאלות מסקרנות

1 מה הקריטריונים להשתתפות ?

2 מן הסתם זה לא נראה באמת מירוץ (אולי אני טועה )אז מה החוקים אופי של התחרות הזו ?

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
כמה שאלות מסקרנות

1 מה הקריטריונים להשתתפות ?

2 מן הסתם זה לא נראה באמת מירוץ (אולי אני טועה )אז מה החוקים אופי של התחרות הזו ?

 

 

1. הקריטריון המשמעותי ביותר, הינו קבלת המכונית ע"י המארגנים. רק דגמי (מדוייק) מכוניות שהישתתפו במרוצים בשנות הקלסיקה (עד 1957) רשאים להשתתף. גם כאן הסלקצי כבדה ורק לבעלי קשרים או מכוניות משמעותיות (כגון מס שילדה ספציפי שהשתתף במרוצים הקלאסיים) מובטחת קבלה. יש דגמים שהמארגנים אוהבים יותר - גירסאות מירוץ מבית פרארי\מזראטי\בוגאטי\ALFA\OSCA הינן הנחשקות ביותר בעיניי המארגנים, ואיתן הקבלה די מובטחת. יש נטיה גם למכוניות מהתקופה לפני מלחמת-העולם השניה (PRI-WAR),

גירסאות שכיחות יותר של ALFA יגואר פיאט מרצדס פיאט וכולי, מן הסתם מתקבלות, אבל במקרה זה, כמות הבקשות הינה אין סופית לעומת מספר המכוניות שמתקבל למרוץ בכל שנה.

השנה נאמר לנו שהיו למעלה מ 1400 בקשות קבלה תקפות (לפי הקריטריונים) אבל רק 375 נכנסו. מן הסתם מרבית הבקשות שלא נענו בחיוב הינן של דגמים שכיחים.

יש להחזיק רשאיון אותנטי של FIVA למכונית בקטגוריה A3 ומעלה.

 

 

2. זה אינו מרוץ במובן הצר של המילה - נקודה לנקודה בזמן הקצר ביותר - אבל זה הינו מרוץ נגד הזמן, במובן של גיל המכוניות, ישנם מקטעי דיוק (לא מהירות אלא דיוק), ובשנה של מזג אויר טוב (כמו 2010) מקסימום מסיימים כ-75% מהמכוניות שיצעו מברשייה.

בנוסף, בעזרת שוטרי התנועה האיטלקים, מרבית הנסיעה הינה במהירויות גבוהות מאד, בכבישים שדורשים מיומנות גבוה+, זאת בכדי להצליח להחזיק מכונית עם מתלים בני 60+ שנה מחוץ לתעלות בצידי הדרכים.

כפי שציינתי 1600 ק"מ במשהוא כמו 20 שעות נהיגה נטו, כשיורד שלג, גשם ושמש קופחת מעל, דורשים מאמץ פיזי די משמעותי מצוות המכונית.

 

 

היה נהדר במובן האבסולוטי של המילה!

 

 

אלעד

×
×
  • תוכן חדש...